De bus waar ik de meeste problemen mee ervaar (dat is niet eens die ene die continu uitvalt) rijdt standaard met +27quote:
Jaquote:
Oh, dat valt hier wel mee maar anders wel irritant jaquote:
Ja hier komt van de zomer mijn halte ook te vervallenquote:Op maandag 25 maart 2024 14:34 schreef Ama het volgende:
Toen ik dit huisje ging bezichtigen stond er zelfs nog een buslijn in deze straat maar je voelt hem al aankomen.. toen ik de sleutel kreeg was de buslijn hier geschrapt in de straat.
oh nee tram boven bus. maar de bus komt in utrecht een stuk verder dan de tramquote:Op maandag 25 maart 2024 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja
[..]
Oh, dat valt hier wel mee maar anders wel irritant ja
En ik denk aan tram vs bus en dan vind ik bus echt veel fijner, maar jullie hebben geen tram
Doe dan gewoon de dienstregeling -3 minuten..quote:Op maandag 25 maart 2024 14:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
De bus waar ik de meeste problemen mee ervaar (dat is niet eens die ene die continu uitvalt) rijdt standaard met +27
samen?quote:
Nou we hadden ook eerst nog jarenlang eentje als je hier de straat uitliep en dan de straat over stak maar je voelt hem weer aankomen die is ook weg.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:39 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hier komt van de zomer mijn halte ook te vervallen
is wel ver.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:40 schreef Crack_ het volgende:
Kak, heb tegen m’n mama verteld dat ik lang weekend vrij heb
‘Je weet dat dit het weekend is dat we weer vriendenreunie geven, zou heel leuk zijn als je ook komt!!! Ohja btw, is wel in Groningen’
opzich wel zin maar fucking gronigen, dat is zo’n eind
Ik vind trams wel leuk maar dat is natuurlijk gewoon anders voor me.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:38 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja
[..]
Oh, dat valt hier wel mee maar anders wel irritant ja
En ik denk aan tram vs bus en dan vind ik bus echt veel fijner, maar jullie hebben geen tram
Voor kleine stukken is tram fijner, voor wat langer zitten bus. Vind ikquote:Op maandag 25 maart 2024 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh nee tram boven bus. maar de bus komt in utrecht een stuk verder dan de tram
quote:
En het maar raar vinden dat steeds minder mensen de bus nemen..quote:Op maandag 25 maart 2024 14:41 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou we hadden ook eerst nog jarenlang eentje als je hier de straat uitliep en dan de straat over stak maar je voelt hem weer aankomen die is ook weg.
Kom je ook erbij?quote:Op maandag 25 maart 2024 14:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Voor kleine stukken is tram fijner, voor wat langer zitten bus. Vind ik![]()
Tram in Utrecht is ook wel chill trouwens.
[..]
is goedquote:
Ja echt 2,5 uur pfff. Groningen is wel echt mega leukquote:Op maandag 25 maart 2024 14:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
is wel ver.
kan je bij mcgrath logeren
Zolang je niet overhoop geschoten wordt.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
oh nee tram boven bus. maar de bus komt in utrecht een stuk verder dan de tram
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |