Dat vermoed ik. Maar een gouden paasei met 100 punten ofzo zie ik inderdaad ook nog wel voor me.quote:
Ik hoop eigenlijk van Melanie af te komen. Of ze moeten ophouden met al dat gejank en gezeur uit te zenden.quote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:57 schreef freaky40 het volgende:
Lekker voor de vosjes, en weer met lege handen bij de Haaien. Dat gaat goed zo. Hopelijk staan ze laatste aan het eind van de knock-outs. Wesley eindelijk wieberen.
Als ze de Vossen de knock outs winnen, en het wordt haar gegund de finale te spelen en ze wint hem zijn we daar ook vanaf, maar misschien denkt ze zelf na zoveel maanden wel aan opstappen na deze cyclus.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk van Melanie af te komen. Of ze moeten ophouden met al dat gejank en gezeur uit te zenden.
Ik ook. En anders Beau.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:59 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk van Melanie af te komen. Of ze moeten ophouden met al dat gejank en gezeur uit te zenden.
Dat lijkt me idd de enige reden dat hij het nog uit houdt. Iets met crazy/hot matrixquote:Op vrijdag 29 maart 2024 16:09 schreef Gia het volgende:
[..]
Maakt Beau niks uit: hij kan zijn zaad af en toe kwijt in een lekkere meid. Na Bondgenoten is de liefde, van zijn kant in elk geval, helemaal over en uit. En daar kan ze niks van zeggen, want dat is vanaf het begin de afspraak geweest.
quote:Op vrijdag 29 maart 2024 09:52 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja! In het begin vond ik haar ook nog wel geinig, gewoon een 'gekke leuke meid'. Misschien dat die bonk tegen die plafondbalk die @:Cirilico hiervoor aanhaalde meer schade gedaan heeft dan we denkenMelanie is de CEO van de firma verwend en onzeker. Ik hoop zo dat weg is aan het einde van deze cyclus. Niet alleen voor de mensen om haar heen maar ook voor haarzelf.SPOILER: bowtjikkabowtjakkab...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heeft iedereen behalve Melanie zelf door dat Beau haar meteen dumpt/vergeet zodra hij/zijn weg is. Gewoon makkelijk pleziertje nu zolang je daar zitquote:Op zaterdag 30 maart 2024 17:48 schreef SterreKaatje het volgende:
[..]
Melanie is de CEO van de firma verwend en onzeker. Ik hoop zo dat weg is aan het einde van deze cyclus. Niet alleen voor de mensen om haar heen maar ook voor haarzelf.
Inderdaad, die is echt veranderd in zijn voordeel. Eerst was het een schoothondje en nu neemt hij vaak het voortouw. Beter voor hem.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 12:58 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik ook. En anders Beau.
Wesley vind ik goed te pruimen sinds Donna pleite is.
Ze hoeven niet eens meer te Neuken Voor Bestaansrecht.. hoe is het mogelijk in dit belachelijke saaie programma ...quote:Op maandag 1 april 2024 10:35 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week maandag:
Kijkdichtheid: 3,3 Marktaandeel: 11,8 Kijkcijfer: 550.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 19. Mooie week start dus weer.
Ze hadden toch opgeschreven waar ze ze verstopten.quote:Op maandag 1 april 2024 20:20 schreef JJ76 het volgende:
Over 3 maanden komen ze nog ergens rot ei tegen
Bij de gieren wordt het sowieso Mary die eruit gebonjourd wordt. Die drie hebben hier al afspraken over gemaakt en Serena gaat daar liever in mee, dan het risico bij gelijke stemming alsnog eruit te moeten. En gelijk heeft ze.quote:Op dinsdag 2 april 2024 11:00 schreef KinKiJan het volgende:
Haaien of gieren moeten er dus 1 weg sturen. Mocht ik kiezen zou ik Davey of Nick eruit bonjouren.
Davey vind ik gewoon helemaal niks aan en Nick vind ik een beroepsgladiool.
Ja, zeiden ze gisteren al. Vind Mary een vervelend mens, maar kan soms wel om haar lachen, zie daarom liever Nick of Serena eruit vliegen. Maar goed, niet aan onsquote:Op dinsdag 2 april 2024 11:40 schreef Gia het volgende:
[..]
Bij de gieren wordt het sowieso Mary die eruit gebonjourd wordt. Die drie hebben hier al afspraken over gemaakt en Serena gaat daar liever in mee, dan het risico bij gelijke stemming alsnog eruit te moeten. En gelijk heeft ze.
(En ja ik weet dat een gelijkspel zou gaan tussen Mary en Sam, maar Serena kunnen ze alles wijs maken.)
Bij de haaien vrees ik voor Davey, maar zou liever Kaine zien vertrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |