Maar dat geeft hij ook toequote:
Dat mag hij ook, maar om dan anderen te negeren, waar hij dagelijks veel mee optrok, lol mee maakte, dat was niet nodig.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar dat geeft hij ook toe
Hij zegt dat hij in het spel zijn eigen keuzes wil maken ipv meedoen met een groepje
Verstandig van hem, hij ging et bijna aan onderdoor.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar dat geeft hij ook toe
Hij zegt dat hij in het spel zijn eigen keuzes wil maken ipv meedoen met een groepje
Maar volgens karen is dat niet hetgene waarin hij verranderd is
Dat negeer-gedrag van hem regelmatig vind ik ook wel apart idd.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat mag hij ook, maar om dan anderen te negeren, waar hij dagelijks veel mee optrok, lol mee maakte, dat was niet nodig.
En daarom negeerde hij Jimmy en Karen? onzinquote:Op zondag 24 maart 2024 02:34 schreef marky het volgende:
Tom is gewoon klaar met het gekonkel van Ash.
Mod Edit: Hou nu eens een keertje opquote:Op zondag 24 maart 2024 02:34 schreef marky het volgende:
Tom is gewoon klaar met het gekonkel van Ash.
Mod Edit: niet doenquote:Op zondag 24 maart 2024 02:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welkom in BB, if you can't stand the heat, get out of the kitchen....letterlijk nu!
Hij negeerde Karen omdat ze liegt en Jimmy heeft hij genegeerd om het spel van die week.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En daarom negeerde hij Jimmy en Karen? onzin
Mod Edit, stop hiermeequote:
Welnee, uitpraten. Karen zaagt door tot ze haar gelijk krijgt. Totaal niet ontvankelijk voor wat Tom zegt.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wel goed en mooi dat Tom en Karen het nu écht proberen uit te praten?
Ze proberen elkaar te begrijpen en luisteren naar elkaar, omdat ze toch een hechte band hebben. Ik vind dat mooi om te zien en te horen.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:41 schreef anine het volgende:
[..]
Welnee, uitpraten. Karen zaagt door tot ze haar gelijk krijgt. Totaal niet ontvankelijk voor wat Tom zegt.
Tsja, ik zie dat andersquote:Op zondag 24 maart 2024 02:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze proberen elkaar te begrijpen en luisteren naar elkaar, omdat ze toch een hechte band hebben. Ik vind dat mooi om te zien en te horen.
Elke keer zijn de bedoelingen denk ik hartstikke goed, maar ze komen nooit echt tot elkaar en dan gaat het uiteindelijk weer hetzelfde 😅quote:Op zondag 24 maart 2024 02:41 schreef anine het volgende:
[..]
Welnee, uitpraten. Karen zaagt door tot ze haar gelijk krijgt. Totaal niet ontvankelijk voor wat Tom zegt.
Hij doet nu hetzelfde, alleen met een ander groepje en vooral met Jimmy en Alicequote:Op zondag 24 maart 2024 02:43 schreef b_engeltje het volgende:
Tis maar net hoe je het negeren bekijkt , om zijn eigen keuzes te kunnen maken zal hij zich moeten distantiëren van het geroddel en gekronkel in dat geoepje
Dus ja hij neemt afstand
Als dat door hun word gezien als negeren krijg je dit soort discussies
Het is net hoe en waarom je het van de ene of de andere kant bekijkt
Tom zou ook weg kunnen lopenquote:
Nee dat zie ik andersquote:Op zondag 24 maart 2024 02:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij doet nu hetzelfde, alleen met een ander groepje en vooral met Jimmy en Alice
Karen heeft gewoon niet echt een eigen mening. wordt erg gevoed door de mening van een ander. Ze heeft ook niet echt argumenten. Behalve dan je bent veranderd, blijf jezelf, je zit niet meer bij ons groepje gezellig te doen. Als ze minder beinvloed wordt dan worden ze de beste vrienden, maar niet zolang ze ingefluisterd krijgt dat hij een ovreloper is, dat hij niet meer te vertrouwen is. Ik vind Tom ook veranderd, meer zichzelf, meer autonoom. En iemand die niet autonoom is snapt dat niet.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tom zou ook weg kunnen lopen
Hij heeft karen blijkbaar toch joog staan om dit gesprek door te blijven voeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |