Dat was ook asociaal, maar toen was Ash nog niet terug, dat was zelfs nog op TV te zien.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:19 schreef Dotteke het volgende:
In plaatst dat ze b lij is dat Ash terug is zit ze te janken omdat andere gingen kaarten
Ja klopt, daarom vroeg Ka het zich nu ook af door de tranen heen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
danny deed dat meestal
glenn tom en jimmy hebben het er ook over
dat ze dat gaan doen
ik denk volgende week als ze op de rode knop drukt en zelf met een deel van de poen vertrekt, ze weet dat haar schip zinkende isquote:
Ja maar het goede is wel dat Tom nu mensen heeft waar hij zich wel 'veilig' bij voelt en die hebben Ash ook doorquote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
je zou bijna gaan denken dat Tom haar weet ik wat niet heeft aangedaan
Die kans lijkt deze week groot.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:20 schreef happyme28 het volgende:
Now or Never… zal er geld geboden worden deze week?
Er staan er nog vele onder haar, no worries.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:21 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
als ze nu al geen favoriet is lijkt me niet dat ze gaat winnen
Ze krijgt nog meer haat en drama. Had net als Dot gehoopt dat ze om die reden er ook uit ging.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 21:21 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
als ze nu al geen favoriet is lijkt me niet dat ze gaat winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |