Over Gianni heen?quote:
Noem je hem nu dik?!quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Nee, ik maak even een bochtje
Ben ik ook, maar dat weet zij nietquote:
DUN DUN DUNNNNN...quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar dat weet zij niet
Liefquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:17 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahah een klein bochtje om hem heen
Het is niet aardig om over iemand heen te denderenquote:
Misschien wil Gianni wel dat je tegen hem aan dendertquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het is niet aardig om over iemand heen te denderen
Dus of hij moet een stapje opzij doen of ik maak een bescheiden bochtje
En @Tegan niet te vergetenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Misschien wil Gianni wel dat je tegen hem aan dendert
Meer om van te houdenquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ben ik ook, maar dat weet zij niet
Ohai.quote:
Kom denderen danquote:
Trampling?quote:
@Q. nog gespot?quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:45 schreef DrMarten het volgende:
Dagje Utrecht weer overleefd. Zowaar geen gezeik met de trein vandaag
Je kende het nog niet?quote:
En dat vond hij niet erg?quote:
Wie?quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:48 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dat vond hij niet erg?
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope. Was wel in de buurt van zijn vaste flexplek (denk ik)
De Indiaanse?quote:
Hoe wist je dat?quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Nope. Was wel in de buurt van zijn vaste flexplek (denk ik)
Huilende mensen die net door een boze collega het pand uit waren geknuppeldquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Hoe wist je dat?
Prikkeldraad, landmijnen en wachttorens?
En terecht ook.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Huilende mensen die net door een boze collega het pand uit waren geknuppeld
Das niet klantvriendelijkquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Huilende mensen die net door een boze collega het pand uit waren geknuppeld
Kan me niet voorstellen dat Q mensen aan het huilen maakt eigenlijkquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Q verdedigt gewoon zijn vaste flexplek. #standwithQ!
Zolang je van zijn flexplek afblijft gebeurt er niks.quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Q mensen aan het huilen maakt eigenlijk
Ben niet zo bang voor Q maar ben toch al geen collega van hem :pquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zolang je van zijn flexplek afblijft gebeurt er niks.
Kan beter.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:37 schreef Keep_Walking het volgende:
Hallo mensen, hoe gaat het met jullie?
Ik welquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:17 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Kan me niet voorstellen dat Q mensen aan het huilen maakt eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |