SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Ze is er vast weer ingedoken ookquote:
Hoop dat het aanslaatquote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Acupunctuur gehad voor schouder. Efkes afwachten.
Anyway, ik hou van jullie hoor.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 13:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Acupunctuur gehad voor schouder. Efkes afwachten.
Anyway, ik hou van jullie hoor.
smakelijk .... hier wordt het quiche zonder bieslookquote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:37 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Alweer de eerste versie bieslook uit de tuin geknipt voor in de eiersalade
JIj ook smakelijk Chuf! Quiche, lekker!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 17:45 schreef chufi het volgende:
[..]
smakelijk .... hier wordt het quiche zonder bieslook
Dat heb ik eigenlijk lieverquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:26 schreef maily het volgende:
[..]
Andijviestamppot met spekjes en PICCALILLY![]()
![]()
Is erg lekker, eet het wel eens bij boerenkool ( tip van Maily )quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:30 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk liever![]()
Al ken ik het niet met piccalilly. Eigenlijk ken ik dat sowieso alleen van naam.
Vind ik welquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:49 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik heb eieren gestampt..
Telt dat ook?
Morgen naar een boerderijwinkel en verder nog geen plannenquote:
Jij nog plannen?quote:
Helaas mag ik mijn beeldmateriaal van achter de schermen niet delen.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat gaaf! Maak je een vlog?
Jammer!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:57 schreef Domnivoor het volgende:
Achter de schermen bij Blijdorp was heel gaaf
[..]
Helaas mag ik mijn beeldmateriaal van achter de schermen niet delen.
Wat is daar te doen?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:51 schreef Lovely het volgende:
[..]
Morgen naar een boerderijwinkel en verder nog geen plannen
Schoonmaken danquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij nog plannen?
Ik wil al een tijdje de muren witten... maar m'en stoel plakt
Mooie statige meeuwquote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:58 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb wel een mooie meeuw in de aanbieding.
[ afbeelding ]
Gewoon beginnen. Als je eenmaal bezig bent is het zo klaar.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij nog plannen?
Ik wil al een tijdje de muren witten... maar m'en stoel plakt
I know.. I knowquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gewoon beginnen. Als je eenmaal bezig bent is het zo klaar.
Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jammer!
Maar belangrijker, ben je al geweest? Of zit je in de NDA fase?
Zo werkt dat iddquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:00 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Gewoon beginnen. Als je eenmaal bezig bent is het zo klaar.
quote:
Vers van de boerquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:01 schreef Lovely het volgende:
[..]
Kan je fruit, groenten en zuivel kopen
Ah oke. Ja, ik kom net terug uit Rotterdam.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:02 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Heb je de rondleiding en kijk achter de schermen al gehad? Of hebben ze vooraf meegedeeld dat je de beelden niet mag delen?
Het is me ontschoten wanneer je exact ging
Gaaf! Hoe was het?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:05 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ah oke. Ja, ik kom net terug uit Rotterdam.
Ik mag de foto’s en video’s niet openbaar delen. Maar ik heb ze wel
Zo af en toe.. ga wel geregeld naar de slager of groenteboerquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Vers van de boer![]()
Ik doe dat ook vaak...
Het was een buitenkans om de opgevangen zeeschildpadden van dichtbij te zienquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:06 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gaaf! Hoe was het?
Vertel
Wat gaaf dat ze adhv die Eendenmossels de locatiegeschiedenis van de schildpad gaan proberen te achterhalen. !quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het was een buitenkans om de opgevangen zeeschildpadden van dichtbij te zien![]()
Hier een filmpje. Niet van mij. Maar daar was ik vandaag dus:
Ja. De DNA-onderzoeken zijn deels ook binnen. Ze komen uit verschillende werelddelen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:20 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat gaaf dat ze adhv die Eendenmossels de locatiegeschiedenis van de schildpak gaan proberen te achterhalen. !
Zekerquote:Ik vermoed dat je genoten hebt
Zou ik ook wat vaker willen doen. Maar dat is niet bij mij om de hoek.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Vers van de boer![]()
Ik doe dat ook vaak...
CUL / Piccalilly!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 18:30 schreef engine het volgende:
[..]
Dat heb ik eigenlijk liever![]()
Al ken ik het niet met piccalilly. Eigenlijk ken ik dat sowieso alleen van naam.
Kun je tegenwoordig ook laten thuisbezorgen... geen idee of dat rendabel isquote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zou ik ook wat vaker willen doen. Maar dat is niet bij mij om de hoek.
Zeeschildpadden zijn zwemmers ja. Ze zijn door oceaanstromingen en stormwinden op de Noordzee terechtgekomen. Het is wel zorgwekkend dat het er zo veel in n jaar zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
En zijn dat allemaal zwemmers? Of komen die ook op andere manieren hier terecht? Bulkwater van schepen? Illegale import uitgezet? Anders?
Ik vind het triest, zo'n jong gezin, die ook nog eens onder een vergrootglas liggen, ik hoop dat ze zo goed mogelijk herstelt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:32 schreef marcb1974 het volgende:
Over hoe je Engeland volledig over de zeik krijgt
https://www.ad.nl/show/pr(...)rme-schok~aa98c12dd/
Hier wel. Meerdere wel in de buurt.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 19:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Zou ik ook wat vaker willen doen. Maar dat is niet bij mij om de hoek.
Triest idd. Nare ziekte op zo'n jonge leeftijd ook nog.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind het triest, zo'n jong gezin, die ook nog eens onder een vergrootglas liggen, ik hoop dat ze zo goed mogelijk herstelt.
En dan al die bemoeizieke mensen die vinden dat ze rechten hebben op verklaringen. foto's and whatsoever.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:14 schreef aloa het volgende:
[..]
Triest idd. Nare ziekte op zo'n jonge leeftijd ook nog.
Paparazziquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan al die bemoeizieke mensen die vinden dat ze rechten hebben op verklaringen. foto's and whatsoever.
The Count of Monte Cristo. Nu op Net5.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb wel zin in een soort avonturenfilm... Nog tips ?
Wat voor soort avonturen?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik heb wel zin in een soort avonturenfilm... Nog tips ?
Hmmm dat past welquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:25 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
The Count of Monte Cristo. Nu op Net5.
Ja, maar zij betalen er toch voorquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dan al die bemoeizieke mensen die vinden dat ze rechten hebben op verklaringen. foto's and whatsoever.
Die heb ik vorige week gekeken. Goed. Super bijzonder ook weer nietquote:
Nou, vind Monte Cristo wel een goeie, maar tnx!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:26 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat voor soort avonturen?
Indiana Jones?
Lord of the Rings?
King Kong?
Ik heb Barbie gezienquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Die heb ik vorige week gekeken. Goed. Super bijzonder ook weer niet
Niet deze toch he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet deze toch he?![]()
Die niet nee😵💫😢🥴🥴🥴SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schandalig idd.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het speelt in Moskow momenteelquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
Nou weet ik weer waarom War of the Worlds, the movie, zo slecht is
Sorry, maar echt geen seconde medelijden meer met de meeste russenquote:
Nee niet echt, maar de represailles zullen wel spoedig volgenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sorry, maar echt geen seconde medelijden meer met de meeste russen
Hoezo volgen? Zijn die niet al bezig?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee niet echt, maar de represailles zullen wel spoedig volgen
Maar zijn het wel Oekrainiers?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo volgen? Zijn die niet al bezig?
Dat maakt niet uit helaas, die krijgen het toch wel om hun oren en krijgen hoe dan ook de schuld.quote:
Ik kijk hem ookquote:Op vrijdag 22 maart 2024 20:55 schreef marcb1974 het volgende:
Nou weet ik weer waarom War of the Worlds, the movie, zo slecht is
Ik zie alleen een hok. Waar is de tuin?quote:
Die komen alleen voor het sociale contact en het bierquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:59 schreef maily het volgende:
[..]
Als die allemaal de handjes uit de mouwen komen steken kan ik blijven zitten
Schiet niet op ....quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Die komen alleen voor het sociale contact en het bier
Het is ook AI, zoom maar in er klopt niks vanquote:
Had ik al gezien. Die user post er regelmatig plaatjes van.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:03 schreef drakin het volgende:
[..]
Het is ook AI, zoom maar in er klopt niks van
Die user heet gewoon treehut en is een leuke userquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:06 schreef maily het volgende:
[..]
Had ik al gezien. Die user post er regelmatig plaatjes van.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:08 schreef drakin het volgende:
[..]
Die user heet gewoon treehut en is een leuke user
Ik had ook al een goede daad gedaanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Zo, boodschappen gedaan in de stad voor mijn ouders... mijn goede daad voor dit weekend. Nu Koffie![]()
Hier al de hele ochtend lekker zonnetje..... en nu plots hagelquote:
Hier net ook weer een kort hagelbuitje.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:22 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hier al de hele ochtend lekker zonnetje..... en nu plots hagel
Dat betwijfel ik met die misvormde handjes en kromme gereedschappenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:59 schreef maily het volgende:
[..]
Als die allemaal de handjes uit de mouwen komen steken kan ik blijven zitten
quote:
Ja dat was te verwachten , las het ook ISquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
@:chufi,
zie je, IS claimt, men zegt ook IS,
maar volgens die russische varkens is het toch de Oekrane
https://www.ad.nl/buitenl(...)rt-rusland~aacde9f0/
Goh, wat een verrassing.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
@:chufi,
zie je, IS claimt, men zegt ook IS,
maar volgens die russische varkens is het toch de Oekrane
https://www.ad.nl/buitenl(...)rt-rusland~aacde9f0/
Ze hebben eindelijk toegegeven dat het toch een oorlog is met Oekranequote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Goh, wat een verrassing.
Dat terroristen vanuit Rusland naar Oekrane gaan is ook geen nieuws meer.
Ja. Maar ik denk dat een gewone Яus nog steeds op zijn woorden moet letten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ze hebben eindelijk toegegeven dat het toch een oorlog is met Oekrane
Die zijn toch allemaal wel het land uit ondertussen?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 12:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja. Maar ik denk dat een gewone Яus nog steeds op zijn woorden moet letten.
Dan kreeg je het watermerk wat te prominent in zichtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Bijna perfect foto,
had alleen de ruimte aan de onderkant net een halve cm langer gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |