Er is alleen niet veel te zeggen over de streamsquote:
Nou je hebt weer goed gezorgdquote:Op zondag 24 maart 2024 20:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Avond, eindelijk uitgewerkt, gesprek Tom en Karen van vannacht staat online, plus rondje
tuin Tyron en Randy, Jimmy gaat shoppen, discussie nadien en alles tot 1600 staat online ...
Ik denk eerder dat dit het 4e jaar van de nieuwe reeks is en het huis staat op de MediArena nr 2.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:07 schreef mazaru het volgende:
7+2=9
Dus nog 1 eruit en dan komen er 2 oudbewoners terug voor opvulling?
[ afbeelding ]
Als ze privé willen moeten ze thuis blijven. Je hebt geen privé als je in een rls zit tochquote:Op zondag 24 maart 2024 20:11 schreef spapaars het volgende:
Brieven voorlezen?
lekker privé dan weer.
Zou kunnen, binnen nu en 2 weken zullen ze dat wel weer gaan doorvoeren.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:07 schreef mazaru het volgende:
7+2=9
Dus nog 1 eruit en dan komen er 2 oudbewoners terug voor opvulling?
[ afbeelding ]
Aan fantasie geen gebrekquote:Op zondag 24 maart 2024 20:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dit het 4e jaar van de nieuwe reeks is en het huis staat op de MediArena nr 2.
Dat maakt samen 6.
9 - 6 = 3
Er zitten nu nog 3 vrouwen in.
Er gaat dus een vrouw winnen.
eindelijk eens een normale berekeningquote:Op zondag 24 maart 2024 20:12 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dit het 4e jaar van de nieuwe reeks is en het huis staat op de MediArena nr 2.
Dat maakt samen 6.
9 - 6 = 3
Er zitten nu nog 3 vrouwen in.
Er gaat dus een vrouw winnen.
13 april is finale.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:16 schreef spapaars het volgende:
7 april is zondag + 2 is dinsdag (de finaledag)
Sonja sowieso niet. Basiri kan. Ik zat zelf meer te denken an Nouska. Heeft er maar een week ingezeten.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:15 schreef freaky40 het volgende:
Al zou ik zo van dit seizoen niet zo gauw weten wie ze terug zouden moeten halen, want ik heb eigenlijk niets met de vertrokken deelnemers tot zover. Misschien dat Basiri en Sonja dan nog het meest in de buurt komen.
Mwah, nee. Zou wel leuk zijn dat ze oud deelnemers van de vorige seizoenen uitnodigen, Salar, Michel, Kitty en zulks.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:17 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Sonja sowieso niet. Basiri kan. Ik zat zelf meer te denken an Nouska. Heeft er maar een week ingezeten.
ja geweldig he, en ook geen schaamtegevoel , ik moet er elke x zo om lachenquote:Op zondag 24 maart 2024 20:22 schreef lojanda het volgende:
Die Engelse uitspraak ook van Danny als hij zingt![]()
Lenie en Sabeau.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:18 schreef mazaru het volgende:
Welke 2 zouden de meeste onrust in het huis brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |