Bwhahahq snap ik. Ga je iets anders zoeken? Of gewoon kijken wat mogelijk is?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wij hebben ook een vrouw maar zij vond deze beter bij mij aansluitenvond ik ook
Dit is voor het meer structuur aanbrengen in mijn werk vooral pauzes houden en stukje realistisch plannenquote:Op maandag 18 maart 2024 21:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bwhahahq snap ik. Ga je iets anders zoeken? Of gewoon kijken wat mogelijk is?
Klinkt goed en verstandigquote:Op maandag 18 maart 2024 21:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit is voor het meer structuur aanbrengen in mijn werk vooral pauzes houden en stukje realistisch plannen
ik heb geen zin meerquote:
quote:
kantoren zonder muziekquote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens begonnen en heb al geen zin meer.
Geen muziek op kantoor
Echt he?!quote:
Lekker rustig welquote:
Zijn er kantoren mét muziek dan...?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens begonnen en heb al geen zin meer.
Geen muziek op kantoor
Hier ook, geen luide radio en ik kan ook mijn eigen muziek luisteren. Plus je kan elkaar ook verstaan als je wat wil vragen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Zijn er kantoren mét muziek dan...?
Zelf doe ik altijd oortjes in met mn eigen muziek op. Zit op zo'n open Kantoortuin.
Ja hoor. Wij hebben ook een kantoortuin of iig grote verdiepingen. Staat meestal gewoon zachtjes aan, tis niet dat je elkaar niet kan verstaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelf doe ik altijd oortjes in met mn eigen muziek op. Zit op zo'n open Kantoortuin.
Dat is wel fijn jaquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja hoor. Wij hebben ook een kantoortuin of iig grote verdiepingen. Staat meestal gewoon zachtjes aan, tis niet dat je elkaar niet kan verstaan.
Op Q's flexwerkplek zekerquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |