Capcom deed dit ook bij DMC5 (en 4 dacht ik). Dat je Red Orbs e.d. kon kopen. Terwijl je die in de game binnen no-time kan farmen.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:02 schreef StateOfMind het volgende:
Moet zeggen dat ik in Dragons Dogma 2 fast travel nog geen enkele keer gebruikt heb (op een enkele keer een Oxcart na dan, maar die gaan maar naar 2 locaties en meestal wordt je halverwege toch aangevallen).
Ik heb naast 2 vaste portcrystals in Harve en Vernworth ook nog 2 losse, en een stuk of 15 ferrystones, maar die nog geen enkele keer gebruikt.
De wereld is vol en rijk genoeg zodat het geen straf is om daar elke keer doorheen te lopen, valt zoveel te ontdekken, ook op plekken waar je al een paar keer geweest bent en waar je denkt alles al gezien te hebben.
En echt alles wat je als microtransactie kunt kopen is in overvloed gewoon in de game te vinden door te spelen.
Zoals ook bij de RE games eigenlijk.
Daar ben ik het zwaar mee oneensquote:Op dinsdag 2 april 2024 14:02 schreef StateOfMind het volgende:
Moet zeggen dat ik in Dragons Dogma 2 fast travel nog geen enkele keer gebruikt heb (op een enkele keer een Oxcart na dan, maar die gaan maar naar 2 locaties en meestal wordt je halverwege toch aangevallen).
Ik heb naast 2 vaste portcrystals in Harve en Vernworth ook nog 2 losse, en een stuk of 15 ferrystones, maar die nog geen enkele keer gebruikt.
De wereld is vol en rijk genoeg zodat het geen straf is om daar elke keer doorheen te lopen, valt zoveel te ontdekken, ook op plekken waar je al een paar keer geweest bent en waar je denkt alles al gezien te hebben.
En echt alles wat je als microtransactie kunt kopen is in overvloed gewoon in de game te vinden door te spelen.
Zoals ook bij de RE games eigenlijk.
Mijn persoonlijke ervaring met Dave the Diver. Begint leuk maar naarmate de hoofdstukken vorderen vond ik het steeds minder leuk worden.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:51 schreef Drankster het volgende:
Dave the Diver vanaf 16 april in PlayStation Plus Extra en Premium.
[ x ]
Ik moet zeggen dat ik pas nét de grens over ben en ik dus nog niet verder ben geweest dan het bovenste deel van de map.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Daar ben ik het zwaar mee oneens
De eerste pakweg 10-20 keer de grotere stukken te voet afleggen is leuk. Maar als je wat verder in de game bent en je continu vanaf Battahl (geen vaste portcrystal) naar Checkpoint Rest Town (geen vaste portcrystal) of Sacred Arbor (geen vaste portcrystal) of Volcanic Island (geen vaste portcrystal) of Excavation Site (geen vaste portcrystal) moet dan wordt dat op den duur gewoon irritant. Nu heb ik 3 mobiele portcrystals en heb daar eigenlijk niet genoeg aan. Oxcarts zijn een redelijke middenweg, maar dat is voor mij nu gewoon een soort zeer beperkte fast-travel met extra steps.
In de eerste 10-15 uur spelen vond ik het fast-travel nog onnodig, nu ben ik er wel een beetje klaar mee om, puur om (bijv.) een fucking brief af te leveren, weer een half uur onderweg ben (en uiteraard moet je daarna weer terug om je quest-money op te halen). Ik had tot dit moment iets van 20 ferrystones opgespaard en die zijn nu bijna op. Dus nu ook maar bij iedere merchant die dingen kopen.
Ik zit echt richting endgame nu, level 54 ofzo, en er is geen uitdaging meer in de gewone wegen afleggen. Als ik van Vernworth naar Melve of Harve loop, dan kom ik level 0-10 enemies tegen die A) geen uitdaging bieden B) geen interessante loot (meer) droppen en C) geen noemenswaardige XP opleveren.
Ik weet niet wat 't is met deze game man. Ik erger me met grote regelmaat aan van alles (kan echt een waslijst gaan opnoemen hier) maar toch word ik er wel weer ingezogen. Het knokken vind ik nog steeds wel tof hoewel ik nu extreem overpowered ben
Tja, niets anders dan Dragons Dogma 1 dus.quote:Op dinsdag 2 april 2024 15:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Daar ben ik het zwaar mee oneens
De eerste pakweg 10-20 keer de grotere stukken te voet afleggen is leuk. Maar als je wat verder in de game bent en je continu vanaf Battahl (geen vaste portcrystal) naar Checkpoint Rest Town (geen vaste portcrystal) of Sacred Arbor (geen vaste portcrystal) of Volcanic Island (geen vaste portcrystal) of Excavation Site (geen vaste portcrystal) moet dan wordt dat op den duur gewoon irritant. Nu heb ik 3 mobiele portcrystals en heb daar eigenlijk niet genoeg aan. Oxcarts zijn een redelijke middenweg, maar dat is voor mij nu gewoon een soort zeer beperkte fast-travel met extra steps.
In de eerste 10-15 uur spelen vond ik het fast-travel nog onnodig, nu ben ik er wel een beetje klaar mee om, puur om (bijv.) een fucking brief af te leveren, weer een half uur onderweg ben (en uiteraard moet je daarna weer terug om je quest-money op te halen). Ik had tot dit moment iets van 20 ferrystones opgespaard en die zijn nu bijna op. Dus nu ook maar bij iedere merchant die dingen kopen.
Ik zit echt richting endgame nu, level 54 ofzo, en er is geen uitdaging meer in de gewone wegen afleggen. Als ik van Vernworth naar Melve of Harve loop, dan kom ik level 0-10 enemies tegen die A) geen uitdaging bieden B) geen interessante loot (meer) droppen en C) geen noemenswaardige XP opleveren.
Ik weet niet wat 't is met deze game man. Ik erger me met grote regelmaat aan van alles (kan echt een waslijst gaan opnoemen hier) maar toch word ik er wel weer ingezogen. Het knokken vind ik nog steeds wel tof hoewel ik nu extreem overpowered ben
Mja heel veel ruimte van de map is ook ontoegankelijk (c.q. water/gebergten). Battahl is wel een tof stadje maar ik vind overall de 'steden' en de quests een beetje tegenvallen. Straks maar weer ff aanslingeren, heb nu wel het sterkste wapen + de sterkste outfit voor mijn class volledig geüpdradedquote:Op dinsdag 2 april 2024 16:03 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik pas nét de grens over ben en ik dus nog niet verder ben geweest dan het bovenste deel van de map.
Het grootste deel van de map is nog grijs.
Als wat speel je?quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:19 schreef 2dope het volgende:
[..]
Mja heel veel ruimte van de map is ook ontoegankelijk (c.q. water/gebergten). Battahl is wel een tof stadje maar ik vind overall de 'steden' en de quests een beetje tegenvallen. Straks maar weer ff aanslingeren, heb nu wel het sterkste wapen + de sterkste outfit voor mijn class volledig geüpdraded
Warriah! Was begonnen als fighter maar ik had in de character editor een soort Lurch/freak of nature gemaakt en daar past een 2H wapen het beste bij dus bij de eerste beste kans omgeschoold.quote:Op dinsdag 2 april 2024 19:21 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Als wat speel je?
Ik Mystic Spearhand
Mooie combo van melee en ranged magic.
Ouwe snoepert, nou snap ik waarom je met een dikke knots rondlooptquote:Op dinsdag 2 april 2024 20:07 schreef 2dope het volgende:
Stats:
[ afbeelding ]
Met de ladies:
[ afbeelding ]
Ook Tales of Kenzera: Zau vanaf 23 april op PlayStation Plus Extra en Premium.quote:Op dinsdag 2 april 2024 14:51 schreef Drankster het volgende:
Dave the Diver vanaf 16 april in PlayStation Plus Extra en Premium.
[ x ]
Ik zie hem op Steam wel eens voorbij komen en dan denk ik: hoeveel vertier haal ik eruit als solospeler?quote:
Genoten van Remnant 2. Puur solo.quote:
Thanks, dan ga ik die eens proberen laterquote:Op woensdag 3 april 2024 09:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Genoten van Remnant 2. Puur solo.
In vrijwel all opzichten een stuk beter dan deel 1.
Deel 1 heb ik nooit in kunnen komen, deel 2 vond ik eigenlijk meteen vanaf het begin ontzettend tof.quote:Op woensdag 3 april 2024 09:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Genoten van Remnant 2. Puur solo.
In vrijwel all opzichten een stuk beter dan deel 1.
Nja 1 komt morgen aangezien ik dacht ik begin bij het beginquote:Op woensdag 3 april 2024 10:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Deel 1 heb ik nooit in kunnen komen, deel 2 vond ik eigenlijk meteen vanaf het begin ontzettend tof.
Ook solo gedaan.
Een van de gebieden, die stad, gaf echt Yharnam vibes
Dit is geen "Tales of ..." gamequote:Op woensdag 3 april 2024 09:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ook Tales of Kenzera: Zau vanaf 23 april op PlayStation Plus Extra en Premium.
[ x ]
2 Games die van de wishlist af kunnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |