Een kalf?quote:Op donderdag 21 maart 2024 06:25 schreef Jahr00n het volgende:
Vieze smeerlap zn lul zou eraf gehakt moeten worden. De volgende keer grijpt ie een kind
waar het hart vol van is...quote:Op donderdag 21 maart 2024 06:20 schreef hoechst het volgende:
Hij is nu eindelijk op hete daad betrapt...
daarom ook in de anus toch? vermoed ik......quote:Op donderdag 21 maart 2024 07:16 schreef de_boswachter het volgende:
Koeienkut is toch kei breed? Althans dat lijkt me hé niet dat ik het weet ofzo!!!!!
Dat pijnlijk zal wel meevallen als het een dun staafje is maar de dierenarts er met een volle arm in kanquote:Op donderdag 21 maart 2024 06:31 schreef Aberkullie het volgende:
Beter elk jaar op een pijnlijke manier kunstmatig insemineren zodat volwassen mannen wel melk kunnen blijven drinken.
Uchquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:00 schreef hoechst het volgende:
[..]
daarom ook in de anus toch? vermoed ik......
Ja, ik denk dat ie inderdaad heet was.quote:Op donderdag 21 maart 2024 06:20 schreef hoechst het volgende:
Hij is nu eindelijk op hete daad betrapt...
quote:Op videobeelden was te zien hoe hij met wat hooi koe Laura de stal in lokte, waarna Mehmet met de broek op de enkels weer naar buiten kwam.
Die boer kan nu wel een hoop schadevergoeding eisen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:30 schreef Karina het volgende:
Ok viespeuk, maar ik moest toch een beetje lachen hoor![]()
[..]
Dat lijkt me duidelijk: @pferdfahrerquote:Op donderdag 21 maart 2024 07:56 schreef benhorse het volgende:
Even kijken wie de komende tijd niet op fok post.
Jij was me voor.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:31 schreef AardappelSchotel het volgende:
@:vogeltjesdans is verdacht stil geweest, de laatste tijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |