Ik heb de beste man 4x gevraagd om nou eens bewijs te leveren voor zijn CIA claims en hij doet dat niet. Leugens de wereld in helpen die het kremlin uitkomen is propaganda maken voor ze en dat mag best een kut reactie krijgen. Hij is namelijk een buitenlandse regering aan het steunen dat honderdduizenden mensen heeft vermoord het afgelopen jaar en een vliegtuig vol landgenoten uit de lucht heeft geschoten. Ondertussen is hij zelf ook aan het neerparten op mij en dingen aan het verzinnen die ik nooit heb beweerd. En dan nog durven klagen over de toon.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Candymannetje heeft hier gewoon een dik punt, hij probeert zijn visie uit te leggen en als er dan weer een kutreactie op komt kan ik me zijn reactie heel goed voorstellen.
En dat heet niet meteen Kremlin propaganda of het aanwijzen van het Westen als enige schuldige maar wel alle opties open houden. Dus kunnen we daarover in discussie zonder dat we gelijk iemand in een hokje wegstoppen zoals ik een aantal mensen zie doen.
Hier ga je weer, waar steunt hij openlijk Poetin dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb de beste man 4x gevraagd om nou eens bewijs te leveren voor zijn CIA claims en hij doet dat niet. Leugens de wereld in helpen die het kremlin uitkomen is propaganda maken voor ze en dat mag best een kut reactie krijgen. Hij is namelijk een buitenlandse regering aan het steunen dat honderdduizenden mensen heeft vermoord het afgelopen jaar en een vliegtuig vol landgenoten uit de lucht heeft geschoten. Ondertussen is hij zelf ook aan het neerparten op mij en dingen aan het verzinnen die ik nooit heb beweerd. En dan nog durven klagen over de toon.
Topquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:48 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Ja het is zeker wat, ik vind het erg goed geschreven. Ben niet zo'n snelle lezer als jij hoor, dus ga hier wel minimaal een paar weken over doen. Het is sowieso handig om als naslagwerk e hebben. Het begint met een stukje geschiedenis, over hoe de VS zo'n dominerende wereldmacht heeft kunnen worden. Welke belangrijke gebeurtenissen hieraan vooraf gingen etc. Allemaal in een hele fijne schrijfstijl, ben er blij mee
Ik heb die post nou al 2x gequote, maar voor jou nog maar een derde keer.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier ga je weer, waar steunt hij openlijk Poetin dan?
De dikke stukken zijn de zaken waar hij geen bewijs voor heeft en het Rusland propaganda maken.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 12:39 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je kan het ook moeilijk wegwuiven.
IS is gecreëerd door de CIA.
CIA is actief in Oekraïne om ze te helpen in de oorlog tegen Rusland.
IS is actief in Oekraïne om ze te helpen in de oorlog tegen Rusland.
CIA waarschuwt Rusland dat er een aanslag gepleegd gaat worden.
IS pleegt aanslag.
Niet zo gek dat mensen dan lijntjes gaan trekken, inc de FSB.
Nooit écht openlijk natuurlijk, want daar heeft ‘ie de ballen niet voor. Leugens en andere onzin verspreiden over een vijand van Rusland is een stuk veiligerquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Hier ga je weer, waar steunt hij openlijk Poetin dan?
En in welke bewoordingen wil je hieruit halen dat hij Poetin steunt? Daar gaat het om, want dat is waar jij hem van beschuldigde.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:52 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik heb die post nou al 2x gequote, maar voor jou nog maar een derde keer.
[..]
De dikke stukken zijn de zaken waar hij geen bewijs voor heeft en het Rusland propaganda maken.
Wat een knul.quote:
Ja dit is nu weer zo'n perfect voorbeeld hoe je niet zou moeten posten als je een punt wil makenquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Wat een knul.![]()
JIJ LIEGT!
Ik lieg niet kijk maar.
JIJ LIEGT!
Nee ik lieg niet. Als je alsnog wat wil zeggen voegen we het alsnog toe.
JIJ LIEEEEEEEGT ;')
Dus, dat heeft hij dus niet gedaan. Bedankt voor je conclusiequote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:53 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Nooit écht openlijk natuurlijk, want daar heeft ‘ie de ballen niet voor. Leugens en andere onzin verspreiden over een vijand van Rusland is een stuk veiliger
Reactie die nergens op slaat maar dat snapte je zelf ook al welquote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus, dat heeft hij dus niet gedaan. Bedankt voor je conclusie
Weet je wat hij steunt Poetin helemaal niet. Hij maakt slechts zonder bewijs al zijn tegenstanders uit voor oprichters van de meest barbaarse staat van de afgelopen eeuw en dat Oekraïne samenwerkt met mensen die het merendeel van Nederland dood willen hebben.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
En in welke bewoordingen wil je hieruit halen dat hij Poetin steunt? Daar gaat het om, want dat is waar jij hem van beschuldigde.
Ja die twitteraar zal wel huilend thuis zitten nu. Of had je niet de moeite genomen om te lezen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:56 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ja dit is nu weer zo'n perfect voorbeeld hoe je niet zou moeten posten als je een punt wil maken
Nee eigenlijk niet, ik denk dat jullie allemaal veel te veel op de man bezig zijn ipv. te lezen wat iemand wil zeggen. Daarom ging ik nu ook kort door de bocht met mijn antwoord op jou. Iedereen pikt uit een post net ff 1 dingetje en geeft daar een draai aan of probeert het te framen.. Dat is zo jammer voor elke discussie. En ik ken jou ook al langer dan vandaag, jij bent ook niet gek. Jij weet precies hoe dat gaat.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:59 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Reactie die nergens op slaat maar dat snapte je zelf ook al wel
Ah nu snap ik waarom je voor een fantast opkomt. Je bent er zelf ook een die liegt over andere users.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 21:57 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dus, dat heeft hij dus niet gedaan. Bedankt voor je conclusie
Wel overheen gekeken ja, of ik het ermee eens ben doet niet echt ter zake. Maar als je dan een reactie geeft die beter in ONZ past dan mag ik er wel wat van vinden ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:02 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ja die twitteraar zal wel huilend thuis zitten nu. Of had je niet de moeite genomen om te lezen?
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:03 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ah nu snap ik waarom je voor een fantast opkomt. Je bent er zelf ook een die liegt over andere users.
Jullie weten dat je hier gewoon mag reageren, maar negeren mag ook. Die keus is gewoon aan jullie zelf. Je hoeft het niet ergens mee eens te zijn. Maar je gaat hier niet discussies dood slaan door met oneliners te komen die iemand voor pro Poetin uitmaakt of whatever. Je bent hier gewoon in BNW en hier bekijken we alle andere kanten van het nieuws ook. Kun je daar niet normaal mee omgaan, dan adviseer ik om gewoon niet te reageren.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:04 schreef Raw85 het volgende:
Het is niet één uit z’n verband getrokken post. Ook niet twee. Ook niet iemand die z’n dag een keer niet heeft.
Het is dag in, dag uit hetzelfde riedeltje. Troep, troep en nog eens troep.
Je mag niet eens meer lachen om een twitteraar die zelf bewijs geeft dat hij onterecht in de slachtofferrol duikt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:03 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Wel overheen gekeken ja, of ik het ermee eens ben doet niet echt ter zake.
Op de man spelen was toch zo fout? Ik leg trouwens tenminste nog uit waarom ik een schurende tekst plaats. Jij zegt hier letterlijk dat je niet eens gelezen hebt en vervolgens laat je niet eens zien waarom ik zo onzinnig zou zijn.quote:Maar als je dan een reactie geeft die beter in ONZ past dan mag ik er wel wat van vinden ja.
Dat is niet mijn verzonnen mening.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Weet je wat hij steunt Poetin helemaal niet. Hij maakt slechts zonder bewijs al zijn tegenstanders uit voor oprichters van de meest barbaarse staat van de afgelopen eeuw en dat Oekraïne samenwerkt met mensen die het merendeel van Nederland dood willen hebben.
Wat is daar nou steun aan? Hoe kon ik dat nou toch denken.
https://www.europarl.euro(...)-2015-011933_EN.htmlquote:New batch of ex-ISIS members transferred from Syria to Ukraine: Report
https://www.declassifiedu(...)ted-of-sas-training/quote:On 7 July, the New York Times reported the presence of a Chechen volunteer force made up of ISIS sympathisers in territories disputed by Russian separatists and Ukrainian troops.
Zijn dit er genoeg of wil je er nog meer?quote:PRO-ISIS FIGHTER IN UKRAINE RECEIVED UK MISSILES AND ‘SAS TRAINING’
De manier waarop je het post is gewoon van geen niveau. Dat weet je zelf ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je mag niet eens meer lachen om een twitteraar die zelf bewijs geeft dat hij onterecht in de slachtofferrol duikt.
[..]
Op de man spelen was toch zo fout? Ik leg trouwens tenminste nog uit waarom ik een schurende tekst plaats. Jij zegt hier letterlijk dat je niet eens gelezen hebt en vervolgens laat je niet eens zien waarom ik zo onzinnig zou zijn.
Snap je nou na 10x vragen om een bron nou nog echt niet wat het verschil is tussen andere kanten van het nieuws bekijken en bronloos je onderbuik leeg laten stromen?quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
[..]
Jullie weten dat je hier gewoon mag reageren, maar negeren mag ook. Die keus is gewoon aan jullie zelf. Je hoeft het niet ergens mee eens te zijn. Maar je gaat hier niet discussies dood slaan door met oneliners te komen die iemand voor pro Poetin uitmaakt of whatever. Je bent hier gewoon in BNW en hier bekijken we alle andere kanten van het nieuws ook. Kun je daar niet normaal mee omgaan, dan adviseer ik om gewoon niet te reageren.
Enne @:Glazenmaker bedankt voor iets wat voor als crewbash door kan gaan. Maar doe ik niks mee
Weet niet of je het vorige topic gevolgd heb, daar heb ik een user 3 pagina's lang om een voorbeeld gevraagd. Tot op de dag van vandaag nooit gekomen. Net als dat ik jou al eerder heb gevraagd waar om een voorbeeld waar Candy pro Poetin posts gemaakt heeft. Ben je ook nog steeds niet mee gekomen.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:18 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Snap je nou na 10x vragen om een bron nou nog echt niet wat het verschil is tussen andere kanten van het nieuws bekijken en bronloos je onderbuik leeg laten stromen?
Je zou trouwens maar een volwassen vent zijn en die verdekt dreigende afsluiter typen.
Ik doe er juist niks mee, ik hou juist wel van dit soort discussiesquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:18 schreef Glazenmaker het volgende:
Je zou trouwens maar een volwassen vent zijn en die verdekt dreigende afsluiter typen.
Geen van die artikelen staan in je MSN link. Bij je claim dat ik het daar allemaal kon lezen was je dus aan het fantaseren. Typisch dat je het niet toe kan geven.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:12 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat is niet mijn verzonnen mening.
https://thecradle.co/articles-id/4420
[..]
https://www.europarl.euro(...)-2015-011933_EN.html
[..]
https://www.declassifiedu(...)ted-of-sas-training/
[..]
Zijn dit er genoeg of wil je er nog meer?
Deze claim heb je wederom niet bewezen.quote:IS is actief in Oekraïne om ze te helpen in de oorlog tegen Rusland.
Dat blijkt. Ik denk echter dat dat meer over jou dan mij zegt.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:22 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weet niet of je het vorige topic gevolgd heb, daar heb ik een user 3 pagina's lang om een voorbeeld gevraagd. Tot op de dag van vandaag nooit gekomen. Net als dat ik jou al eerder heb gevraagd waar om een voorbeeld waar Candy pro Poetin posts gemaakt heeft. Ben je ook nog steeds niet mee gekomen.
Dan kun je zeggen wat je wil, maar dan is de discussie voor mij gewoon klaar. Dat hele IS/CIA bla bla waar je mee komt maakt hem nog immer geen pro Poetin.
Dus ik snap je niet zo goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |