Dat hoop ik dan maar, de gidsen gaan nog niet tot 6 April de week ervoor, was het echt de officiele pagna ?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:06 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja is gewoon 13 april was idd officiële bekendmaking
Alleen in 2021 werden de 100 dagen behaald. In 2024 is dat ook weer niet het geval. Deze keer eindigt de teller op 93 dagen en dit betekent dat de finale plaatsvindt op zaterdag 13 april 2024. In totaal is de show op dat moment 13 weken op tv geweest en hebben we kunnen genieten van 78 uitzendingen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:13 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat hoop ik dan maar, de gidsen gaan nog niet tot 6 April de week ervoor, was het echt de officiele pagna ?
Vies hoor hoe ze zit te eten, denk dat ze zelf schrikt als ze dit terug zietquote:
En ze moet er weer even bij vertellen dat HET groepje weer aan het kaarten is.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:14 schreef danaqui het volgende:
De hondjes liggen weer aan de voeten van het baasje
Zou je nog gevoel in je lippen hebben als je ze zo hebt laten vullen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vies hoor hoe ze zit te eten, denk dat ze zelf schrikt als ze dit terug ziet
Die gaat ook al steeds viezer eten....dat deed ze in begin helemaal niet. Maar die hele tafel doet het zowat.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:13 schreef Puzzie het volgende:
'Ik heb er geen zin in ', koffer weer helemaal inpakken'
[ afbeelding ]
Ikheb geen ideequote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Zou je nog gevoel in je lippen hebben als je ze zo hebt laten vullen?
Ik ook niet, maar volgens mij slaan je lippen dan dood of zoquote:
ja valt me ook opquote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:16 schreef Luna68 het volgende:
Waarom luisteren ze niet meer naar BB? Gisteren ook al dat groepje in de hottub…
en dat staat op de website van BigBrother?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Alleen in 2021 werden de 100 dagen behaald. In 2024 is dat ook weer niet het geval. Deze keer eindigt de teller op 93 dagen en dit betekent dat de finale plaatsvindt op zaterdag 13 april 2024. In totaal is de show op dat moment 13 weken op tv geweest en hebben we kunnen genieten van 78 uitzendingen.
Volgens mij schrikt die nergens van...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vies hoor hoe ze zit te eten, denk dat ze zelf schrikt als ze dit terug ziet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |