abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213010406
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 13:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Citation needed voor de dikke stukken en het onderstreepte deel is een mooi voorbeeld van no good deed goes unpunished.

Maar goed zo ken ik er ook nog een.
FSB zijn allemaal agressieve honden.
FSB is actief in Nederland en koopt politici.
Baudet gedraagt zich als een agressieve hont in het parlement.
Russisch geweld is helemaal doorgedrongen tot in het hart van Nederland.

Connect de lijntjes!!!
Er zijn anders serieus aanwijzingen dat de FSB iets te maken had met de aanslag in het Crocustheater.
Google maar eens op blauwe mannetjes.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 19:46:19 #153
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_213010606
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 13:18 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Citation needed voor de dikke stukken en het onderstreepte deel is een mooi voorbeeld van no good deed goes unpunished.

Maar goed zo ken ik er ook nog een.
FSB zijn allemaal agressieve honden.
FSB is actief in Nederland en koopt politici.
Baudet gedraagt zich als een agressieve hont in het parlement.
Russisch geweld is helemaal doorgedrongen tot in het hart van Nederland.

Connect de lijntjes!!!
Vergis je niet in de FSB.
Het is allemaal een afstammeling van de koude oorlog. En de Russen waren er super goed in.
Dit is gewoon algemeen bekend!

Voorbeeldje.

https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Hanssen?wprov=sfla1

Robert Hanssen was aangesteld om Russische spionnen op te pakken.
In feite moest hij zichzelf oppakken want hij was zelf Spion voor de KGB.

Als dat niet een geweldig staaltje infiltreren is weet ik het ook niet meer.

Baudet staat al heel lang op de radar dat hij ook omgekocht zou zijn, het bewijs ontbrak.

Bijzonder detail van de FSB is dat als er iemand tegen Poetin protesteert deze binnen luttele minuten van de straat word gepikt.
Daarom is het erg bijzonder dat deze terroristen zo makkelijk dood en verderf konden zaaien in Moscow.
Ik zeg niet snel dat iets riekt naar false flag maar in dit geval zit er wel bijzonder luchtje aan.
De VS zou Rusland al poosje geleden hiervan op de hoogte hebben gebracht dat er een aanslag gepleegd zou worden.
Rusland popelde om de Oekraïne ergens van op de flikker te kunnen geven, ook al is er totaal geen zichtbare link tussen deze daad en Oekraïne.

Oekraïne heeft namelijk totaal geen baat bij deze aanslag, want het motiveert Rusland natuurlijk om de inzet te verhogen, meer mensen zullen zich aanmelden voor het leger en mogelijk zal er niet moeilijk worden gedaan als er een eventuele draft komt.

Dus het zou kunnen zijn dat Rusland er van wist en gewoon maar over zich heen heeft laten komen.
Ok zo met hun vingertje naar Oekraïne te kunnen wijzen.

Rusland is ondertussen al vrolijk de gevangenen aan het martelen een van de gevangenen is zijn oor al afgesneden en ze worden letterlijk tot pulp geslagen in de gevangenis.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_213010774
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 17:45 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Gewoon rustig alles door lezen en verder gaan met het bronmateriaal wat aangeboden wordt in het bericht dan kom je er van zelf.
Zet hem op, je kan het 💪
Je maakte deze claims:
quote:
IS is gecreëerd door de CIA.
IS is actief in Oekraïne om ze te helpen in de oorlog tegen Rusland.
Als jij kan quoten waar dat bewezen is in het MSN artikel, of de links daarin dan hemel ik je volgende 5 posts helemaal op.

Helaas kan je dat niet en je bent weer eens een genocidale dictator aan het steunen. Walgelijk.
pi_213010944
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 18:34 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Waarom reageer je op mij alsof ik verantwoordelijk ben voor Baudets uitspraken?
[..]
Dan hebben we ook het recht om daar duidelijkheid over te krijgen. Het gaat om de selectieve verontwaardiging.
[..]
Ik vind daar niet heel veel van. Ik vind sowieso Baudet niet de juiste persoon als exposer, daar is hij me te narcistisch voor. Maar als de FVD Russisch geld heeft gekregen - wat ik niet uitsluit - dan wil ik wel graag dat ook alle geldstromen binnen de gehele Oekraïense propagandamachine geopenbaard gaan worden. Ben erg benieuwd waar al die oorloghitsende taal van bijv. D66 vandaan komt. Al heb ik wel een vermoeden.
Ik hou je niet verantwoordelijk voor Baudet zijn woorden. Ik vind het wel fijn om mensen die hem steunen met zielige jij bakken na kritiek te wijzen op het feit dat je messias je zwakzinnige punt zelf al nietig heeft verklaard.

De verontwaardiging is niet selectief. 2 kleine verschillen die het verschil verklaren. De geldstromen van D66 en haar kamerleden zijn openbaar. Die van FvD schimmig omdat ze de wet negeren en zelfs liegen. Zie het ik sla je op je bek debat voor het laatste voorbeeld van de leugens. Tweede verschil is dat Soros misschien andere politieke voorkeuren heeft dan jij, maar dat hij geen loopgraven oorlog in Europa aan het voeren is en zijn NGO's niet wc's stelen van ongewapende Europese burgers die ze net hebben geëxecuteerd. Poetin zijn staatsmedia fantaseren dagelijks over het nuken van ons. Daarvan geld krijgen is imho landverraad.

Welke oorlogshitsende taal heb je het over man? Rusland ga terug naar je eigen grenzen? Phoah de EU panzerdivisions staan al bijna in Moskou hoor.
pi_213011033
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 19:31 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Er zijn anders serieus aanwijzingen dat de FSB iets te maken had met de aanslag in het Crocustheater.
Google maar eens op blauwe mannetjes.
Ik heb die ook gezien, maar ben niet overtuigd. Poetin staat voor lul in eigen land en het buitenland door die aanslagen. De eerste reactie met "Oekraïne done did it en islamieten kennen we niet" was zo doorzichtig en slecht doordacht dat het zelfs voor zijn achterban niet geloofwaardig was. Het idee dat de staat alsnog de touwtjes strak in handen heeft en algehele verwarring over wat er nou echt gebeurd is komt hem beter uit dan zwak lijken.
pi_213011117
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 20:04 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik hou je niet verantwoordelijk voor Baudet zijn woorden. Ik vind het wel fijn om mensen die hem steunen met zielige jij bakken na kritiek te wijzen op het feit dat je messias je zwakzinnige punt zelf al nietig heeft verklaard.

De verontwaardiging is niet selectief. 2 kleine verschillen die het verschil verklaren. De geldstromen van D66 en haar kamerleden zijn openbaar. Die van FvD schimmig omdat ze de wet negeren en zelfs liegen. Zie het ik sla je op je bek debat voor het laatste voorbeeld van de leugens. Tweede verschil is dat Soros misschien andere politieke voorkeuren heeft dan jij, maar dat hij geen loopgraven oorlog in Europa aan het voeren is en zijn NGO's niet wc's stelen van ongewapende Europese burgers die ze net hebben geëxecuteerd. Poetin zijn staatsmedia fantaseren dagelijks over het nuken van ons. Daarvan geld krijgen is imho landverraad.

Welke oorlogshitsende taal heb je het over man? Rusland ga terug naar je eigen grenzen? Phoah de EU panzerdivisions staan al bijna in Moskou hoor.
Inderdaad.

pi_213011828
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 20:15 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Inderdaad.

[ afbeelding ]
In tegenstelling tot jou heb ik dat boek daadwerkelijk gelezen. Jij bent hier degene die zichzelf heeft wijsgemaakt dat de mensen die landsgrenzen respecteren de oorlogszuchtigen zijn en niet degenen die met tanks en artillerie dorpen en steden in een buurland uitmoorden. Dubbeldenk noemt meneer Orwell dat.
pi_213011905
Dus zo gaat dat bij het NRC.

twitter
pi_213012048
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 20:57 schreef Bananenbennie het volgende:
Dus zo gaat dat bij het NRC.

[ x ]
Nee, die Erik is een notoire leugenaar
  Moderator vrijdag 29 maart 2024 @ 21:08:58 #161
236264 crew  capricia
pi_213012075
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 21:07 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Nee, die Erik is een notoire leugenaar
Een veroordeelde leugenaar zelfs.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_213012100
Gelukkig zitten de whatsappjes met die andere leugenaar Wilmer Heck er gewoon bij. Kunnen we zelf beoordelen wat we er van vinden.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 21:12:57 #163
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213012134
Ach iemand die met droge ogen beweert ergens geen actieve herinnering aan te hebben van iets niet al te lang daarvoor kan ik ook niet helemaal eerlijk noemen :+

Dat zeggende, die hele Erik ken ik ook niet. Maar ik volg twitter dan weer ook niet.
Lach met een schone bips
pi_213012149
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 19:55 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je maakte deze claims:
[..]
Als jij kan quoten waar dat bewezen is in het MSN artikel, of de links daarin dan hemel ik je volgende 5 posts helemaal op.

Helaas kan je dat niet en je bent weer eens een genocidale dictator aan het steunen. Walgelijk.
Dacht even dat er een fatsoenlijk gesprek met je te voeren was tot ik de laatste alinea las.
Zo jammer dat mensen steeds alle kritiek op westerse instanties en overheden af doen als steun aan Rusland.
En ik ga daar ook niet aan mee doen.
Zonde van m'n tijd.
pi_213012250
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 21:14 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dacht even dat er een fatsoenlijk gesprek met je te voeren was tot ik de laatste alinea las.
Zo jammer dat mensen steeds alle kritiek op westerse instanties en overheden af doen als steun aan Rusland.
Zonde van m'n tijd.
Ik heb besloten dat ook niet meer te doen. Dit soort reacties kunnen we beter negeren.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 21:22:52 #166
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213012276
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 21:21 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Ik heb besloten dat ook niet meer te doen. Dit soort reacties kunnen we beter negeren.
Bennie trouwens al aan boek begonnen (ff offtopic). Moet er nog aan beginnen maar is het wat?`
Lach met een schone bips
pi_213012339
quote:

[..]
Zonde van m'n tijd.
Met kritiek is niets mis, maar zelf dingen verzinnen om het westen maar overal de schuld van willen geven noem ik geen kritiek.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_213012457
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 21:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
Met kritiek is niets mis, maar zelf dingen verzinnen om het westen maar overal de schuld van willen geven noem ik geen kritiek.
Ik heb geen dingen verzonnen.
Alles wat ik zeg kan ik onderbouwen en tijdens een fatsoenlijk gesprek wil ik dat best doen maar als mensen gelijk over de Rabobank e.d gaan beginnen haak ik af.
pi_213012501
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 21:33 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Alles wat ik zeg kan ik onderbouwen en tijdens een fatsoenlijk gesprek wil ik dat best doen maar als mensen gelijk over de Rabobank e.d gaan beginnen haak ik af.
Je hebt op geen enkele wijze onderbouwd.
Dat is waar Glazenmaker onder andere over valt.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 21:37:19 #170
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213012521
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 21:27 schreef Wantie het volgende:

[..]
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 21:33 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Candymannetje heeft hier gewoon een dik punt, hij probeert zijn visie uit te leggen en als er dan weer een kutreactie op komt kan ik me zijn reactie heel goed voorstellen.

En dat heet niet meteen Kremlin propaganda of het aanwijzen van het Westen als enige schuldige maar wel alle opties open houden. Dus kunnen we daarover in discussie zonder dat we gelijk iemand in een hokje wegstoppen zoals ik een aantal mensen zie doen.
Lach met een schone bips
pi_213012569
quote:

[..]
Zonde van m'n tijd.
Je fantasie als feiten presenteren is geen fatsoenlijk gesprek. Je fantaseerde bij je eerder gequote claims en met je dikgedrukte stuk verzin je weer iets. Ik heb dat niet gezegd en het is zelfs het tegenovergestelde van wat ik geloof. Waar je teksten steun aan Rusland worden is het fantasie gedeelte dat ze geheel ontoevallig goed uitkomt in Moskou. Leuke ontwijking trouwens om voor de 4e keer geen bewijs te hoeven leveren voor je claims die zo uit het kremlin zouden kunnen komen.

Dat je met je onbeschofte verzonnen gebral over mij in dezelfde post gaat klagen over de toon is trouwens wel weer grappig. Heel typisch ook.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 21:21 schreef Bananenbennie het volgende:

[..]
Inhoudelijk niks meer te melden, dus dan maar weer wegrennen. Succes met je echokamertje.
pi_213012618
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
[..]
Candymannetje heeft hier gewoon een dik punt, hij probeert zijn visie uit te leggen en als er dan weer een kutreactie op komt kan ik me zijn reactie heel goed voorstellen.

En dat heet niet meteen Kremlin propaganda of het aanwijzen van het Westen als enige schuldige maar wel alle opties open houden. Dus kunnen we daarover in discussie zonder dat we gelijk iemand in een hokje wegstoppen zoals ik een aantal mensen zie doen.
Telkens alles in 1 richting willen buigen noem ik niet 'alle opties open houden '.
  vrijdag 29 maart 2024 @ 21:45:20 #173
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213012648
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 21:40 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je fantasie als feiten presenteren is geen fatsoenlijk gesprek. Je fantaseerde bij je eerder gequote claims en met je dikgedrukte stuk verzin je weer iets. Ik heb dat niet gezegd en het is zelfs het tegenovergestelde van wat ik geloof. Waar je teksten steun aan Rusland worden is het fantasie gedeelte dat ze geheel ontoevallig goed uitkomt in Moskou. Leuke ontwijking trouwens om voor de 4e keer geen bewijs te hoeven leveren voor je claims die zo uit het kremlin zouden kunnen komen.

Dat je met je onbeschofte verzonnen gebral over mij in dezelfde post gaat klagen over de toon is trouwens wel weer grappig. Heel typisch ook.
[..]
Inhoudelijk niks meer te melden, dus dan maar weer wegrennen. Succes met je echokamertje.
Hij heeft gewoon een punt, bij iedere kritiek of zelfs maar vraagstelling over de inmenging van het Westen zijn er mensen die je direct wegzetten als pro-Kremlin of wat dan ook. De laatste alinea die Candymannetje aanhaalde over jouw post was ook direct weer een voorbeeld daarvan.

Ga dan normaal in discussie ipv. alles meteen ergens een hok in te duwen.
Lach met een schone bips
  vrijdag 29 maart 2024 @ 21:48:20 #174
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_213012684
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 21:43 schreef Wantie het volgende:

[..]
Telkens alles in 1 richting willen buigen noem ik niet 'alle opties open houden '.
Waar heeft hij ooit gezegd dat hij het eens is met de bezetting van de UA? Kun je me daar een voorbeeld van geven?

Het enige wat hij wel doet is proberen uit te vinden het hoe en waarom erachter. En dat jij dan gaat antwoorden "Ja Poetin had dat niet moeten doen" daarmee heb je dus totaal geen feeling met waar hij mee bezig is. En dat heeft dus niks met pro-poetin of anti-westen te maken. Maar hij zoekt ergens naar. Ga daarover in discussie ipv. gelijk alles kapot proberen te maken met de termen die steeds gebruikt worden.
Lach met een schone bips
pi_213012686
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 21:22 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Bennie trouwens al aan boek begonnen (ff offtopic). Moet er nog aan beginnen maar is het wat?`
Ja het is zeker wat, ik vind het erg goed geschreven. Ben niet zo'n snelle lezer als jij hoor, dus ga hier wel minimaal een paar weken over doen. Het is sowieso handig om als naslagwerk te hebben. Het begint met een stukje geschiedenis, over hoe de VS zo'n dominerende wereldmacht heeft kunnen worden. Welke belangrijke gebeurtenissen hieraan vooraf gingen etc. Allemaal in een hele fijne schrijfstijl, ben er blij mee ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')