quote:Op zondag 24 maart 2024 13:36 schreef lojanda het volgende:
[..]
Gelukkig kun je dat met Ashley weleen gesprek op niveau
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Ik vind Glenn een heel rustig persoon, luistert goed en doet normaal.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:37 schreef mazaru het volgende:
Ashley zegt dat ze rustig wordt door Glenn.
Glenn: Ik zeg gewoon hoe ik het zie en af en toe komt dat wel hard over maar dat is hoe ik het voel. Dat had ik ook met Sabo
hadden ze rummicup wel afgepakt?quote:Op zondag 24 maart 2024 13:37 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ze hadden beter die kaarten kunnen afpakken
Van mij ook. Glenn is de enige normale in dat huisquote:Op zondag 24 maart 2024 13:39 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik kan me daar wel iets bij voorstellen. Ik vind Glenn een heel rustig persoon, luistert goed en doet normaal.
En ik kan me ook voorstellen dat het gehinnik van Kaa af en toe vervelend is.![]()
Glenn mag van mij wel winnen
ja haar mes in zijn rug, zodra hij iets doet wat niet in haar straatje pastquote:Op zondag 24 maart 2024 13:40 schreef Koos1958 het volgende:
Ach nu is Glenn voor ashley alles en straks deelt ze nooit meer iets met hem.
quote:
En toevallig gisteravond begonnen toen Karen met de overgebleven bewoners aan het babbelen was??quote:
Aanslijmen.. een voor een krijgen ze weer een beurtquote:Op zondag 24 maart 2024 13:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Lullen als brugman om weer kijkertjes in te palmen?
Als ik haar was nam ik hem mee naar huis.....zo eentje krijgt ze nooit meer.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:40 schreef Koos1958 het volgende:
Ach nu is Glenn voor ashley alles en straks deelt ze nooit meer iets met hem.
Of het geld accepteren en er vandoor gaanquote:Op zondag 24 maart 2024 13:43 schreef happyme28 het volgende:
Alice zal wel een secret mission krijgen nu in de DBK
Ik vind het vooral irritant.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:44 schreef humpty het volgende:
Moet er altijd zo om lachen dat ze die kaarten zo hard op tafel smijten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |