wat een rare BB stem hahaquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
2021 ook een baan door het hele huis.
video
https://streamable.com/4yg1vg
nou, ik verbaas me ook over sommige reacties, ik vind het juist leuk dat er weer eens iets gebeurd, beter dan rummykub en kaarten en coconroomquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:58 schreef Joyce-43 het volgende:
wel moeilijk publiek hier ook hoor, pingpong niet goed, spelletjes ook saai kaarten enz, weet ik wat er nog meer bedacht is vaak niet goed of leuk
nu domino stenen is ook niet goed
ik vind het juist wel leuk ze hebben wat te doen we hebben wat meer te kijken als eeuwig bekokstoven en simpel bouwen zal het wel niet worden dus hebben wat om te kijken
waarom is alles bij voorbaat al niet leuk
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:02 schreef Puzzie het volgende:
Ik begrijp nu pas dat Tom die spin heeft opgepakt en netjes buiten heeft gezet![]()
Ik heb wel in deuk gelegen toen ik dat gifje zag
Oh alle kort pittige kapseltjes krijgen weer een vochtige voorbips en alles is weer vergeven en vergeten nu hij zich al dik een week als ******Mod Edit, die is niet nodig heeft gedragen...quote:
Ik zag het net ook op X maar vanmorgen ook hier in de COS , alleen ik dacht te lezen dat Karen hem op had gepakt maar het was Tom.quote:
Karen had 'm effe later terug opgepakt omdat de arme spin met de pootjes in het nat stond.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:05 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zag het net ook op X maar vanmorgen ook hier in de COS , alleen ik dacht te lezen dat Karen hem op had gepakt maar het was Tom.
Ja maar het was Tom die hem oppakte en buiten zette. Dat deed hij netjesquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Karen had 'm effe later terug opgepakt omdat de arme spin met de pootjes in het nat stond.
En Karen heeft hem daar weer opgepakt en onder het afdakje gezet zodat hij geen natte pootjes kreegquote:
geen idee pikte net alleen even afl 32 er tussen uitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:00 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Was dat niet met arm en rijk toen? Waar de mannen in de gameroom zaten?
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Karen had 'm effe later terug opgepakt omdat de arme spin met de pootjes in het nat stond.
ja wie weet wat ze weer bouwen, maar vaak is hier alles al saai en niet leukquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:02 schreef rinardo het volgende:
[..]
nou, ik verbaas me ook over sommige reacties, ik vind het juist leuk dat er weer eens iets gebeurd, beter dan rummykub en kaarten en coconroom
Ik bedoelde die dominobaan in 2021.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geen idee pikte net alleen even afl 32 er tussen uit
Ja was in de gameroom toen idd gebouwdquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik bedoelde die dominobaan in 2021.
ja dat weet ik ook niet meerquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:09 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik bedoelde die dominobaan in 2021.
Domino Day voor de mannen en vrouwen, de beloning was een verhoging van het prijzengeld.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die was idd echt door het hele huis haha was mooi om te zien
nee bedoelde met die muur toen tussen het bb huis door dat je zeg maar soort van arm en rijk kreegquote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja was in de gameroom toen idd gebouwd
Ja mijn idee, en als ik het niet leuk vind kijk ik gewoon niet.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:58 schreef Joyce-43 het volgende:
wel moeilijk publiek hier ook hoor, pingpong niet goed, spelletjes ook saai kaarten enz, weet ik wat er nog meer bedacht is vaak niet goed of leuk
nu domino stenen is ook niet goed
ik vind het juist wel leuk ze hebben wat te doen we hebben wat meer te kijken als eeuwig bekokstoven en simpel bouwen zal het wel niet worden dus hebben wat om te kijken
waarom is alles bij voorbaat al niet leuk
Een competitie tussen de dames en de heren.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:00 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Was dat niet met arm en rijk toen? Waar de mannen in de gameroom zaten?
Sow....quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Oh alle kort pittige kapseltjes krijgen weer een vochtige voorbips en alles is weer vergeven en vergeten nu hij zich al dik een week als******Mod Edit, die is niet nodig heeft gedragen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |