En SLquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:52 schreef rinardo het volgende:
tijdens de uitzending dat is gaaf
[ link | afbeelding ]
Die zullen waarschijnlijk niet meebouwenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:53 schreef FreshFruit het volgende:
Nou Ash en Karen,mooi om jullie boete terug te verdienen.
Wel nog niet tijdens de live.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:54 schreef spapaars het volgende:
Dit is dus een uitdaging die we eerder hebben gezien.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:54 schreef Was-beer het volgende:
Misschien kan die spin een steentje aantikken morgen om 19:55 uur
Is geloof ik weer vertraagd wat ik lees uiterlijk gaan ze na 4e weg en dan zijn ze er rond 5 lukt het niet danzal het niet doorgaan vandaagquote:
Ze wilde al met Ty gaan zitten toen hij de laatste keer door de draaideur terug kwam. Ty heeft dat niet gedaan. Daarna kregen ze bonje en was ze boos. Nu probeerd ze het weer denk ik.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:32 schreef OmaJacky het volgende:
Wat me wel een beetje opvalt is dat Ash ineens veel meer bij Ty en Randy rondhangt de laatste dagen.
ik hoop dat het morgen dan stormtquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik geloof niet dat er nog gevlogen gaat worden vandaag. Slecht weer, beetje donker aan het worden, nog niks opgestegen vanaf Teuge. Niet dat we er nog echt op zitten te wachten maar dan weten jullie dat
Ja, maar die moesten ze niet tijdens de Liveshow laten gaanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
2021 ook een baan door het hele huis.
video
https://streamable.com/4yg1vg
die was idd echt door het hele huis haha was mooi om te zienquote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:56 schreef spapaars het volgende:
[..]
2021 ook een baan door het hele huis.
video
https://streamable.com/4yg1vg
Of het vogeltje van Glenn.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:54 schreef Was-beer het volgende:
Misschien kan die spin een steentje aantikken morgen om 19:55 uur
Was dat niet met arm en rijk toen? Waar de mannen in de gameroom zaten?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die was idd echt door het hele huis haha was mooi om te zien
Ze gaan dus keihard werken aan de saamhorigheid in de groep. De komende exits moeten emotioneler worden.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 15:52 schreef rinardo het volgende:
tijdens de uitzending dat is gaaf
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |