abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219716747
Waarom Chatgpt en niet Google Gemini als ik vragen mag?
pi_219716833
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:04 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Waarom Chatgpt en niet Google Gemini als ik vragen mag?
Omdat Bard/Gemini toen nog stront was. OP is 2 jaar oud.
pi_219716908
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 21:58 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Heb de pro versie
Wanneer ga je trouwen?
pi_219717225
quote:
16s.gif Op donderdag 1 januari 2026 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Kijk maar eens naar de grafiek met gebruikers wb chatgpt, gemini en copilot. Die zijn heel goed bezig.
Ik heb via m’n werk een betaalde versie van Gemini en op zich ben ik er wel tevreden over. Alleen wil Gemini nog wel eens ‘optimalisaties' doen waar niet om gevraagd is en brekend zijn :')
pi_219717278
Deepseek is prima
  donderdag 1 januari 2026 @ 22:54:53 #106
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219717512
Zeg maar dag tegen de sociale contacten, zelfinzicht, verbale capaciteiten, intermenselijk contact, etc. Het zelf schrijven, formuleren, interpreteren, etc. wordt voorgekauwd. Ik zie nu al genoeg mensen die niet eens een normaal en begrijpelijk stuk tekst kunnen schrijven, ook bij hoogopgeleiden - schrikbarend!

De ondergang van de mens als "sociaal wezen" is al lang ingezet - niet dat daar veel aan verloren gaat overigens...

[ Bericht 0% gewijzigd door matspontius op 01-01-2026 23:18:24 ]
"Hoka Hey!"
  donderdag 1 januari 2026 @ 23:17:05 #107
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_219717624
Op mijn werk heb ik er ook al een paar zitten die bij elke vraag die ze hebben meteen chatGPT openen, niet meer even googlen, niet meer even zelf nadenken, nee meteen de AI vragen.

Het heeft best zijn plek, soms zijn er vragen die je beter aan AI kunt vragen dan googlen.
Maar meer en meer mensen raken totaal afhankelijk van AI en verstompen helemaal af.

En denk eens even aan, ze stoppen honderden miljarden in AI en datacenters.
AI is nu nog leuk en aardig en veelal gratis maar dat geld moet een keer terug worden verdiend.
En dan wordt het helemaal eng. dan gaat AI je producten aanraden ipv oplossingen aanbieden, dan moet je abbonomenten nemen als je totaal verslaafd bent en niet meer zelf kan nadenken.
Elk bedrijf moet veel betalen want ze kunnen niet meer zonder AI vanwege de concurrentie.

etc etc.

Dit gaat een ramp worden.
  donderdag 1 januari 2026 @ 23:19:35 #108
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_219717635
quote:
0s.gif Op donderdag 1 januari 2026 23:17 schreef Zoddie het volgende:
Op mijn werk heb ik er ook al een paar zitten die bij elke vraag die ze hebben meteen chatGPT openen, niet meer even googlen, niet meer even zelf nadenken, nee meteen de AI vragen.

Het heeft best zijn plek, soms zijn er vragen die je beter aan AI kunt vragen dan googlen.
Maar meer en meer mensen raken totaal afhankelijk van AI en verstompen helemaal af.

En denk eens even aan, ze stoppen honderden miljarden in AI en datacenters.
AI is nu nog leuk en aardig en veelal gratis maar dat geld moet een keer terug worden verdiend.
En dan wordt het helemaal eng. dan gaat AI je producten aanraden ipv oplossingen aanbieden, dan moet je abbonomenten nemen als je totaal verslaafd bent en niet meer zelf kan nadenken.
Elk bedrijf moet veel betalen want ze kunnen niet meer zonder AI vanwege de concurrentie.

etc etc.

Dit gaat een ramp worden.
Het is al een ramp, in navolging van de mobiele telefoon!
"Hoka Hey!"
  donderdag 1 januari 2026 @ 23:22:18 #109
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219717644
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 22:13 schreef Joopklepzeiker het volgende:

[..]
Wanneer ga je trouwen?
Heb intelligentere gesprekken met een AI dan ik jou ooit heb zien posten
pi_219717767
Chatgpt is big data met slimme algoritmes om de juiste informatie te vinden
pi_219717775
quote:
16s.gif Op donderdag 1 januari 2026 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Kijk maar eens naar de grafiek met gebruikers wb chatgpt, gemini en copilot. Die zijn heel goed bezig.
Geen idee welke grafiek dat is, maar ChatGTP heeft ook heel veel zakelijke private users, geen idee of dat er in zit, daarnaast vind ik Gemini qua resultaten echt niet zo sterk uit de hoek komen, uiteraard is dat biased en vind ik eigenlijk Claude veruit het beste.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219717881
Het is een regelrachte RAMP.

Al die AI nonsense zou een keer moeten stoppen.

• Het internet staat vol met AI zooi. Je plukt het er zo tussenuit. Uiteindelijk gaat AI getraind worden op wat AI produceert, dus zullen mensen meer en meer incorrecte en zwakke informatie krijgen.
• Bij creatieve werken zie je gewoon gelijk dat het AI werk is. Nul komma nul smaak en stijl. Het ergste is: AI "auteurs" produceren rommel in zo'n ongelooflijke hoeveelheid dat de mensen die er echt werk van hebben gemaakt wegvallen tegen al dat AI geweld.
• Mensen stoppen met hun eigen hersenen te gebruiken (brainrot).
• Studenten gebruiken het om hun werk te vervalsen.
• AI maakt fouten en hallucineert zelfs (dat is een probleem dat nog niet verholpen is).

AI heeft zijn nut, maar in beperkte mate. We zullen ermee om moeten leren gaan. Persoonlijk vind ik dat ongepast gebruik van AI zeer zwaar bestraft moet worden.

Ik denk dat we er goed aan doen om vergunningen in te voeren om AI te mogen gebruiken en zware straffen in te voeren voor ongepast gebruik, variërend van geldboetes tot gevangenisstraffen, afhankelijk van de ernst van de overtreding en hoe ernstig de gevolgen zijn van het gebruik van de AI.

Nu bedoel ik met AI eigenlijk LLMs, want je hebt meerdere vormen van AI.
  vrijdag 2 januari 2026 @ 01:48:50 #113
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_219717957
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 19:15 schreef Kreator het volgende:

[..]
Nou dat viel wel mee hoor. Google heeft die hele ellende gewoon bedacht en gebruikte dit al jaren. Chatgpt heeft er alleen een slim jasje omheen gedaan.
Dat is niet waar.
  vrijdag 2 januari 2026 @ 01:49:44 #114
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_219717958
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 00:40 schreef Telefoonvork het volgende:
Het is een regelrachte RAMP.

Al die AI nonsense zou een keer moeten stoppen.

• Het internet staat vol met AI zooi. Je plukt het er zo tussenuit. Uiteindelijk gaat AI getraind worden op wat AI produceert, dus zullen mensen meer en meer incorrecte en zwakke informatie krijgen.
• Bij creatieve werken zie je gewoon gelijk dat het AI werk is. Nul komma nul smaak en stijl. Het ergste is: AI "auteurs" produceren rommel in zo'n ongelooflijke hoeveelheid dat de mensen die er echt werk van hebben gemaakt wegvallen tegen al dat AI geweld.
• Mensen stoppen met hun eigen hersenen te gebruiken (brainrot).
• Studenten gebruiken het om hun werk te vervalsen.
• AI maakt fouten en hallucineert zelfs (dat is een probleem dat nog niet verholpen is).

AI heeft zijn nut, maar in beperkte mate. We zullen ermee om moeten leren gaan. Persoonlijk vind ik dat ongepast gebruik van AI zeer zwaar bestraft moet worden.

Ik denk dat we er goed aan doen om vergunningen in te voeren om AI te mogen gebruiken en zware straffen in te voeren voor ongepast gebruik, variërend van geldboetes tot gevangenisstraffen, afhankelijk van de ernst van de overtreding en hoe ernstig de gevolgen zijn van het gebruik van de AI.

Nu bedoel ik met AI eigenlijk LLMs, want je hebt meerdere vormen van AI.
Bedankt chatgpt
pi_219718077
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 maart 2024 04:07 schreef superniger het volgende:
Yo, check dit:

Is onze wereld nep? Leven we in een soort computerspel?

Sommige mensen denken dat alles wat we zien en doen niet echt is. Alsof we in een gigantische simulatie leven, gemaakt door superintelligente aliens of mensen uit de toekomst. Bizar, hè? Maar er zijn best wat redenen om te denken dat dit waar zou kunnen zijn.

Waarom zou je denken dat we in een simulatie leven?

Techniek gaat snel: We kunnen nu al superrealistische computersimulaties maken. Wie weet wat er over 100 jaar mogelijk is? Dan zijn simulaties misschien niet meer van de echte wereld te onderscheiden.

Buitenaardse wezens: Stel dat er ergens in het universum superintelligente aliens zijn. Als ze simulaties kunnen maken, is de kans groot dat er ergens miljoenen of zelfs miljarden simulaties bestaan. En wie weet, misschien leven wij in een van die simulaties.

De natuurwetten: De wetten van de natuur in ons universum lijken precies goed te zijn afgestemd op het bestaan ​​van leven. Toeval? Of is ons universum ontworpen door een superintelligente entiteit (of simulatiebouwer)?

Maar er zijn ook argumenten tegen:

Simuleren is supermoeilijk: Om een ​​simulatie te maken die even realistisch is als onze wereld, heb je gigantisch veel rekenkracht nodig. Is er wellicht een beschaving in het universum die dat kan?

Vrije wil: Als we in een simulatie leven, is onze vrije wil dan nog wel echt? Bepaalt de simulatiebouwer wat we doen? Of hebben we nog steeds controle over ons eigen leven?

Geen bewijs: Er is tot nu toe geen wetenschappelijk bewijs dat de simulatiehypothese ondersteunt. Het is dus een beetje een 'zweverige' theorie.
Conclusie:

Of we in een simulatie leven of niet, is een spannende vraag. Er zijn goede argumenten voor en tegen. De komende jaren zullen wellicht meer duidelijkheid brengen.

In het kort:

Simulatiehypothese: onze wereld is een computersimulatie.

Argumenten voor: technologische vooruitgang, Fermiparadox, consistentie natuurwetten.

Argumenten tegen: simulatieprobleem, vrije wil, gebrek aan bewijs.

De toekomst zal uitwijzen of we in een simulatie leven.
Blijf kritisch denken!

Het is belangrijk om je eigen onderzoek te doen en kritisch na te denken over de argumenten voordat je een definitieve mening vormt over de simulatiehypothese.

Peace out!
Dit is mijn mening zonder ai. alles is toeval. Ik geloof in de theorie “if it can happen, it will happen” hoe onwaarschijnlijk iets ook is, als het mogelijk is, zal het ooit plaatsvinden. Naar mijn idee kan iets daadwerkelijk uit het niets ontstaan, zoals energiedeeltjes die voortdurend verschijnen en weer verdwijnen.
Ik denk dat er oneindig veel universums zijn, als een soort bubbelbad waarin constant nieuwe universums ontstaan. Wij leven toevallig in een universum waarin alle krachten precies op elkaar zijn afgestemd. De kans dat zo’n universele perfectie ontstaatt is volgens mij extreem klein misschien één op vele triljarden. Maar zoals ik al zei, als een universum zoals het onze mogelijk is, zal het op een gegeven moment ooit ontstaan.

Elk universum heeft zijn eigen natuurwetten. De meeste universums bestaan waarschijnlijk slechts een fractie van een seconde, omdat de krachten daarin niet in balans zijn. Universums ontstaan uit fluctuerende energiedeeltjes en verdwijnen vaak net zo snel als ze verschijnen. Zelfs als de kans dat een universeel perfect universum ontstaat vrijwel nul lijkt, zal het, in een oneindige reeks universums, uiteindelijk toch gebeuren.
Ik geloof ook dat leven op planeten extreem zeldzaam is. Een planeet moet precies de juiste afstand tot zijn ster hebben om leven mogelijk te maken. Factoren zoals de maan en Jupiter, die als een soort stofzuiger fungerren, spelen ook een cruciale rol in het ontstaan van leven.
De reden dat we geen tekenen van buitenaards leven vinden, is dat de Melkweg zo gigantisch groot is. Misschien is er hooguit één planeet met leven per sterrenstelsel. Dat betekent nog steeds miljarden planeten met leven, maar het is praktisch onmogelijk om ze ooit te detecteren.
Graag verwijderen
pi_219718171
quote:
1s.gif Op donderdag 1 januari 2026 19:15 schreef Kreator het volgende:

[..]
Nou dat viel wel mee hoor. Google heeft die hele ellende gewoon bedacht en gebruikte dit al jaren. Chatgpt heeft er alleen een slim jasje omheen gedaan.
Neu, Google had vooral een heel sterk statistisch model wat ook nog eens vrij goed gepersonaliseerd was.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_219718400
Mijn universiteit heeft meerdere vergaderingen besteed aan hoe we hier mee omgaan. Wat staan we toe? Waar mogen studenten LLMs voor gebruiken?

Je zou je af moeten vragen of wat wij studenten aanleren nog wel zo bruikbaar is nu er LLMs zijn, maar die vraag wordt niet gesteld.

Zelf maak ik er graag gebruik van, met name om me door bureaucratische rompslomp te werken.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_219718408
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 04:31 schreef -Deluzion- het volgende:
if it can happen, it will happen
A.k.a. de wet van Murphy.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 2 januari 2026 @ 08:50:40 #119
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_219718431
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 08:36 schreef Lyrebird het volgende:
Mijn universiteit heeft meerdere vergaderingen besteed aan hoe we hier mee omgaan. Wat staan we toe? Waar mogen studenten LLMs voor gebruiken?

Je zou je af moeten vragen of wat wij studenten aanleren nog wel zo bruikbaar is nu er LLMs zijn, maar die vraag wordt niet gesteld.

Zelf maak ik er graag gebruik van, met name om me door bureaucratische rompslomp te werken.
Creatieve vaardigheden en probleemoplossend vermogen hebben studenten ook helemaal niet nodig nee, waarom doet iedereen zo moeilijk?

Dit was sarcasme voor het geval dat je dat niet door hebt, sarcasme omdat ik het een zeer teleurstellende uitspraak van je vind.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  vrijdag 2 januari 2026 @ 10:11:27 #120
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_219718846
quote:

Waarom zou dat minder bruikbaar zijn? Vooralsnog is er nog niet iets dat suggereert dat er AI komt wat stopt met hallucineren dan wel out of distribution generalization falen?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  vrijdag 2 januari 2026 @ 10:18:34 #121
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219718891
quote:

Ik vroeg mijn AI naar wat Elsevier doet op het gebied. (Dé wetenschappelijke publicaties, niet het weekblad)
Elsevier (het vroegere Reed Elsevier) heeft inmiddels meerdere AI‑toepassingen specifiek voor wetenschappelijke literatuur en publicaties ontwikkeld.
Wat voor AI‑tools heeft Elsevier?
• ScienceDirect AI: een generatieve AI‑tool waarmee onderzoekers in natuurlijke taal over miljoenen artikelen en boekhoofdstukken op ScienceDirect kunnen vragen, waarna de tool samenvattingen, bronfragmenten en verwijzingen geeft.
• Scopus AI: een AI‑laag bovenop de Scopus‑database die snelle samenvattingen, overzichten van invloedrijke publicaties en expert‑zoekfuncties biedt, met nadruk op het beperken van hallucinaties door uitsluitend op gecureerde literatuur te steunen.
• Nieuwe geïntegreerde AI‑“research assistant”: Elsevier kondigde een alles‑in‑één AI‑oplossing aan (op basis van o.a. ScienceDirect AI en Scopus AI) die onderzoekers moet helpen bij literatuuranalyse, het vinden van financiering en het opzetten van samenwerkingen, met plannen voor commerciële uitrol rond 2026.

AI in het publicatieproces zelf
• Elsevier zet AI ook in om editors te ondersteunen, bijvoorbeeld voor het vinden van reviewers, het controleren van ingediende manuscripten op volledigheid en het uitvoeren van integriteitscontroles.

• Voor auteurs zijn er AI‑ondersteunde hulpmiddelen zoals “Journal Finder” en algoritmes voor artikeltransfer, die helpen het passende tijdschrift te vinden als een paper wordt afgewezen.

Kortom: ja, Reed Elsevier/Elsevier gebruikt en levert al AI‑systemen die zowel het zoeken in als het publiceren van wetenschappelijke literatuur ondersteunen, maar steeds met het uitgangspunt dat menselijke onderzoekers en redacteuren de eindregie houden.
pi_219718951
Er is wat voor beide kanten te zeggen.

Pro:

Wij gebruiken het op werk ook geregeld om bedrijfsgegevens te controleren en vertalingen te doen (meertalig werkveld).
Voor dat soort dingen is het gewoon makkelijk en snel.

Het vinden van antwoorden is sowieso vrij gemakkelijk, en inclusief bronvermelding.

Tegens:

Prive gebruik ik het nooit. Het is niet per se nodig, en laat mensen weinig moeite doen en zelf nadenken.
Het blijft altijd nog dubbel checken, klopt iets wel?
Zeker bij vertalingen moet je het vaak nog even polijsten.
En het schijnt zeer zeer veel stroom te vragen.
Al die AI plaatjes en nieuws propaganda.
  vrijdag 2 januari 2026 @ 10:34:07 #123
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219719020
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 10:25 schreef bianconeri het volgende:

Wij gebruiken het op werk ook geregeld om bedrijfsgegevens te controleren en vertalingen te doen (meertalig werkveld).
Voor dat soort dingen is het gewoon makkelijk en snel.

Het vinden van antwoorden is sowieso vrij gemakkelijk, en inclusief bronvermelding.

Wat gebruiken jullie om te vertalen?
pi_219719115
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 10:34 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Wat gebruiken jullie om te vertalen?
ChatGPT
  vrijdag 2 januari 2026 @ 11:04:05 #125
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219719219
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 10:47 schreef bianconeri het volgende:

[..]
ChatGPT
DeepL al eens geprobeerd ?
pi_219719239
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 11:04 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
DeepL al eens geprobeerd ?
Nee
  vrijdag 2 januari 2026 @ 11:09:35 #127
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219719245
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 11:08 schreef bianconeri het volgende:

[..]
Nee
Aanrader
  vrijdag 2 januari 2026 @ 14:06:45 #128
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219720617
Zoals de meeste technologische zaken: ze komen en ze gaan. Dat zal ook gelden voor Chatgpt.
Daarna is het ook de vraag hoe lang mensen Chatgpt accepteren als ook de disruptieve elementen daarvan duidelijk worden.

Ik vind het ontzettend handig, het helpt mij enorm zonder dat ik mij diep hoef in te spannen. Gelukkig kan ik de stappen goed volgen. Maar voor de nieuwe generatie zal gaan gelden dat ze de vraag stellen en direct het antwoord krijgen. Die generatie zal niet meer weten hoe het in elkaar steekt.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_219721308
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 08:40 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
A.k.a. de wet van Murphy.
Ik was behoorlijk slaapdronken toen ik dit allemaal typte, dus ik ga het niet meer teruglezen.
Graag verwijderen
  vrijdag 2 januari 2026 @ 15:29:16 #130
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219721608
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 14:06 schreef phpmystyle het volgende:
Zoals de meeste technologische zaken: ze komen en ze gaan. Dat zal ook gelden voor Chatgpt.
Daarna is het ook de vraag hoe lang mensen Chatgpt accepteren als ook de disruptieve elementen daarvan duidelijk worden.

Ik vind het ontzettend handig, het helpt mij enorm zonder dat ik mij diep hoef in te spannen. Gelukkig kan ik de stappen goed volgen. Maar voor de nieuwe generatie zal gaan gelden dat ze de vraag stellen en direct het antwoord krijgen. Die generatie zal niet meer weten hoe het in elkaar steekt.
Welke technologie gaat?
  vrijdag 2 januari 2026 @ 15:33:04 #131
319979 Fok-it
All is well
pi_219721642
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 14:06 schreef phpmystyle het volgende:
Maar voor de nieuwe generatie zal gaan gelden dat ze de vraag stellen en direct het antwoord krijgen.
Dat doe jij niet?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  vrijdag 2 januari 2026 @ 15:38:00 #132
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219721700
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 15:33 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dat doe jij niet?
Als ik een probleempje heb met excel, of ik wil de redeneer wijze begrijpen van een filosoof dan weet ik welke stappen er gezet worden. Maar als je van jongs af aan gewend bent om gelijk je antwoord te krijgen dan word je intellectueel lui.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
  vrijdag 2 januari 2026 @ 15:39:05 #133
319979 Fok-it
All is well
pi_219721710
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 15:38 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Als ik een probleempje heb met excel, of ik wil de redeneer wijze begrijpen van een filosoof dan weet ik welke stappen er gezet worden. Maar als je van jongs af aan gewend bent om gelijk je antwoord te krijgen dan word je intellectueel lui.
Dat heb jij toch ook geleerd. Google vereist alleen meer stappen.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_219721860
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 15:39 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Dat heb jij toch ook geleerd. Google vereist alleen meer stappen.
Google helpt alleen informatie vinden die je nog moet uitkammen, interpreteren en verhouden tot overige de informatie die je vindt.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  vrijdag 2 januari 2026 @ 15:50:08 #135
319979 Fok-it
All is well
pi_219721911
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 15:45 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Google helpt alleen informatie vinden die je nog moet uitkammen, interpreteren en verhouden tot overige de informatie die je vindt.
Maar de essentie is hetzelfde. Je typt je vraag en je krijgt antwoordmogelijkheden. Het is gewoon weer boomergelul. Denk dat hoop scholieren meer aandacht krijgen besteed aan hoe ze goed om kunnen gaan met AI dan een hoop andere burgers die geen idee hebben
  vrijdag 2 januari 2026 @ 16:30:49 #136
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_219722217
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 15:38 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
EXCEL? EXCEL?
Gewoon een kolom op papier en potlood! Over intellectueel lui gesproken
  vrijdag 2 januari 2026 @ 18:11:08 #137
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_219722929
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 januari 2026 16:30 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
EXCEL? EXCEL?
Gewoon een kolom op papier en potlood! Over intellectueel lui gesproken
Excel is niet raar om te gebruiken. Ook dan doe je nog zelf de stappen.
Misschien niet als je zaken gaat gebruiken als financiele of wiskundige voorgeprogrammeerde formules zoals bijv. hypotheek maandlast berekenen.
Vladimir Putin
Vladimir Putin
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')