Mag niet vab @JustinKquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:28 schreef kree het volgende:
heeeeeej koekie ik neem je mee he op halve wereldreis.
Lekker makkelijkquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik ga het in de magnetron schuiven
Ik zou nooit kunnen vallen op iemand van internet.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:33 schreef kree het volgende:
weet niet eigenlijk er zijn best eigenlijk veel foksters die ik leuk vind. maar toch niet iemand waar ik echt dan op val? help is?
Nog meer vertellen je ratelt aan een stuk doorquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:34 schreef kree het volgende:
mss moet ik wat meer vertellen ofzo want ben opzich verlegen......
☝quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker makkelijk
Ik had gisteren een grote pan macaroni gemaakt.
ALles wat hier ziek binnenschuift en aanhang. Dacht makkelijk voor ze
Maar dochter wilde niet eten, kleinzoon wilde niet komen.
Dus heb nu voor een weeshuis aan macaroni in de vriezer liggen
Als je in de buurt woonde mocht je wat ophalen,quote:
nee ik ook niet, maar het kan opzich een begin zijn natuurlijk? tis eigenlijk vrij normaal wel nu.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou nooit kunnen vallen op iemand van internet.
Wetende dat mensen zich vaak ander voordoen dan ze in het echt zijn.
Ik heb wel aan die bel lijnen gedaan. Een paar keer een etentje gehad, maar het viel altjid tegen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:36 schreef kree het volgende:
[..]
nee ik ook niet, maar het kan opzich een begin zijn natuurlijk? tis eigenlijk vrij normaal wel nu.
Op justinK kan ik wel valkenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou nooit kunnen vallen op iemand van internet.
Wetende dat mensen zich vaak ander voordoen dan ze in het echt zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |