Niet zo leuk als gister maar we houden je op de hoogtequote:Op donderdag 21 maart 2024 19:49 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Ik ben pas thuis als dit is afgelopen. Hoor graag of het de moeite waard is. Gekkies is +1, naast het warme bad natuurlijk
Lekker gek doen!quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:48 schreef Viesdik het volgende:
Nederlandse vrouwen hebben iets wat heel onaantrekkelijk is, zo'n soort feministisch dedain.
Ik kan daar echt niet mee omgaan.
Maar dat ben ik.. gek!
Ja janken over de dood. Zulks een schande.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:49 schreef Viesdik het volgende:
Huilen op TV, dan ben je voor mij altijd af.
Je moet je persoonlijk verdriet niet op de camera delen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja janken over de dood. Zulks een schande.
Hoeft iemand maar net 1 ding te zeggen en met de zenuwen van de camera krijg je dan tranen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:50 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Je moet je persoonlijk verdriet niet op de camera delen.
Hoeft niet.. maar heb je wel servies thuis?quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:51 schreef Sapstengel het volgende:
Is 5 dagen per week thuisbezorgd ook een eetstoornis?
Ja gewoon vanuit het bakje op een bord.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:52 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Hoeft niet.. maar heb je wel servies thuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |