1-0, gallery play, snoert mondjesquote:
Dit was een erg goede anti-jinx!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 21:50 schreef Pino112 het volgende:
Gini kan er geen kloten van, je verwacht het niet!
Altijd een buitengewoon mooie dame gevonden. Hopelijk overleeft ze het.quote:
Van. Harte.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het is vooral de dag van mijn verjaardag.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:47 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Altijd een buitengewoon mooie dame gevonden. Hopelijk overleeft ze het.
Die fase zijn wij allang weer voorbij.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:42 schreef VoMy het volgende:
Nederland is een kutland geworden door die vele zandmensen die joden belagen. Liever Rutger Hauer en Monique van de Ven op de fiets dan nepNederlanders die in het openbaar ongestraft terroristische groeperingen verheerlijken. Ik ben geen fan van Wilders, maar ik begrijp waarom zijn partij zo groot is geworden. Collectief links snapt het nog steeds niet.
Ik vind jullie quotes uit POL nog redelijk mild in vergelijking met wat er verder gepost wordt. Nondeju.
Tevens: Alsnog gefeliciteerd Stijn.
Ja maar de bitterballen en blokjes kaas!!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:42 schreef VoMy het volgende:
Nederland is een kutland geworden door die vele zandmensen die joden belagen. Liever Rutger Hauer en Monique van de Ven op de fiets dan nepNederlanders die in het openbaar ongestraft terroristische groeperingen verheerlijken. Ik ben geen fan van Wilders, maar ik begrijp waarom zijn partij zo groot is geworden. Collectief links snapt het nog steeds niet.
Ik vind jullie quotes uit POL nog redelijk mild in vergelijking met wat er verder gepost wordt. Nondeju.
Tevens: Alsnog gefeliciteerd Stijn.
Die zijn we binnenkort weer kwijt dus.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 22:17 schreef Steven184 het volgende:
@:vomy is weer hard bezig vrienden te maken in NWS
Die probeert de schade nog te beperken voor zijn vrienden in WLR door olie op het vuur te gooien in F1quote:Op zondag 24 maart 2024 07:29 schreef Pino112 het volgende:
Einde tijdperk Super Max.
Fan @:DeeBee in shambles
Putten ze daar al geen troost uit het uitvallen van Hamilton?quote:Op zondag 24 maart 2024 08:00 schreef franklop het volgende:
[..]
Die probeert de schade nog te beperken voor zijn vrienden in WLR door olie op het vuur te gooien in F1
Het is gewoon triest wat daar voorbij komt als er iets met Mercedes isquote:Op zondag 24 maart 2024 08:02 schreef VoMy het volgende:
[..]
Putten ze daar al geen troost uit het uitvallen van Hamilton?
Wierd Duk trendingquote:Op zondag 24 maart 2024 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mensen die X (het voormalige Twitter) gebruiken; hebben jullie nog de mobiele app? Echt sterk de neiging om die van mijn mobiel te halen, aangezien ik daar constant op die For You-page beland.
Begin dit jaar verwijderd omdat alles wat ik te zien kreeg extreem kut was.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mensen die X (het voormalige Twitter) gebruiken; hebben jullie nog de mobiele app? Echt sterk de neiging om die van mijn mobiel te halen, aangezien ik daar constant op die For You-page beland.
Nooit gebruikt, sinds de APIs zijn doorgesneden voor bijv Tweetbot gebruik ik maar de site. Is ook niet best, maar goed.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zit me er echt alleen maar aan te irriteren. Wil mijn treinreizen ook voortaan gebruiken voor boeken lezen in plaats van swipen of in de diepte staren naar de natuur.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:11 schreef Aguero het volgende:
[..]
Begin dit jaar verwijderd omdat alles wat ik te zien kreeg extreem kut was.
Dat laatste is wel een prima bezigheidquote:Op zondag 24 maart 2024 16:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zit me er echt alleen maar aan te irriteren. Wil mijn treinreizen ook voortaan gebruiken voor boeken lezen in plaats van swipen of in de diepte staren naar de natuur.
De afgelopen tijd inmiddels genoeg boeken gelezen over algoritmen (en Facebook). Ik ga me nu toeleggen op 'Generatie 9/11' van Lotfi El Hamidi.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:48 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dat laatste is wel een prima bezigheid
Neem een boek mee en open je telefoon niet. Werkt als een trein.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:21 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik zit me er echt alleen maar aan te irriteren. Wil mijn treinreizen ook voortaan gebruiken voor boeken lezen in plaats van swipen of in de diepte staren naar de natuur.
Het lukt me de laatste dagen ook om dat te doen, hoor. Maar ik merk dat mijn mind, ongewild, blijft hangen bij die oervervelende For You-page van Musk. Dat is iets onderliggends, onderbewust.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:33 schreef VoMy het volgende:
[..]
Neem een boek mee en open je telefoon niet. Werkt als een trein.
Omdat jij de complexiteit van de edele dartssport steeds blijft onderschatten en niet snapt, net als een vrouw zeg maar.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Leg mij dit eens uit, @:Mani89 . Welk voordeel haalt iemand eruit het voormalig hebber van een penis te zijn? Welk biologisch verschil zorgt ervoor dat iemand die ooit man was beter met een pijltje kan gooien dan een vrouw? Ik sta perplex.
De ene na de andere mediageile advocaat blijkt corrupt de laatste tijd.quote:
Mocro Maffia-maatjes Ficq, Meijering en consorten stappen uit Marengo, stromen de centjes niet meer binnen nu al dat tuig dat zij verdedigden is veroordeeld?quote:Op maandag 25 maart 2024 10:51 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De ene na de andere mediageile advocaat blijkt corrupt de laatste tijd.
Dat verwacht je toch ook niet zeg.
In sporten ben ik wel voor het weren van de trans vrouw in de vrouwencategorie.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:45 schreef Koffieplanter het volgende:
Leg mij dit eens uit, @:Mani89 . Welk voordeel haalt iemand eruit het voormalig hebber van een penis te zijn? Welk biologisch verschil zorgt ervoor dat iemand die ooit man was beter met een pijltje kan gooien dan een vrouw? Ik sta perplex.
Tsjah. Dit zijn dan de figuren die het hardste roepen dat ze opkomen voor "De GeWOnE NeDERlDer!!!!@' of in dit geval Belg.quote:
Het is gewoon pure transfobie.quote:Op maandag 25 maart 2024 08:45 schreef Koffieplanter het volgende:
quote:
Er zal zeker een stukje transfobie bij zitten, want daar staat het internet vol mee.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
In sporten ben ik wel voor het weren van de trans vrouw in de vrouwencategorie.
Dat is een algemene discussie. In darten is 'ongelijk speelveld' een ronduit ridicuul argument om de verschillen tussen biologische sekse uit te buiten. Beau Greaves, Fallon Sherrock zouden bij permanente aanwezigheid op de PDC Pro Tour lachend meedraaien. Het hele punt is meer dat je vrouwen dezelfde kansen/structuren zou moeten bieden zoals mannen die hebben, want vrouwen kunnen wel degelijk goed darten.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[..]
Er zal zeker een stukje transfobie bij zitten, want daar staat het internet vol mee.
Maar in relatie tot sport is het ook gewoon een ingewikkeld onderwerp. Sport draait om eerlijkheid en we doen erg ons best om dopinggevallen op te sporen en vervolgens sta je dit wel toe. Ik snap wel dat dat bij vrouwen in de sport scheve gezichten oplevert.
Gewoon het hele onderscheid wegnemen en gewoon iedereen in één categorie laten deelnemen kan natuurlijk ook, maar ik denk dat vrouwelijke sporters daar ook niet blij mee zijn.
Ik was benieuwd wat onze vrienden van HLN ervan vinden. Nu wil ik mijn ogen uitsteken.quote:
HLN.be stelt nooit teleurquote:Op maandag 25 maart 2024 16:37 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Ik was benieuwd wat onze vrienden van HLN ervan vinden. Nu wil ik mijn ogen uitsteken.
Ik verwacht een waardig opvolger van deze:quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:54 schreef hhh38 het volgende:
[ x ]
Benieuwd wanneer de VVD dit soort filmpjes over Amsterdam gaat maken. Ieniemienie zit al klaar.
Jeroen geloofde het ook niet in de NOS podcast.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:55 schreef Felagund het volgende:
Ach Nederland, ach mensen denken dat die doellijntechnologie niet klopt omdat het uit een ander oogpunt lijkt alsof hij misschien niet helemaal over de lijn is.
Grueter ja. Pietje Grueter.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jeroen geloofde het ook niet in de NOS podcast.
Volgens mij Grueter maar anders gaat @:slobeend mij wel verbeteren.
Dat verbaast mij weer helemaal niets.quote:Op woensdag 27 maart 2024 17:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jeroen geloofde het ook niet in de NOS podcast.
Volgens mij Grueter maar anders gaat @:slobeend mij wel verbeteren.
Er zijn bizar veel mensen in voetbalstadions die elke keer weer oprecht denken dat de scheidsrechter tegen hun club is. Heel bijzonder vind ik dat altijd.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 22:55 schreef Felagund het volgende:
Ach Nederland, ach mensen denken dat die doellijntechnologie niet klopt omdat het uit een ander oogpunt lijkt alsof hij misschien niet helemaal over de lijn is.
Ze kunnen natuurlijk moeilijk het Wilders-1 op het spel zetten.quote:
Jeetje. Ik heb ook nog niemand puppy pootjes horen zeggen trouwensquote:Op donderdag 28 maart 2024 00:56 schreef wimderon het volgende:
De nieuwe PSW is uit.
https://streamable.com/d9nm6z
quote:Op donderdag 28 maart 2024 00:56 schreef wimderon het volgende:
De nieuwe PSW is uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 08:38 schreef Slobeend het volgende:
[..].
https://streamable.com/81ofliSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://streamable.com/n7jvb0
Die arme man bleek bij die eerste vraag al geen wielerkenner en krijgt vervolgens 9 renners waarvan de meerderheid uit het zwart-wit tijdperk komt die hij in recordtempo moet radenquote:Op donderdag 28 maart 2024 00:56 schreef wimderon het volgende:
De nieuwe PSW is uit.
Hij bleek in z'n eerste twee rondes ook al niet zo'n sportkenner te zijn. Maar als je jokers inzet en je hebt ze daadwerkelijk nodig dan weet jakhals Kutlul niet hoe snel hij door moet gaan naar de antwoorden inderdaad.quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:39 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die arme man bleek bij die eerste vraag al geen wielerkenner en krijgt vervolgens 9 renners waarvan de meerderheid uit het zwart-wit tijdperk komt die hij in recordtempo moet raden
Wel weer een stukje helpen van Erik door niet te benoemen dat ie met 3 jokers weinig tijd over houdt voor 2 vragen.
quote:Op donderdag 28 maart 2024 00:56 schreef wimderon het volgende:
De nieuwe PSW is uit.
Lang leve corporatocracy Nederland.quote:Op donderdag 28 maart 2024 17:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ach, Rellende_Rotscholier.
Het altijd wanstaltige kabinet dat meteen bezwijkt na het eerste het beste stukje chantage van ASML.
Wij feliciteren corporate shill Steven184 van harte met deze prachtige zege voor de BV Nederland.quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:06 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Lang leve corporatocracy Nederland.
Gelukkig heeft het kabinet nog oog voor het in stand houden van ons fantastische vestigingsklimaat!
quote:Op donderdag 28 maart 2024 18:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wij feliciteren corporate shill Steven184 van harte met deze prachtige zege voor de BV Nederland.
Talkshowliefde zit bij ons Nederlanders in de ziel. Niet bij allemaal, anders krijgen we dat weer, maar het hoort echt bij de cultuur.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het wordt echt tijd dat we talkshows in Nederland gaan verbieden. Dan zijn we er nog lang niet, maar het is een begin.
Talkshowtumor. Het absolute vergif van de samenleving.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het wordt echt tijd dat we talkshows in Nederland gaan verbieden. Dan zijn we er nog lang niet, maar het is een begin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |