Die Nick is een heel naar ventje, HEEL NAAR!!!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
Wat is die Nick nou aan het stoken met 'Erik is verliefd op jou' ?
Dit was straks op insta ook als promo te zien. Ben het eens met Regna ..
[ afbeelding ]
Ik vind hem een grote schijnheil en een achterbakse matennaaier, maar ik waardeerde deze actie wel.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:32 schreef Giggio het volgende:
die glibberige Edu mag van mij ook opzouten
Dubbelgedipt, gele kaart?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:11 schreef Chanel5 het volgende:
Hardleers zijn ze , er verdwijnt weer een vinger in een jam/pindakaas, pasta pot
Ik las 'Ebru' en dacht dat t over het programma de Verraders ging. Ik snapte het al niet. 🤣quote:
Die zit daar op haar gemakje vakantie te vieren. Het begint al bij het vormen van een bondje. Ze doet haar best niet een sterk bondje te vormen, ze gaat gewoon bij de overblijvers want ze hoeft niet te winnen als ze maar wijn en brie krijgt blijft die nog maanden zitten.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
Eens zien hoe snel Mary en Serena die extra punten weer uit willen geven
quote:Op woensdag 27 maart 2024 07:59 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die zit daar op haar gemakje vakantie te vieren. Het begint al bij het vormen van een bondje. Ze doet haar best niet een sterk bondje te vormen, ze gaat gewoon bij de overblijvers want ze hoeft niet te winnen als ze maar wijn en brie krijgt blijft die nog maanden zitten.
Waarom zou Kim dat doen? Als zij de gieren er aan hangt, gaan die punten naar de Haaien, want daar is van gestolen. Daar schieten de vossen niks mee op.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 13:12 schreef Alocanda het volgende:
Ik vond het niet de verantwoordelijkheid van kim om er destijds iets van te zeggen. Nu er voor stelen punten afgepakt kunnen worden vind ik dat Kim alsnog kan zeggen dat ze zelf ook niet zuiver zijn betreft stelen en wat ze heeft gezien en gehoord. De gieren zouden niks weten als Lodewijk en Erik hun mond hadden gehouden. Hetzelfde geldt voor Nick die ten overstaan van heel de groep zegt dat hij in de nacht van andere bondjes heeft gestolen. Persoonlijk vind ik dat genoeg om ook bij de gieren punten weg te halen. Nu maar hopen dat het jatten van elkaar eindelijk eens over is want daar ging veel te veel zendtijd aan verloren.
Meteen. "Zullen we een pgb doen, we hebben toch extra punten!"quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
Eens zien hoe snel Mary en Serena die extra punten weer uit willen geven
Robert deed dat eerder al met een mes. Aflikken en terug in de pastapot.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 20:21 schreef JJ76 het volgende:
[..]
Minstens net zo goor als likken aan hamburger die afgelikte vingers door chocopasta.
Lijkt wel of mensen geselecteerd worden op eetgewoontes en keukengebruiken in dit soort programma's. Pleeborstels op het aanrecht, dat gelik aan die messen inderdaad, natte lepels in de suiker, smakken alsof er prijzen mee te winnen zijn en ga zo maar door. Bizar wel.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:56 schreef Gia het volgende:
[..]
Robert deed dat eerder al met een mes. Aflikken en terug in de pastapot.
Ze gingen alle kasten langs. Chocopasta kwam weer van een ander bondje. Maar goed, mijn hoop op dat er nu minder gestolen zou worden vervalt want het stelen gaat even hard door en dus ook de zendtijd over het stelen. Jammer want volgens de mensen die nu weg zijn daar gebeuren er zoveel leuke dingen wat nooit in de uitzending komt.quote:Op woensdag 27 maart 2024 11:52 schreef Gia het volgende:
[..]
Waarom zou Kim dat doen? Als zij de gieren er aan hangt, gaan die punten naar de Haaien, want daar is van gestolen. Daar schieten de vossen niks mee op.
SPOILER: Sam flipt in de promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op woensdag 27 maart 2024 18:17 schreef KinKiJan het volgende:
Dat belooft wat, Sam en Serena die beiden een behoorlijke 'muil' op kunnen zetten..Komt zeker door Mary, die kan echt met een stalen gezicht het bloed onder je nagels weghalen hoor.SPOILER: Sam flipt in de promoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar twijfel ik niet aanquote:Op woensdag 27 maart 2024 19:40 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Komt zeker door Mary, die kan echt met een stalen gezicht het bloed onder je nagels weghalen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |