daar gaat het niet om sukkel, reageer gewoon serieus of tyf opquote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:13 schreef Geitenkamp het volgende:
Je gaat binnenkort dood en maakt je druk om 20 euro?
Was mij niet bekend nee.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:11 schreef jarajosefff het volgende:
Zoals jullie bekend heb ik een prullebak van 20 euro via bol.com besteld.
Aangetekend over verzekerd verstuurd?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:11 schreef jarajosefff het volgende:
Bij aankomst door DHL, doos geopend, WAT EEN MINI!!! Direct doos weer dichtgdplakt, zonder de prullebak eruit te halen. Telefoon gepakt: RETOUR GEMELD die baby prullebakje.
Volgende dag bij Primera afgegeven.
De volgende dag krijg ik mail van de verkoper via bol.com: Deksel kapot, kan niet meer gerepareerd worden, retour niet geaccepteerd. Voor vragen huil bij Bol. HUH???!
Dus ik bovenstaande uitleggen via de chat van bol, zegt die meid dat ze de verkoper om opheldering gaan vragen.
Volgende dag boze mail van verkoper: Ik moet schade betalen voor de kapotte deksel, en ze gaan het terugsturen naar mij en ik moet zelf de bezorgkosten betalen 🤯 betaal ik het niet, krijg ik een telastelegging? VREET MIJ MAAR OP.
Vraag is: Wat moet ik nu doen? 20 euro kan ik dus fluiten, maar ik wil geen problemen verder. Dan maar 20 euro kwijt.
Verkeerde kloontje?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:17 schreef Viesdik het volgende:
[..]
daar gaat het niet om sukkel, reageer gewoon serieus of tyf op
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:11 schreef jarajosefff het volgende:
Zoals jullie bekend heb ik een prullebak van 20 euro via bol.com besteld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goed verhaal welJe bent een waardeloze agent.
De prullenbak was te klein dus dat had nooit gepast.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:18 schreef Isdatzo het volgende:
Jammer. Die prullenbak hadden we mooi kunnen gebruiken om al die bagger van jou in te deponeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |