Ja misschien is ie er ook klaar mee en gaat ie Melanie achterna...quote:Op donderdag 4 april 2024 21:13 schreef King_Merc het volgende:
Zal Beau nu ook vertrekken vraag ik me af..
Ik moet zomaar ineens aan "vertrekpremie" denken...quote:Op donderdag 4 april 2024 21:13 schreef King_Merc het volgende:
Zal Beau nu ook vertrekken vraag ik me af..
Paar dagen geleden werd hier benoemd dat Donna in een Q&A heeft gezegd dat iedereen een tijdelijk contract heeft van zoveel maanden. Die kan verlengd worden of niet. Dus die 3 gaan sowieso. Is dus waarschijnlijk ook niet eigen keuze geweest (of ze moeten de verlenging geweigerd hebben). Verklaart waarom het vertrek zo plotseling komt en we niks zien van de overwegingen of gesprekken daarin. Ik geloof 100% dat dit waar is.quote:Op donderdag 4 april 2024 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw, dus alleen Wes gaat, die verveelde anorex wist ik al, dus hooguit 4 nieuwen, die andere 3 moeten we nog zien, stoer doeners of Regie chanteren voor een beter leven is niet nieuw
Ik geloof niet zo in aflopende contrakten, ik geloof wel in wegpestgedrag van Regie zelf, via gluiperige " coaching" achter de schermen en afknijpen en te weinig verdienen van punten, vaker gele kaarten uitdelen.. de frustrende egootjes lopen dan vanzelf wegquote:Op donderdag 4 april 2024 22:11 schreef Cosima het volgende:
[..]
Paar dagen geleden werd hier benoemd dat Donna in een Q&A heeft gezegd dat iedereen een tijdelijk contract heeft van zoveel maanden. Die kan verlengd worden of niet. Dus die 3 gaan sowieso. Is dus waarschijnlijk ook niet eigen keuze geweest (of ze moeten de verlenging geweigerd hebben). Verklaart waarom het vertrek zo plotseling komt en we niks zien van de overwegingen of gesprekken daarin. Ik geloof 100% dat dit waar is.
gewoon een vuile naai streek van niet tegen zijn verlies kunnende pisnichtquote:Op donderdag 4 april 2024 23:08 schreef Revanches het volgende:
Huh waarom is iedereen nu zo boos op diegenen die niet op Beau hebben gestemd? En Beau dacht blijkbaar dat hij populairder was dan hij dacht? Begrijp het niet helemaal.
Bo heeft een rattenknuffel, dus z'n teamgenootjes hebben niet goed opgeletquote:Op donderdag 4 april 2024 20:29 schreef JJ76 het volgende:
Bo, kleine rat.
Wellicht leuk idee voor regie om voor volgende cyclus een voorafgaand samengesteld bondje te maken, de ratten met Kanye, Bo, Ed en uh die ouwe zeur waar ik naam altijd van vergeet.
ik ook nietquote:Op donderdag 4 april 2024 23:21 schreef Revanches het volgende:
Waarom zou je het Erik meer gunnen dan Beau? Erik heeft al gespeeld. Daarnaast is het tactischer om voor Beau te kiezen aangezien je dan een sterke speler wegstemt. Snap het niet.
Wordt nog veel popcorn vreten de komende cyclus;zijn nu 2 kampen ontstaan. De 4 die nu op Erik hebben gestemd (en erin blijven) kunnen maar beter samen in een bondje of met allemaal nieuwen, want met de Beau-stemmers gaat dat niets worden.quote:
Ik lach me kapot als Edu door de Febo gehouden wordt aan zijn vertrek.quote:Op donderdag 4 april 2024 22:13 schreef Cosima het volgende:
deze afl. was geweldig, dikke karma voor Beau voor hoe hij Melanie behandeld. Jammer dat ze dat zelf nog niet ziet maar maakt niet uit. Alleen los van Beau vind ik het wel echt een klotestreek van Eduardo. Dat is echt een hele vreemde gast, hij heeft ook dik gelogen over z'n mogelijke vertrek maar zegt dan tegen Kanye dat hij haar toch niet alleen laat. En ze heeft dan niet eens kans om boos te zijn over z'n leugen.
Of zal die move van Eduardo ook een idee van de Febo zijn geweest. Ik vertrouw niks meer nu.
Edu probeert zichzelf neer te zetten alsof hij heel slim is.quote:Op donderdag 4 april 2024 23:25 schreef MacDeMarco het volgende:
Een ander hoogtepunt van deze aflevering: Eduardo heeft altijd commentaar op andere deelnemers dat ze niet goed bezig zijn of een stoorzender voor zijn succes, komt ie zelf aan met domino day 40.000 - 50.000 stenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |