Onbetrouwbare sukkel is hetquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. vanwege gebrek aan vertrouwen..
Tuurlijk doet ze slim zo heeft ze meer kans om te blijvenquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:19 schreef danilel het volgende:
ach wat nep, nu niet op tom stemmen want dat heeft de actie niet verdient, nee trut je wil gewoon zo veel mogelijk nederlanders eruit, dat is logisch maar zeg het dan ook..
ze weet dondersgoed dat tom en alice er niet uitgaan
Ze zegt nu net dat de andere groep er ook een Nederlander uit wilquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:19 schreef danilel het volgende:
ach wat nep, nu niet op tom stemmen want dat heeft de actie niet verdient, nee trut je wil gewoon zo veel mogelijk nederlanders eruit, dat is logisch maar zeg het dan ook..
ze weet dondersgoed dat tom en alice er niet uitgaan
ja heerlijk he, ze weet gewoon dat tom hoger staat dan zijzelfquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley nu Jimmy voor de bus gooien
Want Tom staat dichterbij![]()
![]()
maar dan draai er niet om heen en zeg dat dan gewoonquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tuurlijk doet ze slim zo heeft ze meer kans om te blijven
Is een verloren stem dat zal hij ook weten. Is te hopen dat ze er niet achterkomt. Anders weer drama.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zei wel nog dat ze de hele week over hem had liggen te klagenquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley nu Jimmy voor de bus gooien
Want Tom staat dichterbij![]()
![]()
Hoop dat ty en Ra dat ook doen...hebben ze al drie stemmen op zich.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:19 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik ben voorquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:18 schreef marky het volgende:
Mogen die drie buiten Tom, Ty en Alice aub naar de finale
Die vind ik ook wel eerlijker , want Karen glibbert overal tussendoorquote:
ja ik verslikte me bijna in mijn thee toen ik dat hoordequote:Op woensdag 20 maart 2024 17:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ze zei wel nog dat ze de hele week over hem had liggen te klagen![]()
maar hij staat toch dichterbij
Maar ze is zoooooo eerlijk he .. deelt dat ook met haar troepen....quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:21 schreef danilel het volgende:
[..]
ja heerlijk he, ze weet gewoon dat tom hoger staat dan zijzelf
Dat wist ze vorige week al. Is ook niet echt veel fantasie voor nodig. Ze heeft nooit moeite gedaan om onder de radar te blijven.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou zou ook stom zijn om te denken dat ze er niet op komt....
Ashley en Danny wist ik al.quote:
Maar dat spel is toch geklapt? Het is niet uitgespeeld.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee dat mag hij niet. Hij was undercover
Zou zo verbaast staan als ze anders kiezen dan hun generalquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:23 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley met Glenn, Danny en Karen over nomineren
Ashley gaat niet op Tom stemmen, want ze gaat niet hetzelfde doen als wat hij gedaan heeft anders zou ze de eer niet aan haar zelf houden zegt ze. Ze stemt op 'die twee' en Jimmy.
Glenn is er nog niet uit zegt ie als Karen hem vraagt wat hij doet. Danny zegt dat het moeilijk is.
Dat is best brutaal van degene.. vast een newbiequote:Op woensdag 20 maart 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Een TR is niet bedoeld om een mod de les te lezen of om opdrachten te geven wat hij of zij doen moet[/modbreak]
Dat weet ik niet ... er is nu best een kans dat Tyron, Randy en Alice nu ook voor Karen gaan kiezen. Minder kans dan voor henzelf om erop te komen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Is een verloren stem dat zal hij ook weten. Is te hopen dat ze er niet achterkomt. Anders weer drama.
Ja omdat de undercovers verloren hebben. De bewoners zijn nu de winnaars.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dat spel is toch geklapt? Het is niet uitgespeeld.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is best brutaal van degene.. vast een newbie
LOLquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:24 schreef Dotteke het volgende:
[modbreak]Een TR is niet bedoeld om een mod de les te lezen of om opdrachten te geven wat hij of zij doen moet. Of om users uit te schelden.[/modbreak]
Ikheb filmpjes gezien waar BB zei dat de undercovers verloren hebben, geld uit de pot en de bewoners hebben dus gewonnen en zij mogen stemmen de undercovers niet..quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens. Ik vind het een raar spel en het had rare regels die niet uitgelegd zijn. Ik heb ook nergens gehoord dat het spel afgelopen en verloren zou zijn als de undercovers bekend waren. Er was alleen gezegd dat er dan geld uit de pot gingquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja omdat de undercovers verloren hebben. De bewoners zijn nu de winnaars.
De bewoners hebben gewonnen. Niet de undercovers.....Ashley mag blij zijn dat B.B. haar niet als 4 undercover zien.... want ze zou wel even de boel helemaal omgooien.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
omdat ze een undercover zich zelf heeft aangegeven bij een bewoner is het spel gewonnen door de bewoners en mogen alleen die bewoners stemmen, Danny was undercover en mag dus niet stemmen samen met Jimmy en Glennquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Karen er ook bij zit dan denk ik dat Karen het onderspit delftquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:25 schreef Soury het volgende:
Ok Ash weet dat als ze naast Tom op de bank zit dat ze het onderspit gaat delven.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat is best brutaal van degene.. vast een newbie
Het was een raar spel maar de undercovers en met name Karen en Danny hebben het ook heel dom gespeeldquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens. Ik vind het een raar spel en het had rare regels die niet uitgelegd zijn. Ik heb ook nergens gehoord dat het spel afgelopen en verloren zou zijn als de undercovers bekend waren. Er was alleen gezegd dat er dan geld uit de pot ging
Topic Reportquote:
Ja, Danny had gewoon nee moeten zeggen en Karen had haar mond moeten houden. Dan had Ashley het ook geweten maar had niemand iets gezegd. Ze zijn niet vals genoeg.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het was een raar spel maar de undercovers en met name Karen en Danny hebben het ook heel dom gespeeld
Ik vind dat mijn mening er best wel toe doet en doorslaggevend hoort te zijnquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:29 schreef Li0nHeart het volgende:
BB's huis ... BB's regels ... wat wij ervan vinden is vrij irrelevant.
Het lag aan Tom. Of hij voor hen zou gaan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:25 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat weet ik niet ... er is nu best een kans dat Tyron, Randy en Alice nu ook voor Karen gaan kiezen. Minder kans dan voor henzelf om erop te komen.
Ashley ook A door het niet te melden dat ze er eentje betrapt heeft bij de ballenbak. En B omdat ze ook als undercover wilde gaan....quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:28 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Het was een raar spel maar de undercovers en met name Karen en Danny hebben het ook heel dom gespeeld
BB : 'Mazaru naar de dagboekkamer ... Mazaru naar de dagboekkamer!'quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik vind dat mijn mening er best wel toe doet en doorslaggevend hoort te zijn
quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben het er niet mee eens. Ik vind het een raar spel en het had rare regels die niet uitgelegd zijn. Ik heb ook nergens gehoord dat het spel afgelopen en verloren zou zijn als de undercovers bekend waren. Er was alleen gezegd dat er dan geld uit de pot ging
quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB : 'Mazaru naar de dagboekkamer ... Mazaru naar de dagboekkamer!'
quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
BB : 'Mazaru naar de dagboekkamer ... Mazaru naar de dagboekkamer!'
Uiterst oneerlijk vind ik dit. BB manipuleert het spel in het voordeel van groep zuur en lui.quote:
Make my dayquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het lag aan Tom. Of hij voor hen zou gaan.
Dus nu Ashley 5
Jimmy 5 of 4
Danny 4
Dus zijn ze zelf safe.
Het spel is afgelopen. De undercovers hebben zichzelf openbaar gemaakt (zoals hierboven perfect beschreven staat) en daarom gaat er 5000,- van de prijzenpot af.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:27 schreef danilel het volgende:
[..]
omdat ze een undercover zich zelf heeft aangegeven bij een bewoner is het spel gewonnen door de bewoners en mogen alleen die bewoners stemmen, Danny was undercover en mag dus niet stemmen samen met Jimmy en Glenn
Ik maak de regels nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Eens, maar toen was die groep zo dom om de undercover te verknallen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uiterst oneerlijk vind ik dit. BB manipuleert het spel in het voordeel van groep zuur en lui.
Je bedoeld de groep die week na week iemand uit hun kant ziet vertrekken?quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Uiterst oneerlijk vind ik dit. BB manipuleert het spel in het voordeel van groep zuur en lui.
Het gerucht ging al wel op FB rond.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:36 schreef freaky40 het volgende:
Raar dat ze niet even een melding er uit sturen dat er wat stond te gebeuren.
Nee is schoonzusquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:37 schreef Dotteke het volgende:
Is zijn vrouw er ook bij? Met die blauwit gestreepte trui?
Weet ik niet ik ken haar niet is wel een vrouw bij met een blauw wit gestreepte truiquote:
ja de rest blijftr wel ongemakkelijk stil staanquote:
O oke, dus wederom zijn vrouw niet. Of heeft die er misschien bewust mee gekozen om niet op tv te komen.quote:
quote:
Ze zei dat Glenn moest stoppen bewegen inderdaad, je zag dat ding waar hij onder zat nog gewoon bewegenquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:35 schreef mazaru het volgende:
Dat betekent dat jij ook je kop moet houden Alice
Ja dat is zijn vrouwquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:37 schreef Dotteke het volgende:
Is zijn vrouw er ook bij? Met die blauwit gestreepte trui?
ja heb ik ookquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat zou hem goed doen. Kippenvel moment dit.
zou lullig zijn als het nu mislukt is......quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:39 schreef Dotteke het volgende:
A gossie wat een verdriet, wat lijkt mij dat moeilijk mensen die je liefhebt zo dicht bij en dan niet mogen knuffelen
Had hij gewoon wel moeten doen. Hij had dit nodig en dat voor 1000 euroquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:39 schreef Dotteke het volgende:
A gossie wat een verdriet, wat lijkt mij dat moeilijk mensen die je liefhebt zo dicht bij en dan niet mogen knuffelen
was al mislukt voor ze binnen waren toen bewoog danny al namelijkquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zou lullig zijn als het nu mislukt is......
Ja dat is dan de schuld van ALice die was aan het pratenquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
zou lullig zijn als het nu mislukt is......
duurde ook wel te langquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:40 schreef Dotteke het volgende:
Ze moeten het huis verlaten via de gameroom
eensquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Had hij gewoon wel moeten doen. Hij had dit nodig en dat voor 1000 euro
quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
was al mislukt voor ze binnen waren toen bewoog danny al namelijk
Exit zaterdag!quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is dan de schuld van ALice die was aan het praten
zeker met zijn vrouwquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Had hij gewoon wel moeten doen. Hij had dit nodig en dat voor 1000 euro
nee danyy bewoog allang en danny had hand onder zijn kin en naderhand voor zijn ogenquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tegen Glenn, dat ie moest stoppen met bewegen. Die zat onder die kap van de hottubquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Karen vertelde aan Ashley of liet aan Ashley weten dmv gebaren, hoofdbewegingen etc dat zij een undercover was volgens mij zelfs verteld dat Danny er ook 1 was. Daarom hebben zij verloren.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:26 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als je iemand op het matje wil laten roepen door een mod omdat je het niet eens bent met een post of als een post tegen de regels is ofzoquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:43 schreef zodeju het volgende:
Oh, dus we kunnen nog meer verwachten......![]()
Ah was zijn vrouw er...geweldig..ff terug scrollen dan maarquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:43 schreef lojanda het volgende:
Zo mooi ook dat zijn vrouw er ook was. Dit zal alle twijfels bij hem wegnemen..
Gelukkig dit keer niet een hond die niet snapt waarom ie geen reactie krijgtquote:
eigen domme schuld want hij keek recht vooruit met hand onder zijn kinquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:45 schreef BigBreg83 het volgende:
Hij heeft bijna niemand echt gezien omdat ie naar beneden keek (en handen voor z'n ogen)
Kan nogquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gelukkig dit keer niet een hond die niet snapt waarom ie geen reactie krijgt
ECHT HEEL MOOIquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:46 schreef mazaru het volgende:
jemig Alice houd je grote mond eens even
Echt hoor , die hoor je overal bovenuitquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:46 schreef mazaru het volgende:
jemig Alice houd je grote mond eens even
Is dit echt gebeurd? Wat erg.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gelukkig dit keer niet een hond die niet snapt waarom ie geen reactie krijgt
kunnen we het svp over de streams en onze meningen daarover hebben en het niet op de persoon spelen?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
Is Piccalilly Danny.dat hebben we hier wel.
Ja, Fijn voor Ash en Glenn en Karen, gun ik ze welquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:51 schreef mazaru het volgende:
Wat leuk ook dat ze Ashley, Glenn en Karen een compliment gaven dat ze Danny zo steunden.
DOe het dan ook zelf nietquote:
quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:52 schreef mazaru het volgende:
Godver, ik heb gelijk koppijn door die klote Alice
Ik hebben het zelfde. Haar stem kan im echt niet meer verdragenquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:52 schreef mazaru het volgende:
Helemaal eensquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Danny had meteen naar zijn vrouw moeten lopen en haar knuffelen. Fuck die pot
Nee, ik ook niet. Die stem veroorzaakt scheuren in mijn ramen. Ik heb er echt letterlijk hoofdpijn van gekregen. Ik wou luisteren naar Danny zijn reactie, maar die kreeg er geen woord tussen. Ik ga een paracetamol pakkenquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:53 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Ik hebben het zelfde. Haar stem kan im echt niet meer verdragen
Streams uitgooien helptquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:52 schreef mazaru het volgende:
quote:
Deze?quote:
Die Alice dat huis uitgooien helpt beterquote:
laat zien namelijk dat hij vlak na Freeze nog bewoogquote:
Stream 2 met Tomquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:57 schreef zodeju het volgende:
Waar is Jimmy, heb ik helemaal niet gehoord en eigenlijk ook niet gezien.....
Aaaah beterschapquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee, ik ook niet. Die stem veroorzaakt scheuren in mijn ramen. Ik heb er echt letterlijk hoofdpijn van gekregen. Ik wou luisteren naar Danny zijn reactie, maar die kreeg er geen woord tussen. Ik ga een paracetamol pakken
Ik zie hem dusquote:
Koop maar alvast oordopjes want Alice gaat denk ik de finale wel halenquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die Alice dat huis uitgooien helpt beter
ja geloof dat jimmy wel baalt want die zit buitenquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zie hem dus![]()
Danny vindt het jammer voor al het werk van Jimmy
ALice zegt kunnen we morgen ook opeten, gewoon opwarmen
Ja, maar dacht dat ze het als uitdaging al hadden gespeeld, en verloren er geld mee.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
laat zien namelijk dat hij vlak na Freeze nog bewoog
Snap ook niet dat ze dat eten wat gebracht is niet tot morgen bewaren eigenlijkquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:58 schreef humpty het volgende:
Jimmy teleurgesteld omdat hij voor niets heeft gekookt?
ik hoop van nietquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:00 schreef KinKiJan het volgende:
Jimmy: "Misschien komen al m'n vrienden wel. Dat zou leuk zijn. Allemaal travestieten in huis, zou gezellig zijn he?" Nee ik denk het niet. Ik weet niet waarom Tom, maar ik denk dat dit mijn laatste week is"
Tom: "Waarom?"
Jimmy: "Weet ik niet, ik voel het. Ik kan het je niet uitleggen, maar ik voel het."
En Alice liep mensen nog te commanderen na de freezequote:Op woensdag 20 maart 2024 17:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
laat zien namelijk dat hij vlak na Freeze nog bewoog
ja aardappelen moesten nog geschild worden idd en jimmy was bijna klaarquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze dat eten wat gebracht is niet tot morgen bewaren eigenlijk
Wie weet, ze gaan gewoon door met de aardappelen schillen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap ook niet dat ze dat eten wat gebracht is niet tot morgen bewaren eigenlijk
ja dacht ik ook jaquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij kregen ze een een kratje bier
Je kan natuurlijk ook blij zijn voor een ander in plaats van steeds het jankende kind te spelenquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:00 schreef humpty het volgende:
Ja hoor daar heb je hem al...het eten was net klaar...is echt een groot kind
Hij had het ook gewoon kunnen bespreken met de rest.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:00 schreef humpty het volgende:
Ja hoor daar heb je hem al...het eten was net klaar...is echt een groot kind
Ja daarom. Best veel werk friet maken voor zoveel manquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja aardappelen moesten nog geschild worden idd en jimmy was bijna klaar
Jemig kan hij niet even opbrengen om blij te zijn voor Danny.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja geloof dat jimmy wel baalt want die zit buiten
quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:01 schreef humpty het volgende:
Jimmy denk dat hij er deze week uit gaat
Nog geen nominaties geweest...quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:02 schreef humpty het volgende:
Er hangt iets in de lucht voor mij of het is positief
of ik draai door de deur
Heeft de vrouw van Danny wel iets tegen hem gezegd?quote:
Eerlijk gezegd vroeg ik me al af hoe lang dit zou duren.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:58 schreef humpty het volgende:
Jimmy teleurgesteld omdat hij voor niets heeft gekookt?
Gaat gebeuren, al denk ik dat er een Belgische vrouw vertrekt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:01 schreef humpty het volgende:
Jimmy denk dat hij er deze week uit gaat
ja geloof he twelquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft de vrouw van Danny wel iets tegen hem gezegd?
Daar is er nog maar 1 vanquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Gaat gebeuren, al denk ik dat er een Belgische vrouw vertrekt.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heeft de vrouw van Danny wel iets tegen hem gezegd?
Ik nomineer mijn man, want hij moet thuiskomen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:07 schreef freaky40 het volgende:
Misschien mag de familie wel nomineren...
quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik nomineer mijn man, want hij moet thuiskomen.
Haar zender staat dicht bij haar mond. Die komt altijd hard door ook een harde schelle stem.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice kop dicht je bent nog erger als Ash
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |