SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik denk dat je een goede keuze hebt gemaakt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:52 schreef livelink het volgende:
Fijn dat er nu eindelijk vorderingen zijn, Doedezemaar. Het mocht ook wel.
Ik ben aan het spijbelen deze week. Ik had vandaag en morgen een hackathon op mijn werk, maar ik heb vannacht nauwelijks geslapen en heb vervolgens besloten thuis te werken en niet mee te doen met de hackathon.
Ik voel me tegelijkertijd schuldig als enorm opgelucht. En strijdvaardig. Mochten ze hier moeilijk om gaan doen, dan ga ik in de tegenaanval.
Heel verstandigquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:52 schreef livelink het volgende:
Fijn dat er nu eindelijk vorderingen zijn, Doedezemaar. Het mocht ook wel.
Ik ben aan het spijbelen deze week. Ik had vandaag en morgen een hackathon op mijn werk, maar ik heb vannacht nauwelijks geslapen en heb vervolgens besloten thuis te werken en niet mee te doen met de hackathon.
Ik voel me tegelijkertijd schuldig als enorm opgelucht. En strijdvaardig. Mochten ze hier moeilijk om gaan doen, dan ga ik in de tegenaanval.
Ziet er al goed uit.quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij staat. Morgen komen ze de rest netjes maken en dan over een paar weken nog de vaste planten
Veel veranderd sinds:quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij staat. Morgen komen ze de rest netjes maken en dan over een paar weken nog de vaste planten
quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Veel veranderd sinds:
[ afbeelding ]
(luistervinken)
quote:Op donderdag 21 maart 2024 17:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Veel veranderd sinds:
[ afbeelding ]
(luistervinken)
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:04 schreef Symphonic het volgende:
Ik kreeg alleen reclame
Maar nu Rocco Granata - Marina![]()
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:07 schreef Symphonic het volgende:
Strangers in the night Frank Sinatra
Ah, nou ben ik er en hoor ik The Voice ook.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:07 schreef livelink het volgende:
Goedenavond, ben al 7 minuten bezig met inloggen, maar ben er nog niet.
Ja, het duurt soms enorm lang bij mij voordat ik muziek hoor.quote:
Zo ver wonen we ook weer niet van elkaar af.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het duurt soms enorm lang bij mij voordat ik muziek hoor.
En heb net dus ook maar herstart, want ik hoorde nog steeds Strangers in the Night. Nu hoor ik The Boss denk ik?quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, het duurt soms enorm lang bij mij voordat ik muziek hoor.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
En heb net dus ook maar herstart, want ik hoorde nog steeds Strangers in the Night. Nu hoor ik The Boss denk ik?
Hier duurde het ook langquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:07 schreef livelink het volgende:
Goedenavond, ben al 7 minuten bezig met inloggen, maar ben er nog niet.
The King?quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:11 schreef Melting het volgende:
Nou hebben we The Voice en The Boss al gehad.
Wat komt er nog meer?
Ik moet bekennen dat ik ook niet weet of hij nog andere hits had.quote:
Ja, gewoon weer thuisgewerkt. Ik heb alleen ingetuned voor de presentaties van de hackathon. Er zaten wel leuke dingen bij.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedenavond![]()
Vandaag een beetje overleefd?
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik moet bekennen dat ik ook niet weet of hij nog andere hits had.
Geen klachten gehad dat je er niet bij was dus.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:18 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, gewoon weer thuisgewerkt. Ik heb alleen ingetuned voor de presentaties van de hackathon. Er zaten wel leuke dingen bij.
Nog niet. Morgen ga ik naar kantoor, dan hoor/zie ik het wel. Maar ik heb in ieder geval vannacht weer goed geslapen en heb best wel wat werk weggewerkt. Dat is ook wat waard.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen klachten gehad dat je er niet bij was dus.
Goed bezig.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Nog niet. Morgen ga ik naar kantoor, dan hoor/zie ik het wel. Maar ik heb in ieder geval vannacht weer goed geslapen en heb best wel wat werk weggewerkt. Dat is ook wat waard.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:20 schreef Doedezemaar het volgende:
Er kwam een schattig kindje potjes met witte druifjes aan de deur verkopen, ik heb nog wel een pot waar we die in kunnen zetten, dit weekend maar even doen
Dat is wel mooi.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
De blauwe druifjes komen weer her en der op in mijn tuin. Nooit bewust geplant, maar ze zijn er wel.
Weet je zeker dat dit Toon Hermans niet is?quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:25 schreef livelink het volgende:
Wim Sonneveld - Aan de Amsterdamse Grachten
In onze vorige tuin kwam ook altijd vanalles aan bollen op. Hier is de grond nog te nat en vast voor bollen, ik hoop dat ze over een paar jaar wel echt in de tuin kunnen, tot die tijd maar in potten. De narcissen bloeien nu en in de potten met viooltjes piepen de tulpen en alliums ook boven. Volgend voorjaar wil ik oranje crocussen erbijquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:22 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
De blauwe druifjes komen weer her en der op in mijn tuin. Nooit bewust geplant, maar ze zijn er wel.
Nou, ik twijfel. Maar dit klinkt wel heel erg als Wim Sonneveld. Toon is minder keurig.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dit Toon Hermans niet is?
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, ik twijfel. Maar dit klinkt wel heel erg als Wim Sonneveld. Toon is minder keurig.
Ik struikel al als ik naar Bjorn kijk.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik struikel al als ik naar Bjorn kijk.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:31 schreef livelink het volgende:
Killing me softly maar ik weet niet van wie
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik struikel al als ik naar Bjorn kijk.
Oops, ik ken dus alleen de cover. Want dit was het origineel toch?quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Oops, ik ken dus alleen de cover. Want dit was het origineel toch?
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Killing me softly with these shoes
Dit was wel het nummer waarmee ik hen heb leren kennen. Maar ik kan me de verwarring met Status Quo wel voorstellen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:37 schreef Symphonic het volgende:
Als deze start denk ik altijd eerst aan Status Quo - what your proposing.
Dus ik wacht altijd een paar maten af
Die ken ik zo niet.....quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:37 schreef Symphonic het volgende:
Als deze start denk ik altijd eerst aan Status Quo - what your proposing.
Dus ik wacht altijd een paar maten af
Ah jawel, die ken je vast wel.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Die ken ik zo niet.....
Maar soms lijken platen inderdaad erg op elkaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie hier van?
Ik vind dit niet kunnen eerlijk gezegd.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:46 schreef Melting het volgende:
Het was me niet eens opgevallen vrees ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie hier van?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:46 schreef Melting het volgende:
Het is niet wat je denktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat vinden jullie hier van?
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit vind ik dan weer niet kunnen. Wat een dweil…
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Donovan (met z’n vrouw) nu [ link | afbeelding ]
Ze lijken een beetje op elkaar. Zelfde vorm van gezicht en dan met lang haar en hoog voorhoofd.quote:
Het is wel een beetje een rare.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Donovan zat toen ook in India bij die goeroe toen de Beatles daar waren
Janis? Het heeft wel wat.quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Ze kon ook eigenlijk echt niet zingen he?
En toch werd ze populair.quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:02 schreef Symphonic het volgende:
Ze kon ook eigenlijk echt niet zingen he?
quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:08 schreef livelink het volgende:
De andere Janis. Zij kan zeker wel zingen. Seventeen.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Een aangenamer stemgeluid
Janis Ian At seventeen
quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:13 schreef Symphonic het volgende:
Frans Halsema zondagmiddag Buitenveldert![]()
![]()
![]()
Die stem van Frans is echt zoquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:13 schreef livelink het volgende:
Oh, dit vind ik zo'n deprimerend nummer. Alles in de tekst en muziek straalt troosteloosheid uit.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
If tomorrow never comes Ronan Keating
quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:24 schreef livelink het volgende:
Elton John en George Michael - Don't let the sun go down on me
Ja, dat nieuws toenquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:27 schreef Melting het volgende:
George is ook al ruim 7 jaar geleden overleden. Tijd vliegt.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
Ladies and gentlemen, mr Elton John
En hij is alsmaar noordelijker gegaan.quote:
Nogal jaquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:35 schreef Melting het volgende:
[..]
En hij is alsmaar noordelijker gegaan.
Ik heb je nooit een rozentuin beloofd hoorquote:
Oh.quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb je nooit een rozentuin beloofd hoor
Vastbinden dan.... voor ze jullie tuin uitlopen!quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Klopt, ze staan hier in de tuinquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat moet zekerquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Vastbinden dan.... voor ze jullie tuin uitlopen!
Een roze blauwe regen? Is dat dan geen roze regen?quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben echt een fiks aantal klimrozen staan, bij elke paal van het prieel staat er eentje, behalve bij 1, daar staat een roze blauwe regen
quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:39 schreef Doedezemaar het volgende:
We hebben echt een fiks aantal klimrozen staan, bij elke paal van het prieel staat er eentje, behalve bij 1, daar staat een roze blauwe regen
Het is ook een mooi liedje. Maar mijn moeder luisterde niet meer naar de radio in die periode.quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:40 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Een van mijn moeders lievelingsliedjes
Ik speelde het altijd mee op het orgelquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:43 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is ook een mooi liedje. Maar mijn moeder luisterde niet meer naar de radio in die periode.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik speelde het altijd mee op het orgel
Bee Gees![]()
![]()
![]()
Ik heb geen idee.quote:
quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:54 schreef livelink het volgende:
Boudewijn de Groot - Meester Prikkebeen
quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:54 schreef Symphonic het volgende:
Boudewijn de groot en Elly Meester Prikkenbeen
Mwoah, ik drink eigenlijk nooit melk.quote:
Je kan het ook gebruiken voor het bakken van pannenkoeken.quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Mwoah, ik drink eigenlijk nooit melk.
Ja, maar die bak ik ook nooit.quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan het ook gebruiken voor het bakken van pannenkoeken.
Nou dat, pannenkoeken bakken is gewoon niet leuk om te doenquote:Op donderdag 21 maart 2024 21:01 schreef livelink het volgende:
Maar ik vind pannenkoeken wel lekker. Als iemand anders ze bakt.
Dank je wel voor de mooie muziek, Melting!
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 17:40 schreef DJ11 het volgende:
Ik ben van plan om straks, voorafgaand aan Melting, te draaien. Gewoon weer om 19:00 uur
Vooraf-track om 18:55 uurquote:Programma voor vandaag:
19:00 uur: DJ11 - Doing It Again
21:00 uur: DJ Melting - Golden Oldies
Goedenavond, wees welkomquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
Goedenavond
Luister een gedeelte mee
Deze valt ook bij mij in de smaak.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:11 schreef DJ11 het volgende:
Even naar de late 70s. Hierna een kakelvers liedje dat bij Livelink in de smaak viel de vorige keer, dus komt het opnieuw langsNick Straker - A Walk In The Park
Oh ja, die bandnaam vond ik ook leuk.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:14 schreef DJ11 het volgende:
Uit België, vorige keer ook gedraaid:Compact Disk Dummies - Where We Go (Calypso)
Nog even en niemand weet nog wat een cd wasquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, die bandnaam vond ik ook leuk.
Ja, absurd hoe snel die teloorgang gegaan is.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nog even en niemand weet nog wat een cd was![]()
Was inderdaad een mooi nummer. Pakkend ook.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:17 schreef DJ11 het volgende:
Het beste nummer dat Zweden niet naar het Songfestival stuurde. En ook vele malen beter dan hun inzending van dit jaar:Oscar Zia - Human
Zulke mensen heb je nodig.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:20 schreef livelink het volgende:
Ik heb vorige week op veler aanraden de documentaire over het ontstaan van 'We are the world" op Netflix gezien. Was inderdaad heel interessant. Ook mooi om te zien hoe Lionel Richie als verbindende factor optrad tussen al die ego's.
Ik heb echt met terugwerkende kracht enorme bewondering voor hem gekregen.
Andere browser proberen? Ik ondervind hier geen problemen (Firefox)quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:24 schreef anotherRandomdude het volgende:
*zucht* Ik ervaar weer is dat fok niet echt lekker werkt. De nieuwe posts laden niet automatisch in, dus refresh nu zelf maar eens in de zoveel tijd.
Ik hou niet zozeer van het origineel, maar deze versie is eigenlijk wel lekker.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Nog maar eentje uit de remixes-doos dan. Eén van mijn persoonlijke favorieten, omdat het zo'n heerlijke update van het origineel is:Kim Wilde - Cambodia (Luke Mornay Urbantronik mix)
Bij mij gaat het wel goed (Chrome)quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:24 schreef anotherRandomdude het volgende:
*zucht* Ik ervaar weer is dat fok niet echt lekker werkt. De nieuwe posts laden niet automatisch in, dus refresh nu zelf maar eens in de zoveel tijd.
Ik zit zelf momenteel ook in Firefox, kan Edge nog proberen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:24 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Andere browser proberen? Ik ondervind hier geen problemen (Firefox)
Gewoon flink vaak op F5 rammen danquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:28 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Ik zit zelf momenteel ook in Firefox, kan Edge nog proberen.
Maar het rare wil dat het niet altijd optreed.
Nou ja er zijn ergere dingen
Klonk niet heel Frans, maar was wel lekker.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:30 schreef DJ11 het volgende:
Maak kennis met:Fellini Félin - The Way I Move
Ik heb straks ook een nieuw Duitstalig nummer in de aanbieding. Ik hoorde een tijdje niet veel bijzonders uit Duitsland, maar de plaat die ik straks draai, vind ik erg prettig. Vrij onbekende artiest ook nog. Stond doodleuk in mijn Release Radar op Spotify. Dat hebben ze goed gedaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Klonk niet heel Frans, maar was wel lekker.
Ik hoor tot nog toe geen verschil met het origineel.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:45 schreef DJ11 het volgende:
Er komt zo - na het volgende nummer - een mashup aan die ik zelf heb gemaakt. Eerst nog even deze...Soft Cell - Tainted Love (2023 version)
De productie is iets beter en op 't eind is -ie iets langerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor tot nog toe geen verschil met het origineel.
Ik hoor nog niet welk nummer je er doorheen hebt gemixtquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:53 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor nog niet welk nummer je er doorheen hebt gemixt
Dank voor het meeluisteren, tot snelquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien DJ11, maar ik ga nu me nu zo klaarmaken om te gaan slapen.
Fijne avond nog toegewenst
Trustenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
Bedankt voor het draaien DJ11, maar ik ga nu me nu zo klaarmaken om te gaan slapen.
Welterusten aRd. Tot een volgende keer!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
Sorry, ik kon het niet laten. Er is niks mis mee hoor, ik hoor ze graagquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:57 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ehhh 37 jaar oud
Wel weer rolbevestigend dat ik net de Pet Shop Boys draai als je binnenvalt
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:57 schreef anotherRandomdude het volgende:
Er komt een nieuw album aan, ik ben erg benieuwd. De aanstaande single klinkt bizar retro: Domino Dancing deel 2...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:59 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Sorry, ik kon het niet laten. Er is niks mis mee hoor, ik hoor ze graag
Dit had zo een nummer van Donna Summer kunnen zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:02 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er komt een nieuw album aan, ik ben erg benieuwd. De aanstaande single klinkt bizar retro: Domino Dancing deel 2...
Liza Minnelli heeft er ook eentje gemaakt. Maar deze meneer heeft er ook wel wat inspiratie uit gehaald:quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik kende alleen 2 covers van Love Pains
Gaaf hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Groeten vanaf Curaçao...
Filmpje van de muur van vissen gisteren tijdens de duiktraining die ik ben gaan doen:
[ afbeelding ]
Jeetje, dat lijkt wel videokunst, wat een bijzonder beeld zoquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Groeten vanaf Curaçao...
Filmpje van de muur van vissen gisteren tijdens de duiktraining die ik ben gaan doen:
[ afbeelding ]
Erasurequote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:10 schreef DJ11 het volgende:
Dit stond helemaal niet gepland, maar dat krijg je dan...Erasure - Chorus (Fishes In The Sea) (Single Low End mix)
Wat ontzettend gaafquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Groeten vanaf Curaçao...
[ afbeelding ]
Ik heb het sowieso koud.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:12 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb gisteren een heel ander kapsel laten knippen en nu is het koud in m’n nek
Oh wow.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:07 schreef MadMaster het volgende:
Groeten vanaf Curaçao...
[ afbeelding ]
In elk geval een fijn verzoekje. Ik kende dit nummer amper; goed om weer eens te horenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik heb gewoon even ingetuned op de vibe hier (ofzo)
Ben enorm fan van Suspicious Love.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:21 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik zie net dat Camouflage dit najaar tourt, joh, ik had geen idee dat ze nog bestonden
Zijn meerdere versies van. De single remix is wat meer dance-achtig, de albumversie wat meer in de stijl van wat je net aanvroeg. Zal ik binnenkort eens draaienquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:26 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb dat destijds compleet gemist, ik ken ze alleen uit de eighties
Vast wel.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:25 schreef DJ11 het volgende:
Is er wel een Melting-uitzending vanavond?(meestal is -ie rond deze tijd allang in het topic)
Ik hoop het. Doorgaans duikt -ie zo rond 19:30 uur in het topic op. We gaan het zien. Als -ie er om 20:59 uur nog niet is, start ik gewoon nog een nummer in.quote:
Dat was bijzonder welquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:27 schreef DJ11 het volgende:
Ook dit komt uit Duitsland, hoewel de band ook deels Luxemburgs schijnt te zijn.Say Yes Dog - Note To Self
Oh, aRd had ook al issues inderdaad.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:32 schreef Melting het volgende:
Had het topic al heel de dag open staan, maar zag geen posts voorbij komen, dus zie nu pas dat er gedraaid wordt.
De verloren zoonquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:32 schreef Melting het volgende:
Had het topic al heel de dag open staan, maar zag geen posts voorbij komen, dus zie nu pas dat er gedraaid wordt.
Dat vraagt om Personal Jesus van Depeche modequote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Dit komt door LivelinkLionel Richie - Dancing On The Ceiling
Nog een handvol nummers te gaan, waaronder nog één nieuwe, totdat de Verloren Zoon om 21:00 uur het roer overneemt.
Ja, voor wie het nog niet gezien heeft en Netflix heeft raad ik het kijken van de documentaire zeer aan.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:38 schreef DJ11 het volgende:
Dit komt door LivelinkLionel Richie - Dancing On The Ceiling
Nog een handvol nummers te gaan, waaronder nog één nieuwe, totdat de Verloren Zoon om 21:00 uur het roer overneemt.
Ik ben wel fan van hem. Volgens mij is het een hele aardige ventquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:39 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, voor wie het nog niet gezien heeft en Netflix heeft raad ik het kijken van de documentaire zeer aan.
Vind ik ook. Het is even wennen, maar bijzonder is het zekerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:44 schreef Symphonic het volgende:
Bijzonder, laten we het daar maar op houden![]()
Niet verkeerd…
Ja, ongelooflijk aardig.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben wel fan van hem. Volgens mij is het een hele aardige vent
Als jurylid bij Idols was hij ook altijd heel goed met de kandidaten….quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |