Ik heb zelf al een appje van het programma gekregen voor een gesprek van 45 minutenquote:
Geen enkele denk ik dus ik ook niet, maar wie weet krijg ik na mijn optreden een eigen talkshowquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:43 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Hoeveel mensen zouden achteraf zeggen 'ik ben blij dat ik aan first dates meegedaan heb!'...
Leuk, een andere leraar hier op Fok! heeft ook meegedaan, vorig jaar geloof ik.quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:44 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik heb zelf al een appje van het programma gekregen voor een gesprek van 45 minuten![]()
"Nou, ik zit op Fok en ik...."
*wordt direct opgehangen
quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:44 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik heb zelf al een appje van het programma gekregen voor een gesprek van 45 minuten![]()
"Nou, ik zit op Fok en ik...."
*wordt direct opgehangen
Opzich... Kan altijd in de internetgekkies terechtkomen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:45 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Geen enkele denk ik dus ik ook niet, maar wie weet krijg ik na mijn optreden een eigen talkshow
Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee want plots kwam een aantal meiden uit 2 mavo helemaal euforisch mijn lokaal binnenrennen met de mededeling dat ze me hadden opgegevenquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:42 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Echt?
En ga je ook?
Welke voorkeuren moet ik opgeven om aan je gekoppeld te worden?
Dat is ook wel een leuke titel voor een programma.quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Opzich... Kan altijd in de internetgekkies terechtkomen.
Je moet zeggen: "Ik wil een meid van 1.50 lang met een plat hoofd".quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:48 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee want plots kwam een aantal meiden uit 2 mavo helemaal euforisch mijn lokaal binnenrennen met de mededeling dat ze me hadden opgegevenIk ben het nog aan het laten bezinken
Ik heb dus ook geen idee welke voorkeuren die dames hebben opgegeven en mijn ergste nachtmerrie is dat ik tegenover een festivalganger komt te zitten. Uiteraard hoop ik op Kate Winslet, maar die kans is vrij klein denk ik.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:49 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Je moet zeggen: "Ik wil een meid van 1.50 lang met een plat hoofd".
Dan vragen ze natuurlijk waarom.
Zeg je: "Dan kan je er je bier op zetten als ze je pijpt ghegheghe"
Als Fokker is die kans natuurlijk best aanwezigquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:47 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Opzich... Kan altijd in de internetgekkies terechtkomen.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:48 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ik heb eerlijk gezegd nog geen idee want plots kwam een aantal meiden uit 2 mavo helemaal euforisch mijn lokaal binnenrennen met de mededeling dat ze me hadden opgegevenIk ben het nog aan het laten bezinken
Ik heb dus ook geen idee welke voorkeuren die dames hebben opgegeven en mijn ergste nachtmerrie is dat ik tegenover een festivalganger komt te zitten. Uiteraard hoop ik op Kate Winslet, maar die kans is vrij klein denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Happiness, I'm sorry you've been on hold, the doors will be open, bring it all home 🎶
Zit wat in..quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:50 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]Om vervolgens mijn VOG te verliezen
Nog een kansloze docent hier op Fokquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:45 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Leuk, een andere leraar hier op Fok! heeft ook meegedaan, vorig jaar geloof ik.
Waarop zij roept: "Maar iets anders wel!"quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zit wat in..
Nee joh, gewoon meedoen, enthousiast zijn, en dan na de opnames zeggen "een tweede date is er helaas nog niet van gekomen".
quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:51 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]Nou, wacht eerst even af want misschien ren je wel gillend van dat terrein af na het zien van zoveel mensen bij elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Le Diable
Godver nee zegquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:52 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Waarop zij roept: "Maar iets anders wel!"
Ja en als je enthousiast en leuk overkomt, krijg je daarna misschien nog wel allemaal reacties van vrouwen die met je op date willen!quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:51 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Zit wat in..
Nee joh, gewoon meedoen, enthousiast zijn, en dan na de opnames zeggen "een tweede date is er helaas nog niet van gekomen".
Ja zolang je niet de nieuwe 'meme god' bent of die gozer die niet wilde betalen heb je wel een kans daarop jaquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en als je enthousiast en leuk overkomt, krijg je daarna misschien nog wel allemaal reacties van vrouwen die met je op date willen!
Daar gaat het dus al fout denk ikquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja en als je enthousiast en leuk overkomt
Ok, verzorgd en intelligent dan?quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:00 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Daar gaat het dus al fout denk ik
Knap en hoerig?quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, verzorgd en intelligent dan?
quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:02 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ok, verzorgd en intelligent dan?
Ik denk dat dit de lading wel dekt jaquote:
Voor een man?quote:
Wel een mooie profieltekst voor op je badoo-account.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:05 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
[..]
Ik denk dat dit de lading wel dekt ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |