Wel intressant om bijvoorbeeld te zien dat veel mensen Oekraine in hun top 10 zetten maar niet hun favoriet is. Reddit is trouwens wel alternatiever dan andere fansites. In verleden stonden ook Go_A, Fulenn en Maneskin hoog bij hun.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 11:07 schreef Nashipeer het volgende:
In de reddit ranking staat Nederland op plek 6
https://www.reddit.com/r/(...)results_your_top_37/
Superleuk!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 14:40 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens: heel erg tof. We hebben deze week Twan mogen interviewen. Hij vertelt veel over de afgelopen maanden werken met Joost en meer. Volgende week in de podcast!
Wel benieuwd waar Gover dan zo lang mee bezig is in de voorbereiding, klinkt niet als een "doe maar leuke video op scherm achter Joost en wat studio lichten erop" Volgens mij moeten de stand in repetities ergens begin tot medio april beginnen. Voor de mensen die ESF normaal niet echt volgen, dan worden er al repetities gedaan door andere mensen met je staging en sturen ze daarna een video daarvan naar het land zelf. Dan kunnen er al zaken veranderd worden aan de staging (effecten, welke camerashots gebruik je etc.)quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:10 schreef blackswangreen het volgende:
Gover Meit duikt nu echt overal op waar Joost is. Het lijkt z'n steun en toeverlaat te zijn.
Gaat dit soms over Boulevard? Want ik zag net onderstaande tweet.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:40 schreef RipCity het volgende:
JOOST op de vlucht!!!!
Lol @ mia en dion comment
Ja, hij gaf eerst middelvinger, haha.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Gaat dit soms over Boulevard? Want ik zag net onderstaande tweet.Wat zeiden ze dan over Mia en Dion?
[ afbeelding ]
Erg leuk.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:08 schreef NailQueen het volgende:
Joostje nog altijd nummer 1 in de top 40
Waar is Donnie eigenlijk gebleven?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:10 schreef blackswangreen het volgende:
Gover Meit duikt nu echt overal op waar Joost is. Het lijkt z'n steun en toeverlaat te zijn.
Hij is creatief leider van ons optreden dus je moet het met hem doen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:55 schreef Pisces29 het volgende:
Boh, die Stefano Keizers act mag Joost van mij wel lozen.
I know. Maar mag dat dan lekker achter de schermen?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij is creatief leider van ons optreden dus je moet het met hem doen.
Ze zijn ook nog echt een paar honderd meter achter hem aan blijven rennen met die camera.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:55 schreef Zigsky het volgende:
[..]
Ja, hij gaf eerst middelvinger, haha.
Edit: ze zeiden dat het hopelijk niet leek op vorig jaar met die auto en Mia en Dion. Aran zei dat het niet zo was, geloof ik.
Wtfquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze zijn ook nog echt een paar honderd meter achter hem aan blijven rennen met die camera.(Ik kijk nu terug via KPN app)
Dat is niet ergens op youtube ofzo terug te vinden dus?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:00 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze zijn ook nog echt een paar honderd meter achter hem aan blijven rennen met die camera.(Ik kijk nu terug via KPN app)
Donny Ronny?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar is Donnie eigenlijk gebleven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |