Vos doet niet mee.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:33 schreef Nober het volgende:
[..]
Misschien kan Vos of dat Westlands bloemenmeisje Kopecky erop leggen.
Tratnik is maanden out als je die beelden zag.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Hopelijk valt het mee met Tratnik en Kirsch. Die kunnen we best gebruiken volgende week.
De alien is het met je eensquote:Op zondag 24 maart 2024 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Stelling: de plugstreets zijn volkomen nutteloos.
Alleen voor de begeleiding.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:37 schreef Fretwork het volgende:
De winnaar van de dag organiseert altijd McDonaldsdag op trainingskamp, waarbij hij bij de McDrive zn hele auto vol laadt met burgers en friet voor de renners en begeleiding.
Maar dat mag geen verrassing zijn.
En dat Laporte en van Baarle goed zijn.. bij van Baarle ging in de voorjaarskoersen weinig goed na de Omloop vorig jaarquote:Op zondag 24 maart 2024 16:35 schreef Koffieplanter het volgende:
Hopelijk valt het mee met Tratnik en Kirsch. Die kunnen we best gebruiken volgende week.
Oh, begreep dat de renners ook gewoon een burgertje mee atenquote:
Daar kun je veel vroeger beginnen om zelf druk te gaan zetten. Plus de ploeg van Trek is daar een stuk minder geschikt voor. Jumbo lijkt me gevaarlijker.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:32 schreef Dale__Cooper het volgende:
Mathieu moet hopen op een wonderdag van Kragh Andersen zondag.
Dan moeten Tratnik en Laporte wel weer zijn hersteldquote:Op zondag 24 maart 2024 16:41 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar kun je veel vroeger beginnen om zelf druk te gaan zetten. Plus de ploeg van Trek is daar een stuk minder geschikt voor. Jumbo lijkt me gevaarlijker.
Geeft een prima antwoord.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Renaat is ziedend, Mathieu had een andere keuze moeten maken.
Die mogen zich wel verantwoorden voor dit laffe gedragquote:Op zondag 24 maart 2024 16:43 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Devan de dag mag wel naar Intermarche gaan. Kansloos gereden.
Hij zal Pedersen nog wel vaker tegen komen. Hij deed het nu op een correcte manier.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Mathieu had wel wat meer kunnen linkeballen, maar ach, ook wel prima zo. Nu goed rusten richting RvV, opnieuw een enorme inspanning dit, en ik denk dat hij de inspanning van de E3 ook nog wel voelde.
Gelukkig negeert hij itt Karl wel de terrorboerenquote:Op zondag 24 maart 2024 16:52 schreef DiegoFuser het volgende:
Bij Ruben en Ine is het echt alleen of Kopecky in koers is. Niet te doen.
60kg volgens Steefquote:Op zondag 24 maart 2024 17:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Zwaargewicht Wiebes die dit allemaal maar kan.
Wiebes kan op dat parcours gewoon zelf de koers mee maken. Als je dan eventueel over blijft in een selecte groep kunnen een Vollering en Vos ook nog wel controleren.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonder knechten is het onmogelijk die koers te controleren.
En misschien wil Italië ook wel voor een sprint gaanquote:Op zondag 24 maart 2024 17:05 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wiebes kan op dat parcours gewoon zelf de koers mee maken. Als je dan eventueel over blijft in een selecte groep kunnen een Vollering en Vos ook nog wel controleren.
SD doet toch niet veel fout?quote:Op zondag 24 maart 2024 17:12 schreef Faraday01 het volgende:
Sd en Intermarche gaan samen voor de prijs van het tactisch onbenul vandaag
Wij zijn al heel lang helemaal klaar met Ruben.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:34 schreef DiegoFuser het volgende:
Ruben is er echt helemaal klaar mee. Die zit zich heel de koers al kapot te ergeren aan die vrouwen.
Ze hadden toch net zo makkelijk met Reusser, Kopecky en Wiebes in dat kleine groepje door kunnen rijden.quote:
Dan had Reusser 30 kilometer in haar eentje 15 seconden moeten verdedigen?quote:Op zondag 24 maart 2024 17:39 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze hadden toch net zo makkelijk met Reusser, Kopecky en Wiebes in dat kleine groepje door kunnen rijden.
Lekker achter het peloton hangen terwijl dit de kilometers zijn dat ze er moet zijnquote:
Die lag vorig jaar bijna letterlijk in duidend stukjes, daar heeft iemand wonderen verricht.quote:
De Lidl-foodcoach app doet ook wonderenquote:Op zondag 24 maart 2024 17:45 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Die lag vorig jaar bijna letterlijk in duidend stukjes, daar heeft iemand wonderen verricht.
Perfect gedaan door Kopecky aldus fanboy Rubenquote:Op zondag 24 maart 2024 17:48 schreef Toby56 het volgende:
Wel een perfecte jump van Wiebes; verder was de sprint van SDW knoeiwerk.
Als je van halfbakken houdt, ja, dan was het perfect.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Perfect gedaan door Kopecky aldus fanboy Ruben
Ze moet nog wel eventjes om Vos in te halenquote:Op zondag 24 maart 2024 17:49 schreef Faraday01 het volgende:
76 overwinning al voor Wiebes, dat is geen kattenpis
Wel benieuwd of dat eenmalig isquote:Op zondag 24 maart 2024 17:58 schreef Tommeke het volgende:
Wel fijn dat Van Vleuten daar in de studio zit, in plaats van Marijn de Vries.
Nouja het is niet alsof ze aan Meeus vragen hoe het was om drie plaatsen voor Kooij te eindigenquote:Op zondag 24 maart 2024 17:50 schreef Wienerschnitzels het volgende:
WHAT DOES IT MEAN TO WIN FROM MATHIEU VAN DER POEL?
#werkenbijdeNOS
Is toch al bekend dat ze zowel bij NOS als Sporza analyses gaat verzorgen? Alsin regelmatigquote:
Oh, dat had ik dan gemist. Samen met Dumoulin wel een prima duo, nu nog iemand die het aan elkaar kan praten zonder Hermanquote:Op zondag 24 maart 2024 18:19 schreef franklop het volgende:
[..]
Is toch al bekend dat ze zowel bij NOS als Sporza analyses gaat verzorgen? Alsin regelmatig
quote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 23:24 schreef geitenbrei het volgende:
[..]
Kan zomaar. Maar mss geeft hij er wel een poef op op de eerste keer Kemmelberg en blijft hij met bv Pedersen over, zoals het vorig jaar ging met Laporte en Van Aert.
Ik krijg mijn afbeelding niet geupload.quote:
Lekker uitgewrongen, en altijd maar uitrijden. Lekker bezigquote:Op zondag 24 maart 2024 19:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Kurt en Arno zijn allebei de weg een beetje kwijt. Ach, de altijd ophypende Belgische media.
Waarvoor?quote:Op zondag 24 maart 2024 19:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Martijn Reuser heeft trouwens nog een DSQ te pakken.
Daar zou je iemand al eerder voor uit koers kunnen gooien.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
[ x ]
Al weet ik niet of dat mogelijk speculatie is
Ik word zo moe van het amateurisme van ploegen zoals Lottoquote:Op zondag 24 maart 2024 19:40 schreef TargaFlorio het volgende:
Klinkt nog steeds als een ploeg van vruger.
Het eerste wat ik lees is een likcolumn van Knipperlicht over Don Patquote:Op zondag 24 maart 2024 20:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeetje, die teksten van Visbeek bij wielerflits. Wat een kul.
Ik zag de kop, durfde het artikel niet aan te klikken.quote:Op zondag 24 maart 2024 20:58 schreef Szura het volgende:
[..]
Het eerste wat ik lees is een likcolumn van Knipperlicht over Don Pat
Page voelde zich niet goed en ging dus maar voor de patatquote:Op zondag 24 maart 2024 21:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zag de kop, durfde het artikel niet aan te klikken.
Hij had het vandaag ook wel wat rustiger aan kunnen doen. Al oogde Pedersen wel alsof hij niet zou lossenquote:Op zondag 24 maart 2024 21:13 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoop niet dat Mathieu in Roubaix ook als een bezetene gaat aanvallen/rijden omdat ie Philipsen voor moet zijn te blijven.
Ik denk dat ie zonder Philipsen zich terug laat zakken in het peloton in plaats van 20 kilometer op kop rijden met Pedersen in het wiel.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Hij had het vandaag ook wel wat rustiger aan kunnen doen. Al oogde Pedersen wel alsof hij niet zou lossen
De Teun was nog van plan naar een knappe 13e plaats te sprinten, maar hij kwam ten val. Ach.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:14 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Page voelde zich niet goed en ging dus maar voor de patatJe zou zeggen dat er dan een beter plan te bedenken is.
Dat klinkt niet als Mathieu.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zonder Philipsen zich terug laat zakken in het peloton in plaats van 20 kilometer op kop rijden met Pedersen in het wiel.
Je vraagt je af hoe je zo veel van die figuren in 1 ploeg kan hebbenquote:Op zondag 24 maart 2024 21:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De Teun was nog van plan naar een knappe 13e plaats te sprinten, maar hij kwam ten val. Ach.
Lidl-Trek heeft het spelletje heel goed gespeeld, hebben gebruik gemaakt van de spaarzame zwakke kanten van Matje en met het hele team op alle fronten in de koers gedaan wat ze moesten doen.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als Mathieu.
Hij is wel iets verstandiger geworden de laatste jaren.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als Mathieu.
Hij reed niet anders dan vrijdag, alleen waren de benen wat minder.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij is wel iets verstandiger geworden de laatste jaren.
Hij zal nooit 20 kilometer op het vlakke met Van Aert in het wiel op kop gaan rijden.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hij reed niet anders dan vrijdag, alleen waren de benen wat minder.
Precies, hij heeft deze keer echt onnodig liggen slepen. Wat met toen nog 100km voor de boeg vreemd was, echt waarom? Zijn benen waren vandaag echt wel goed hij had met een andere strategie echt wel kunnen winnen. Laat ook wel zien dat zijn ploegleider hem gewoon zijn gang laat gaan.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij zal nooit 20 kilometer op het vlakke met Van Aert in het wiel op kop gaan rijden.
Anderzijds, Mathieu heeft wel een zware GW nodig om kans te maken.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ik denk dat ie zonder Philipsen zich terug laat zakken in het peloton in plaats van 20 kilometer op kop rijden met Pedersen in het wiel.
quote:Op maandag 25 maart 2024 09:06 schreef VoMy het volgende:
Gent-Wevelgem is van de 6 monumenten misschien wel het meest een sprinterskoers. Je lust een paar keer over de Kemmel maar dat is het dan ook, waarbij je de laatste 40 kilometer nog vlak naar huis moet fietsen. Je moet hoe dan ook veel geven als je een sprint wil voorkomen en niet met een oncontroleerbaar groepje van meer dan 10 richting Wevelgem wil fietsen.
Zeker deze editie waren er veel sprinters aan de start, dus ook veel ploegen die wel voor een sprint willen gaan.
Dan heb jij de Belgen niet horen sprekenquote:Op maandag 25 maart 2024 09:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]![]()
Als je al mag spreken van een zesde monument, dan is Gent-Wevelgem niet de eerste kandidaat die in me opkomt.
Nee ik keek toevallig een keertje op de NOS inderdaadquote:Op maandag 25 maart 2024 09:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb jij de Belgen niet horen spreken
Wuyts riep in extase toen WOUT GW won dat GW het 6e monument isquote:Op maandag 25 maart 2024 09:53 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Nee ik keek toevallig een keertje op de NOS inderdaad
Ah oké. Ik herinner me niet meer exact het commentaar van 3 jaar geleden. Maar we zijn het met elkaar eens dat het een vreemde kenschetsing is zo te zienquote:Op maandag 25 maart 2024 09:56 schreef franklop het volgende:
[..]
Wuyts riep in extase toen WOUT GW won dat GW het 6e monument is
franklop in WLR / [KOERS] E3 Saxo Bank & Gent - Wevelgem 2021 #4 Duurt erg langquote:Op maandag 25 maart 2024 09:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah oké. Ik herinner me niet meer exact het commentaar van 3 jaar geleden. Maar we zijn het met elkaar eens dat het een vreemde kenschetsing is zo te zien
quote:Op maandag 25 maart 2024 09:58 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ah oké. Ik herinner me niet meer exact het commentaar van 3 jaar geleden. Maar we zijn het met elkaar eens dat het een vreemde kenschetsing is zo te zien
jeetje, 8 dagen geleden online gezet. Je was aan het wachten tot het juiste moment om hier te plaatsen?quote:
Ja, hele week lopen F5en.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:14 schreef franklop het volgende:
[..]
jeetje, 8 dagen geleden online gezet. Je was aan het wachten tot het juiste moment om hier te plaatsen?
De Strade is het meest uniek en heeft inmiddels zeker genoeg allure. Dat zie je ook wel aan de startlijst ieder jaar. Maar het zou het 3e monument in Italië zijn (en datzelfde geldt voor België met GW als je die serieus overweegt).quote:Op maandag 25 maart 2024 13:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch zullen ook Belgen dat niet vinden denk ik. Maar welke koers verdient dan wel het predicaat het zesde monument? Strade wordt wel eens genoemd natuurlijk, maar mist historie.
Vroeger vond ik Parijs-Tours wel een prestigieuze koers, hopelijk wordt dat weer wat.
Stel dat alle monumenten van huis uit al vernoemd waren naar biersponsoren. Zouden er dan veel mensen zijn gaan kijken naar de Westmalle Tripel Tour door Vlaanderen, de Peroni Milan Coast Race, Rochefort 10 Criterium du Liege?quote:
Bedoel ook meer als officieuze titel. Er is een verschil tussen de titel 'het zesde monument' en 'een van de zes monumenten'quote:Op maandag 25 maart 2024 13:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
De Strade is het meest uniek en heeft inmiddels zeker genoeg allure. Dat zie je ook wel aan de startlijst ieder jaar. Maar het zou het 3e monument in Italië zijn (en datzelfde geldt voor België met GW als je die serieus overweegt).
Ik zou Clasica San Sebastian wel een mooie vinden, ook om die wielergekke regio een monument te geven.
Maar eigenlijk verdient gewoon geen enkele koers die titel. Er is toch niets mis met 5 monumenten?
In België zijn veel semiklassiekers van het najaar naar de vroeger zomer verhuisd helaasquote:Op maandag 25 maart 2024 14:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Bedoel ook meer als officieuze titel. Er is een verschil tussen de titel 'het zesde monument' en 'een van de zes monumenten'. In het tennis worden sommige toernooien ook wel eens het vijfde Grand Slam genoemd, maar iedereen weet dat die ver onder de daadwerkelijke Grand Slams staan.
San Sebastian is wel een goeie ja. Sowieso vind ik dat het najaar wat uitgebouwd moet worden qua waarde van de eendagswedstrijden. Alleen Lombardije is niet genoeg om naartoe te pieken. De UCI probeert dat ook wel met de Canadese koersen, dat snap ik ook wel, maar daar heb ik toch wel wat minder mee. Qua UCI-punten zijn GW, AGR en de Canadese koersen de belangrijkste eendagskoersen na de vijf monumenten trouwens.
Onzinargument, veel koersen zijn begonnen vanwege commerciële redenen.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:38 schreef VoMy het volgende:
[..]
Stel dat alle monumenten van huis uit al vernoemd waren naar biersponsoren. Zouden er dan veel mensen zijn gaan kijken naar de Westmalle Tripel Tour door Vlaanderen, de Peroni Milan Coast Race, Rochefort 10 Criterium du Liege?
Naam komt toch van het biertje Amstel Gold?quote:Op maandag 25 maart 2024 17:07 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Onzinargument, veel koersen zijn begonnen vanwege commerciële redenen.
En als Amstel ooit stopt als hoofdsponsor noem je het gewoon de Gold Race of <insert sponsor> Gold Race.
Amstel Gold wordt überhaupt niet meer geproduceerd, dus je kan de naam gewoon houden lijkt me.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Naam komt toch van het biertje Amstel Gold?
Jups. Wordt alleen al sinds 2015 niet meer geproduceerd.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Mocht Amstel ooit stoppen, dan denk ik niet dat ze door (mogen) gaan als de Gold Race inderdaad.quote:Op maandag 25 maart 2024 17:26 schreef franklop het volgende:
[..]
De omslag van Omloop het Volk naar omloop het nieuwsblad hebben we ook overleefdquote:Op maandag 25 maart 2024 17:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mocht Amstel ooit stoppen, dan denk ik niet dat ze door (mogen) gaan als de Gold Race inderdaad.
Misschien krijgen ze dan wel een hippe nieuwe naam zoals de Volta Limburg NXT Classic!
ExxonMobil Gold Oil Racequote:Op maandag 25 maart 2024 17:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mocht Amstel ooit stoppen, dan denk ik niet dat ze door (mogen) gaan als de Gold Race inderdaad.
Misschien krijgen ze dan wel een hippe nieuwe naam zoals de Volta Limburg NXT Classic!
Postal Gold Racequote:Op maandag 25 maart 2024 17:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Cauberg Classicquote:Op maandag 25 maart 2024 17:44 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Niks. Enige dat een beetje in de buurt komt is de Strade en dan wellicht AGR en de Omloop voor mijn gevoel. San Sebastian voelt te veel als mosterd na de maaltijd.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Toch zullen ook Belgen dat niet vinden denk ik. Maar welke koers verdient dan wel het predicaat het zesde monument? Strade wordt wel eens genoemd natuurlijk, maar mist historie.
Vroeger vond ik Parijs-Tours wel een prestigieuze koers, hopelijk wordt dat weer wat.
Schaal Sels, Tro-Bro Leon.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:12 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Niks. Enige dat een beetje in de buurt komt is de Strade en dan wellicht AGR en de Omloop voor mijn gevoel. San Sebastian voelt te veel als mosterd na de maaltijd.
Nog net te weinig gravitas, genoeg gravel.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:30 schreef VoMy het volgende:
Ik vind Strade best oké als koers, maar dat mist toch een beetje de gravitas horend bij de echte monumenten?
Dat geldt net zoveel voor Sanremo of Lombardije. Het 'probleem' van Strade Bianche is dat het een extreem unieke koers is. Het brengt allerlei verschillende renners samen van alle maten. Een podium Van der Poel, Alaphilippe en Bernal zul je waarschijnlijk nergens zien. Als je dat gaat proberen te promoveren tot status van monument, waarvoor ze dit jaar al een eerste voorzet hebben gegeven middels de lengte en het aantal hoogtemeters, maak je er bijna een tweede Lombardije van.quote:Op maandag 25 maart 2024 21:30 schreef VoMy het volgende:
Ik vind Strade best oké als koers, maar dat mist toch een beetje de gravitas horend bij de echte monumenten? Voelt voor mij een beetje als een race die vooral leuk wordt gevonden als opwarmer, niet als piekmoment of zwaartepunt voor de starters. Kan een kwestie van perspectief zijn natuurlijk.
Hier ben ik ook al langer voorstander van. Of ja, gewoon een hele herconstructie van de kalender. In de periode rond oktober krijg je waarschijnlijk veel meer de weersomstandigheden die passen bij de Vlaamse klassiekers, in plaats van de gebruikelijke 17 graden die we tegenwoordig al in de eerste twee weken van april hebben. En je maakt het veel uitnodigender voor types Van Aert en Van der Poel om naar Luik en Lombardije te komen.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:46 schreef Dale__Cooper het volgende:
Roubaix naar het najaar zie ik altijd nog wel als aantrekkelijk alternatief om de klassieke renners nog een laatste doel mee te geven.
Maar wat is daar dan het probleem van?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dat geldt net zoveel voor Sanremo of Lombardije. Het 'probleem' van Strade Bianche is dat het een extreem unieke koers is. Het brengt allerlei verschillende renners samen van alle maten. Een podium Van der Poel, Alaphilippe en Bernal zul je waarschijnlijk nergens zien. Als je dat gaat proberen te promoveren tot status van monument, waarvoor ze dit jaar al een eerste voorzet hebben gegeven middels de lengte en het aantal hoogtemeters, maak je er bijna een tweede Lombardije van.
Beetje dubbel. Aan de ene kant is het toe leven naar zo'n Vlaamse week wel fantastisch, aan de andere kant heb ik ook wel genoten van de coronajaren waardoor koersen op andere plekken op de agenda kwamen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 07:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier ben ik ook al langer voorstander van. Of ja, gewoon een hele herconstructie van de kalender. In de periode rond oktober krijg je waarschijnlijk veel meer de weersomstandigheden die passen bij de Vlaamse klassiekers, in plaats van de gebruikelijke 17 graden die we tegenwoordig al in de eerste twee weken van april hebben. En je maakt het veel uitnodigender voor types Van Aert en Van der Poel om naar Luik en Lombardije te komen.
Het probleem is dat ze nu een krampachtige poging aan het ondernemen zijn van de Strade Bianche een monument te maken, waardoor het juist paradoxaal zijn uniekheid verliest. Ze maken namelijk niet alleen de afstand langer, ze gooien er ook nog een paar extra grindpaden en bijbehorende hoogtemeters tegenaan. Namelijk bijna 600 zelfs, en daar zou nog een uur koers bovenop moeten komen. Het is nu in de hoop tot hoogste status gebombardeerd te worden juíst het kleine broertje van Lombardije aan het worden.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:53 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Maar wat is daar dan het probleem van?
Juist dat de Strade uniek is maakt dat het mooi tussen andere monumenten past, geen koers die daar op lijkt. Dan is het in ieder geval niet 'het kleine broertje van'.
Al moet ik wel zeggen dat 3 monumenten in Italië wat veel is.
Ja, en de Giro, Tour en Vuelta laten rouleren.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:56 schreef vivelafete het volgende:
[..]
Beetje dubbel. Aan de ene kant is het toe leven naar zo'n Vlaamse week wel fantastisch, aan de andere kant heb ik ook wel genoten van de coronajaren waardoor koersen op andere plekken op de agenda kwamen.
Ik zou het ergens wel mooi vinden dat er vaker met wedstrijden wordt geschoven. Dan krijg je ook compleet andere voorbereidingen van het ene naar het andere jaar.
Goed idee. Een Vuelta in de bloedhete zomerquote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:40 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Ja, en de Giro, Tour en Vuelta laten rouleren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |