abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213013644
Lekker voor de vosjes, en weer met lege handen bij de Haaien. Dat gaat goed zo. Hopelijk staan ze laatste aan het eind van de knock-outs. Wesley eindelijk wieberen.
Allemaal cabaretteketet!
  zaterdag 30 maart 2024 @ 01:08:48 #127
3542 Gia
User under construction
pi_213014476
Het is maandag 2de paasdag, misschien moeten ze paaseitjes zoeken? Lekker extra portie chocola. Of is er een gouden ei met een beloning. Ik denk in die richting.

Dat ze alles overhoop halen, maakt niet uit; kan er extra goed gepoetst worden voor de nieuwe cyclus. Voorjaarsschoonmaak.
pi_213016255
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 20:29 schreef Chanel5 het volgende:

[..]
Oooo, waren ze daar naar op zoek.
Dat vermoed ik. Maar een gouden paasei met 100 punten ofzo zie ik inderdaad ook nog wel voor me.
Hotapnyc
  zaterdag 30 maart 2024 @ 09:59:42 #129
3542 Gia
User under construction
pi_213016725
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 22:57 schreef freaky40 het volgende:
Lekker voor de vosjes, en weer met lege handen bij de Haaien. Dat gaat goed zo. Hopelijk staan ze laatste aan het eind van de knock-outs. Wesley eindelijk wieberen.
Ik hoop eigenlijk van Melanie af te komen. Of ze moeten ophouden met al dat gejank en gezeur uit te zenden.
pi_213016950
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 09:59 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik hoop eigenlijk van Melanie af te komen. Of ze moeten ophouden met al dat gejank en gezeur uit te zenden.
Als ze de Vossen de knock outs winnen, en het wordt haar gegund de finale te spelen en ze wint hem zijn we daar ook vanaf, maar misschien denkt ze zelf na zoveel maanden wel aan opstappen na deze cyclus.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213016985
De lineaire kijkcijfers van gisterenavond: 353.000 kijkers.
Allemaal cabaretteketet!
pi_213019669
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 09:59 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik ook. En anders Beau.

Wesley vind ik goed te pruimen sinds Donna pleite is. :Y
Hotapnyc
pi_213023322
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 16:09 schreef Gia het volgende:

[..]
Maakt Beau niks uit: hij kan zijn zaad af en toe kwijt in een lekkere meid. Na Bondgenoten is de liefde, van zijn kant in elk geval, helemaal over en uit. En daar kan ze niks van zeggen, want dat is vanaf het begin de afspraak geweest.
Dat lijkt me idd de enige reden dat hij het nog uit houdt. Iets met crazy/hot matrix
pi_213023326
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 09:52 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Ja! In het begin vond ik haar ook nog wel geinig, gewoon een 'gekke leuke meid'. Misschien dat die bonk tegen die plafondbalk die @:Cirilico hiervoor aanhaalde meer schade gedaan heeft dan we denken :X

SPOILER: bowtjikkabowtjakkab...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Melanie is de CEO van de firma verwend en onzeker. Ik hoop zo dat weg is aan het einde van deze cyclus. Niet alleen voor de mensen om haar heen maar ook voor haarzelf.
pi_213024587
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 17:48 schreef SterreKaatje het volgende:

[..]
Melanie is de CEO van de firma verwend en onzeker. Ik hoop zo dat weg is aan het einde van deze cyclus. Niet alleen voor de mensen om haar heen maar ook voor haarzelf.
Volgens mij heeft iedereen behalve Melanie zelf door dat Beau haar meteen dumpt/vergeet zodra hij/zijn weg is. Gewoon makkelijk pleziertje nu zolang je daar zit :)
  zaterdag 30 maart 2024 @ 19:21:42 #136
3542 Gia
User under construction
pi_213024752
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 maart 2024 12:58 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Ik ook. En anders Beau.

Wesley vind ik goed te pruimen sinds Donna pleite is. :Y
Inderdaad, die is echt veranderd in zijn voordeel. Eerst was het een schoothondje en nu neemt hij vaak het voortouw. Beter voor hem.
pi_213043078
Tina van Bob’s Burgers.. daar doet Kainé me met haar stem en dingen soms aan denken. Steeds knap ik bijna af en toch toont ze dan weer diepte of subtiel een laag, die we nog niet hebben gezien.

Wesley, zo arrogant hij met z’n smoelwerk op iemand los ging. Nick geloof ik? Die deed het weer zo goed met zijn YT EJVJL napraten, maar nu hij mee doet slaat hij door in de sensatie. Precies zo vervelend, Wesley zich inmiddels net een laatste rang padvinder lijkt te vinden. Húp. Weg met die twee.

Melanie Irriteert me ook. Met een hoofdletter ja. Heel gauw geluk hebben, zorgen dat ze nou wint en sneller volwassen wordt. ADHD pillen zouden haar goed kunnen doen. Dat ze geen kwaad kunnen voor mensen die het werkelijk hebben, is inmiddels bewezen.

En die knar, die zo trots is op z’n ogen en zijn dochters.. Ik keur niks goed, maar toch heeul scherp van Serena. Dan leert hij de volgende keer haar niet weer lastig te vallen met z’n opmerkingen. Mooie sier maken voor de kijkende dames, om maar extra afkeurend te benadrukken dat hij zoals Serena geen ordinaire dieptes kent. Pfff. Sleurt ze gewoon even die twee dochters bij hun haren het conflict in.. toen vonden ze de uitzending denk ik niet meer zo leuk..

Laat dat een les zijn voor de Karens en Karstens. Ik vind dat schuld toch bij hem is begonnen. Had gefluisterd of opgepast met reageren. Hij weet in wat voor programma hij zit en ze kwamen hem werkelijk, zo netjes en keurig opzoeken.

3 nieuwe bewoners.. het 3 dubbele mag van mij ook.
pi_213045632
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 3,3 Marktaandeel: 11,8 Kijkcijfer: 550.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 19. Mooie week start dus weer. ^O^
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 1 april 2024 @ 18:31:46 #139
243135 5thencounter
Shit, nog steeds hier..
pi_213051264
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 10:35 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week maandag:

Kijkdichtheid: 3,3 Marktaandeel: 11,8 Kijkcijfer: 550.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 19. Mooie week start dus weer. ^O^
Ze hoeven niet eens meer te Neuken Voor Bestaansrecht.. hoe is het mogelijk in dit belachelijke saaie programma ... _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door 5thencounter op 01-04-2024 18:44:15 ]
pi_213052698
De regisseur had verstopte lentekriebels.

Kim is haar bh aan het wisselen en zegt (over spel) 'dit wordt spannend', camera wisselt naar andere kamer waar iemand zegt 'dat was net te snel' 🤣🤣
pi_213052922
Grappig wel dat eieren verstoppen en vooral de goeie verstopplekken.
21 van de 40 eieren zijn niet gevonden
pi_213053063
Over 3 maanden komen ze nog ergens rot ei tegen
  maandag 1 april 2024 @ 21:40:34 #143
3542 Gia
User under construction
pi_213054401
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 20:20 schreef JJ76 het volgende:
Over 3 maanden komen ze nog ergens rot ei tegen
Ze hadden toch opgeschreven waar ze ze verstopten.
pi_213054715
Opmerkelijk dat exact dezelfde plekken werden gevonden waar de Vossen de eieren hadden verstopt, zelfs in de buis van het doeltje wat buiten stond. Dat verzin je niet. Wel leuk dat de Vossen het zo goed doen, ondanks Melanie ben ik wel team Vossen nu. Vreselijke Wesley die weer naast de brief in het ei greep was ook weer heerlijk om te zien. *O*
Allemaal cabaretteketet!
pi_213055022
Ik vind Wesley nu wel leuk, beter dan toen hij het schoothondje was van Donna!
Mery vind ik eigenlijk leedvermaak maar waar ik toch liever naar kijk dan Sam en Melanie en Nick! Die mogen er van mij direct uit, ik weet niet wie erger was Nick of Jorim destijds.

Denk wel dat de heren , Lodewijk, Bo, beau en Erik volgende cyclus bij elkaar blijven.

Hoop echt dat bij de nieuwe deelnemers een vrouw bij zit waar Beau helemaal verliefd soort van op wordt en dat Melanie helemaal door het lint gaat als ze er dan nog in zit. Dat wordt leuke tv. *O*
India, ga er na toe!
pi_213057900
De kijkcijfer van vorige week dinsdag:

Kijkdichtheid: 2,9 Marktaandeel: 10,3 Kijkcijfer: 486.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 21
Allemaal cabaretteketet!
  dinsdag 2 april 2024 @ 11:00:56 #147
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_213058036
Haaien of gieren moeten er dus 1 weg sturen. Mocht ik kiezen zou ik Davey of Nick eruit bonjouren.
Davey vind ik gewoon helemaal niks aan en Nick vind ik een beroepsgladiool.

[ Bericht 2% gewijzigd door KinKiJan op 02-04-2024 11:11:15 ]
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  dinsdag 2 april 2024 @ 11:40:59 #148
3542 Gia
User under construction
pi_213058695
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
Haaien of gieren moeten er dus 1 weg sturen. Mocht ik kiezen zou ik Davey of Nick eruit bonjouren.
Davey vind ik gewoon helemaal niks aan en Nick vind ik een beroepsgladiool.
Bij de gieren wordt het sowieso Mary die eruit gebonjourd wordt. Die drie hebben hier al afspraken over gemaakt en Serena gaat daar liever in mee, dan het risico bij gelijke stemming alsnog eruit te moeten. En gelijk heeft ze.
(En ja ik weet dat een gelijkspel zou gaan tussen Mary en Sam, maar Serena kunnen ze alles wijs maken.)

Bij de haaien vrees ik voor Davey, maar zou liever Kaine zien vertrekken.
  dinsdag 2 april 2024 @ 11:56:01 #149
501164 KinKiJan
[redacted]
pi_213058933
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2024 11:40 schreef Gia het volgende:

[..]
Bij de gieren wordt het sowieso Mary die eruit gebonjourd wordt. Die drie hebben hier al afspraken over gemaakt en Serena gaat daar liever in mee, dan het risico bij gelijke stemming alsnog eruit te moeten. En gelijk heeft ze.
(En ja ik weet dat een gelijkspel zou gaan tussen Mary en Sam, maar Serena kunnen ze alles wijs maken.)

Bij de haaien vrees ik voor Davey, maar zou liever Kaine zien vertrekken.
Ja, zeiden ze gisteren al. Vind Mary een vervelend mens, maar kan soms wel om haar lachen, zie daarom liever Nick of Serena eruit vliegen. Maar goed, niet aan ons ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door KinKiJan op 02-04-2024 12:22:03 ]
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_213059414
Ik vond de brief in de kip een leuk idee en het eieren verstoppen ook. :D Goed gedaan door de Vossen.

Kainé zal wel denken nu. Eerst breekt ze met Kim (en de rest) en vervolgens 'kan' ze niet kiezen tussen Slangen en Haaien maar gaat ze toch voor de Haaien. En dan zijn dat nu net de twee teams die bovenaan staan, terwijl zij zelf onderaan bungelt. _O-

Als de gieren strategisch waren geweest, in plaats van lief, hadden ze nu ook veel meer punten afgepakt.
Hotapnyc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')