Er zijn toch geen undercovers meer?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:45 schreef odie22 het volgende:
blijft er niemand wakker om de dominosteentjes in de gaten te houden ?
Me, myself and Iquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:43 schreef BigBreg83 het volgende:
Probeert Ash haar gedrag goed te praten?
je weet nooitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:46 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Er zijn toch geen undercovers meer?
@odie22 hoopt dat Karen dat nog niet door heeft en wakker blijft naast de bak met steentjesquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:46 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Er zijn toch geen undercovers meer?
alle botox begint uit werkenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:50 schreef Puzzie het volgende:
Misschien kan een van hun morgenavond wel een wippie maken
want ze zijn de afgelopen 2.5 maand niet gekomen
En dat is toch niet een geheel onbelangrijke mededeling vindt ze
[ afbeelding ]
ze kan zich de laatste keer nog goed herinneren
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
@:odie22 hoopt dat Karen dat nog niet door heeft en wakker blijft naast de bak met steentjes
ik vind karen nog steeds de allerleukste in het huisquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
@:odie22 hoopt dat Karen dat nog niet door heeft en wakker blijft naast de bak met steentjes
Iemand postte van de week een foto van haar en daar had ze mega lippen . Alles over de top , zo zondequote:
ik heb het idee dat het van die vent van d'r moetquote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Iemand postte van de week een foto van haar en daar had ze mega lippen . Alles over de top , zo zonde
Nee dat denk ik dus niet , hij vind dat helemaal niets , heeft daar ook niets mee vertelde ze een keerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik heb het idee dat het van die vent van d'r moet
wat ik uit een aantal gesprekken heb opgevangen is dat ze het zelf ook niets vond, die grote tieten had ze last van, dat haar veel werk, en dan nog de kosten ook en nog wat dingen,quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik dus niet , hij vind dat helemaal niets , heeft daar ook niets mee vertelde ze een keer
Haar uiterlijk ( overdreven grote lippen en borsten, haarmatten , 'plastic' gezicht ,alles perfect )
En hoe ze overkomt (nadrukkelijk aanwezig, altijd overal een mening over moeten hebben, zin doordrijven, anderen haar mening opleggen, voor anderen willen bepalen)
Op mij komt het heel erg onzeker en ook afhankelijk over.
Ik heb ook een andere kant van haar gezien , die vond ik toch wat echter .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |