SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:16 schreef Straatcommando. het volgende:
De noodtoestand uitroepen, of er zelf maar @:inslagenreuring aan geven is toegeven dat de Poetin niet (meer) de complete controle heeft over de situatie.
Die worden gewoon dood gezwegen
Dit vind ik zorgelijker want zelfs een kind in groep 7 kan dat verband leggen.quote:Ze leggen niet het verband tussen het begin van de Russische inval in februari 2022 en het bestoken van hun stad door de Oekraners.
Cognitieve dissonantie.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik zorgelijker want zelfs een kind in groep 7 kan dat verband leggen.
Hoe dom is men daar?
De burgers in Rusland wonen in een ander land dan de overheid. Waarom worden de burgers dan aangepakt!? Ze kunnen er toch ook niks aan doen.. Ze worden als slachtoffer geboren, leven als slachtoffer, en sterven als slachtoffer. Maar wel als een collectief, dat wel.quote:Op donderdag 21 maart 2024 15:24 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
[..]
Dit vind ik zorgelijker want zelfs een kind in groep 7 kan dat verband leggen.
Hoe dom is men daar?
Dat je geen premie betaald, betekent niet dat het gratis is. Er wordt per persoon per jaar 5595 dollar aan gezondheidszorg uitgegeven in Finland.quote:Op donderdag 21 maart 2024 01:46 schreef sturmpie het volgende:
[..]
heb je trouwens 't nieuws gezien op nu.nl mbt gelukkige landen ? Finland komt er 't beste uit, daar hebben ze o.a. gratis gezondheidszorg en minimale corruptie. daar kan o.a. NL nog veel van leren
en dan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Und Niemals Vergessen - Eisern Union!"
quote:Op dinsdag 6 december 2022 11:19 schreef Digi2 het volgende:
[..]
Vooral raffinaderijen zijn een buitengewoon aantrekkelijk doel in militair en economisch opzicht.
Wij dus ook. Maar Trump gaat never nooit aan de macht komen, ik kan me niet voorstellen dat al die inlichtendiensten dat laten gebeuren.quote:
Na alles wat die slechte lamzak allemaal flikt en uitkraamt had hij al lang en breed achter de tralies moeten zitten. Dat hij een gooi kan doen naar het presidentschap is al belachelijk genoeg.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:16 schreef byah het volgende:
[..]
Wij dus ook. Maar Trump gaat never nooit aan de macht komen, ik kan me niet voorstellen dat al die inlichtendiensten dat laten gebeuren.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:16 schreef byah het volgende:
[..]
Wij dus ook. Maar Trump gaat never nooit aan de macht komen, ik kan me niet voorstellen dat al die inlichtendiensten dat laten gebeuren.
Van mij mogen ze Trump ( iets met eeuwige jachtvelden)quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:16 schreef byah het volgende:
[..]
Dan komt er gewoon een andere persoon met dezelfde denkbeelden.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:25 schreef quirina het volgende:
[..]
Van mij mogen ze Trump ( iets met eeuwige jachtvelden)
De beste verdediging is nog altijd de aanval en aangezien niemand iets durft te ondernemen doet Macron het wel.quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:09 schreef Joppiez het volgende:
[ afbeelding ]
https://www.bbc.com/news/world-europe-68618722.amp
Macron is zich al mentaal voor aan het bereiden om Russen te slachten
quote:Macron considers two options for sending troops to Ukraine, says Ukrainian MP
French President Emmanuel Macron is considering two options for sending troops to Ukraine, one of which is to send a military contingent to the border with Belarus, European Solidarity Party deputy Oleksiy Honcharenko wrote on Telegram on March 20.
This move would help free up Ukrainian troops in the area, allowing them to reinforce the eastern and southern parts of Ukraine.
Honcharenko, who chairs the Migration and Refugees Committee of the Council of Europe’s Parliamentary Assembly, received this information from his French colleagues during the committee's meeting on March 20.
"I am in contact with my French colleagues. And I can already say that everything is serious. We are talking about the military contingent," he wrote.
Discussions on the deployment of French troops in Ukraine are indeed underway, but the number of soldiers has not yet been determined.
Macron is "very determined," he said, adding that Paris is creating a coalition of allies that will likely include Poland and the Baltic states, and possibly other European countries.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:France denies Russian claims it plans to send 2,000 troops to Ukraine
France’s Armed Forces Ministry has denied claims by Russian Foreign Intelligence Service head Sergey Naryshkin that it plans to send 2,000 troops to fight against Russia in Ukraine.
The Ministry said in a tweet that Naryshkin’s comments represented a “further example of the systematic use of mass disinformation by Russia” and called for the “utmost vigilance” when dealing with such claims.
The denial follows a claim by Naryshkin on Tuesday that France was “visibly concerned” about the number of French volunteer fighters killed in Ukraine and that it was supposedly preparing a contingent of 2,000 soldiers to fight in their place.
In a statement published by Russia’s Foreign Intelligence Service, Naryshkin said that French soldiers fighting for Ukraine would be a “legitimate priority target” for Russian troops and that their fate would be the same as that of “all Frenchmen who ever came to the Russian world with a sword”.
French President Emmanuel Macron has in recent weeks repeatedly refused to rule out NATO troops being sent to fight in Ukraine, while French Army Chief of Staff Pierre Schill wrote in Le Monde on Tuesday that the country’s military was preparing for the “toughest engagements” to “guard against aggression and defend its interests”.
Russia’s Defence Ministry alleged in March that 147 French “mercenaries” fighting for Ukraine had been killed since the start of the full-scale war in Ukraine. In January, France’s Armed Forces Ministry called Russian claims of over 60 French “mercenaries” being killed in a missile strike on the eastern Ukrainian city of Kharkiv part of a “crude Russian disinformation campaign”.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |