Dat is op zich wel bewonderenswaardig alleen méér Baldur's Gate III zou wat mij betreft zeer welkom zijn. Een uitbreiding met een extra act, een volwaardige expansion, is niet meteen uitmelken. Aan de andere kant, hun vorige 2 flagship games kregen ook geen uitbreidingen. Misschien is dat gewoon hun M-Oquote:Op maandag 25 maart 2024 12:18 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze gewoon gedacht: we stoppen op ons hoogtepunt. En dat is ook wel erg netjes vind ik. Niet uitmelken maar trots zijn op wat je hebt neergezet en dit met kleine updates en content compleet maken.
Hopelijk een x wat nieuws ben wel een beetje klaar met al die fantasy shizzle van ze.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Ik las dit ook van 't weekend: Larian werkt niet aan nieuwe Baldur's Gate content
Wel jammer, maar aan de andere kant, ik vermoed dat ze DoS weer oppakken en dat is wat mij betreft nog beter.
Mja DoS2 speel ik nog steeds af en toe, daar kan ik nooit genoeg van krijgen. Maar op zich wel eens, een realistischere RPG zou ik ook wel tof vinden, bijv. wat meer in de richting van een Desperados/Commandos/XCOMquote:Op maandag 25 maart 2024 12:32 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Hopelijk een x wat nieuws ben wel een beetje klaar met al die fantasy shizzle van ze.
Doe nu maar een x wat tofs scifi rpg ofzo
Net als Lies of P krijgt ook deze game VRR met 40fps. LoP was echt een polished genot.quote:Op maandag 25 maart 2024 13:07 schreef Evangelion het volgende:
Demo 29 maart
(de demo stond door een foutje 2 weken terug al een tijdje online en was te spelen tot Sony hem weer offline haalde)
LoP was epic idd, hele toffe Souls-like. Dat Stellar Blade doet me wat minder, krijg een beetje Code Vein flashbacks wat geen compliment is. Maar wie weet...quote:Op maandag 25 maart 2024 13:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Net als Lies of P krijgt ook deze game VRR met 40fps. LoP was echt een polished genot.
De Koreanen kunnen het dus wel.
Zoals al vaker met @Jimbo en co besproken. Je kan beter een half jaar of jaar wachtenquote:Op maandag 25 maart 2024 15:09 schreef Drankster het volgende:
https://www.eurogamer.net(...)-cap-new-game-option
[ afbeelding ]
Anno 2024 motion blur en ray tracing niet handmatig uit kunnen zetten is sowieso een red flag.r/patientgamers it is.
Gaat automatisch toch? Dus, have fun met spelenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:03 schreef Peejtur het volgende:
Heb een spel in preorder gekocht. Zou vandaag uitkomen. Hoe laat kan je hem dan normaal downloaden?
Hij is nu idd aan het downloaden maar staat nog steeds bij tabblad preorder. Kijken of ik straks ook kan spelen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Gaat automatisch toch? Dus, have fun met spelen
Hij zegt vooral dat je RDR2 op PC moet spelen met veel QoL mods.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 14:18 schreef Evangelion het volgende:
Is ie van gedachten veranderd? (Nu geen tijd om te kijken)
Moet je @StateOfMind even vragen, parryen is zijn favoriete game-mechanismequote:Op woensdag 27 maart 2024 15:59 schreef RaXz het volgende:
Ik vermaak mij best wel met Rise of the Ronin, ik vind het alleen best wel pittig omdat ik de parry maar niet goed onder de knie krijg. Dat was in Ghost of Tsushima een stuk gemakkelijker. Ik kijk het nog even aan en anders de moeilijkheidsgraad maar op easy zetten, liever niet want ik hou wel van een uitdaging.
Nouquote:Op woensdag 27 maart 2024 16:16 schreef 2dope het volgende:
[..]
Moet je @:StateOfMind even vragen, parryen is zijn favoriete game-mechanisme
Ik voel mij al gelijk een stuk veiliger nu ik dit lees, vooral omdat ik allang al geen bijdrage meer heb geleverd aan de democratie, binnenkort maar een keer weer oppakken.quote:Op woensdag 27 maart 2024 22:30 schreef dud0r het volgende:
Super earth is weer een beetje veiliger door @:jimbo @:drankster en mij.
Geen dank, we hebben dat graag voor jullie over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |