quote:
Hihiquote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 20:37 schreef ChildoftheStars het volgende:
Maar goed. Hier praktisch. En klein 1m58 en dusdanig lelijk dat het toch niet te redden is![]()
Geef mij maar een jeans en hoodie. Dan voel ik me fijn.
Kleine vrouwen SC ditquote:
Iets.quote:
Zegquote:
Dat werd ook nergens beweerd toch?quote:Op maandag 18 maart 2024 20:49 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Lang is niet erg. Alleen niet beter dan klein
Neequote:
Eens, het is niet alsof je een keuze hebt ofzoquote:Op maandag 18 maart 2024 20:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Neemaar ik beweer nergens dat er wat mis mee is
alleen dat mensen er teveel waarde aan leggen. Het is zo arbitrair
En grote mannen dan?quote:
Ik moet altijd wel lachen als er langere mensen in mijn huis komen. Standaard koppen tegen mijn lamp en dromenvanger die voor voor mijn hoogte hangenquote:Op maandag 18 maart 2024 20:57 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eens, het is niet alsof je een keuze hebt ofzo
Jij bent toch een koekie, geen koek?quote:
Thijs is lang geloof ik. Barb en Faxie niet.quote:
Ook helemaal primaquote:
En jij dan.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
The Stig is lang geloof ik. Barb en Faxie niet.
1m95.quote:
Fax en barb compenseren het wel op andere gebiedenquote:Op maandag 18 maart 2024 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Thijs is lang geloof ik. Barb en Faxie niet.
30+ centimeter gespot.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Fax en barb compenseren het wel op andere gebieden
Hang die lamp dan ook eens wat hogerquote:Op maandag 18 maart 2024 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep jij zou hier ook je hoofd tegen de lamp stoten
Vrijgezellenhuishouden.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Hang die lamp dan ook eens wat hoger
Eh? What's happening here?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:03 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Fax en barb compenseren het wel op andere gebieden
Ik loop dan wel op mijn knieën zodat we beiden op dezelfde ooghoogte zitten.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:04 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep jij zou hier ook je hoofd tegen de lamp stoten
Awsquote:Op maandag 18 maart 2024 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik loop dan wel op mijn knieën zodat we beiden op dezelfde ooghoogte zitten.
quote:Op maandag 18 maart 2024 21:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vrijgezellenhuishouden.
Dus nope
Die gaat ongetwijfeld alsnog reageren.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Mis je op dit soort momenten ons zuurtje niet? Ik wel
Ok ik ga muziek opzetten danquote:
Ik bedoel fax niet ik bedoel die knul die ip schiphol werkte met zijn glimbroek en 60 kilo grensquote:Op maandag 18 maart 2024 21:07 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die gaat ongetwijfeld alsnog reageren.
Da's ook lang.quote:
Ah, dat andere zuurtje.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik bedoel fax niet ik bedoel die knul die ip schiphol werkte met zijn glimbroek en 60 kilo grens
Kan er niks aan doenquote:
Oh god ja. Wie was dat ook alweerquote:Op maandag 18 maart 2024 21:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik bedoel fax niet ik bedoel die knul die ip schiphol werkte met zijn glimbroek en 60 kilo grens
Zal ik?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:11 schreef Monsterkoekie het volgende:
Jeuk op schouderblad en ik kan er net niet bij met krabben
Bitcoin posts incoming...quote:Op maandag 18 maart 2024 21:08 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sim.quote:
Voor jou doe ik dat met liefdequote:Op maandag 18 maart 2024 21:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Met nagels graag tot het bloed
DINO!quote:Op maandag 18 maart 2024 21:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Niet dopfles maar… ben zijn naam gewoon kwijt
Oh, je bedoelt Lospedrosa? Missen we niks aan.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:15 schreef Monsterkoekie het volgende:
Niet dopfles maar… ben zijn naam gewoon kwijt
Neequote:Op maandag 18 maart 2024 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, je bedoelt Lospedrosa? Missen we niks aan.
Die zit in KSC. Met US. Idealequote:Op maandag 18 maart 2024 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee idd niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En hem ook niet.quote:
Je kunt hem opzoeken in kscquote:Op maandag 18 maart 2024 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das niet dezelfde als dopfles toch?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die 2 op mijn foe list is de prijs van het abo meer dan waardquote:
Dino ❤ was toch beetje mijn broer met zijn advies in dm’squote:Op maandag 18 maart 2024 21:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Valt me tegen van je. Hoe kun je dino nu vergeten.
Lekker poepen in de sneeuw.
Ughquote:
Ik ging vandaag de discussie aan. Dieptepunt van de dagquote:Op maandag 18 maart 2024 21:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die 2 op mijn foe list is de prijs van het abo meer dan waard
Was kloon dacht ik. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:20 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das niet dezelfde als dopfles toch?
Vinnie was ook je mattie toch?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:21 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dino ❤ was toch beetje mijn broer met zijn advies in dm’s
Oei. Dat was niet zo slim.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ging vandaag de discussie aan. Dieptepunt van de dag![]()
Ik moet eens kijken naar een abo. Wat kost dat?
Fijne functie idd.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die 2 op mijn foe list is de prijs van het abo meer dan waard
Wie?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Valt me tegen van je. Hoe kun je dino nu vergeten.
Lekker poepen in de sneeuw.
quote:Op maandag 18 maart 2024 21:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Was kloon dacht ik. Maar ik kan het mis hebben.
Ow dat valt wel mee.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oei. Dat was niet zo slim.
Uhm, 25 euro voor een jaar ofzo. Ik weet het al niet meer
Omg! Ik wil een fotoquote:Op maandag 18 maart 2024 21:23 schreef Monsterkoekie het volgende:
Tami ik had vandaag gesprek met een loopbaancoach en die gozer was echt TE knap en charmant
Aparte naamquote:
Wij hebben ook een vrouw maar zij vond deze beter bij mij aansluitenquote:Op maandag 18 maart 2024 21:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow dat valt wel mee.
[..]
Omg! Ik wil een foto![]()
Volgens mij is t bij ons een vrouw
Hou je wel je gedachten erbij?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wij hebben ook een vrouw maar zij vond deze beter bij mij aansluitenvond ik ook
Bwhahahq snap ik. Ga je iets anders zoeken? Of gewoon kijken wat mogelijk is?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:29 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wij hebben ook een vrouw maar zij vond deze beter bij mij aansluitenvond ik ook
Dit is voor het meer structuur aanbrengen in mijn werk vooral pauzes houden en stukje realistisch plannenquote:Op maandag 18 maart 2024 21:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Bwhahahq snap ik. Ga je iets anders zoeken? Of gewoon kijken wat mogelijk is?
Klinkt goed en verstandigquote:Op maandag 18 maart 2024 21:31 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dit is voor het meer structuur aanbrengen in mijn werk vooral pauzes houden en stukje realistisch plannen
ik heb geen zin meerquote:
quote:
kantoren zonder muziekquote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens begonnen en heb al geen zin meer.
Geen muziek op kantoor
Echt he?!quote:
Lekker rustig welquote:
Zijn er kantoren mét muziek dan...?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:53 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ben nog niet eens begonnen en heb al geen zin meer.
Geen muziek op kantoor
Hier ook, geen luide radio en ik kan ook mijn eigen muziek luisteren. Plus je kan elkaar ook verstaan als je wat wil vragen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Zijn er kantoren mét muziek dan...?
Zelf doe ik altijd oortjes in met mn eigen muziek op. Zit op zo'n open Kantoortuin.
Ja hoor. Wij hebben ook een kantoortuin of iig grote verdiepingen. Staat meestal gewoon zachtjes aan, tis niet dat je elkaar niet kan verstaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:27 schreef Sally het volgende:
[..]
Zelf doe ik altijd oortjes in met mn eigen muziek op. Zit op zo'n open Kantoortuin.
Dat is wel fijn jaquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:31 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja hoor. Wij hebben ook een kantoortuin of iig grote verdiepingen. Staat meestal gewoon zachtjes aan, tis niet dat je elkaar niet kan verstaan.
Op Q's flexwerkplek zekerquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:27 schreef Sally het volgende:
[..]
VASTE flexplek!quote:
#ziedend!quote:
#VIESMADquote:
#DATDITKANINNEDERLANDquote:
#STELKAMERVRAGENquote:
#WORDTWAKKERMENSUHquote:
Nee, want onze flexwerkplekken zijn niet daar waar ik zitquote:
#STOPDEBETUTTELINGquote:
Rellen als een Parisienne!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik lees altijd van onder naar boven terug. Dat is nu wel erg verwarrend
Maar goed op de barricade allemaal
Nee ook jij rellen voor Q.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Laat me verdomme gewoon slapen ja
Aws...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 11:45 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Laat me verdomme gewoon slapen ja
Maar - maar... jullie waren aan het rellen tegen mij?!quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:11 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar - maar... jullie waren aan het rellen tegen mij?!
Terwijl ik helemaal niet de flexwerkplek van Q. had ingenomen
Nee, daarom.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:15 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik wil niet tegen jou rellen
Barb heeft een slokje teveel opquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:17 schreef Sally het volgende:
[..]
Nee, daarom.
Maar ja, Barbusse zegt dat ik de flexplek van Q. had ingenomen
Zo vroeg in de morgen?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Barb heeft een slokje teveel op
dinsdag 19 maart 2024 09:34 uurquote:
Btw.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Barb heeft een slokje teveel op
Die!quote:
BLIJF VAN MN VASTE FLEXPLEK AF!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:39 schreef Sally het volgende:
[..]
Help me even @:Barbusse uit de droom te helpen.
Die zegt dat ik je flexwerkplek heb ingepikt
Daar zit ik helemaal nietquote:
Dan nog.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:53 schreef Sally het volgende:
[..]
Daar zit ik helemaal niet
Er zit nu niemand hier op kantoor, anders dan ik
Dan zit ik niet op je flexplek.quote:
Utrecht. Vier hoog.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:54 schreef Sally het volgende:
[..]
Dan zit ik niet op je flexplek.
Waar woont jouw flexplek?
Is die ene nog steeds een voetenbankje?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb m'n hoogbejaarde poezenbabies nog.
Kijk, dan kan het nooit.quote:
Never change a winning team.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is die ene nog steeds een voetenbankje?
55-60 km is op heelal-niveau natuurlijk verwaarloosbaar.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Kijk, dan kan het nooit.
Ik zit ca 55-60 km hemelsbreed verderop.
Begane grond.
Toch fijn dat dit is opgehelderd, @:Barbusse en @:TheStigsDutchCousin .
Hmpf.
Het zou toch kunnen!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:58 schreef Sally het volgende:
[..]
Kijk, dan kan het nooit.
Ik zit ca 55-60 km hemelsbreed verderop.
Begane grond.
Toch fijn dat dit is opgehelderd, @:Barbusse en @:TheStigsDutchCousin .
Hmpf.
In je flexplek?quote:
Da's waar.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:00 schreef Q. het volgende:
[..]
55-60 km is op heelal-niveau natuurlijk verwaarloosbaar.
Wat ben jij vanplan?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:25 schreef Barbusse het volgende:
Sorry, ik was druk bezig met molotov cocktails aan het maken
Q's recht op z'n flexwerkplek verdedigen tot de laatste adem. En marshmallows.quote:
Omgquote:Op dinsdag 19 maart 2024 14:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Q's recht op z'n flexwerkplek verdedigen tot de laatste adem. En marshmallows.
Ok dan nietquote:
Ik had ooit een paar keer afgesproken met iemand die paar cm kleiner dan ik was. Net alsof mijn kleine broertje me probeerde te zoenenquote:
Ohai.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had ooit een paar keer afgesproken met iemand die paar cm kleiner dan ik was. Net alsof mijn kleine broertje me probeerde te zoenen. Alles daarboven is dikke prima
.
1.92, dus kom in de buurtquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:12 schreef Tegan het volgende:
[..]
2 meter?
Nice. Dat is ook wel een voordeel met knuffelen.
Heb je hem/haar gemarteld en vernedert?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er zat gister iemand op mijn vaste flexplek
De dag is nog niet voorbij dus kom hier en dan knuffel ik je net zo lang tot je dag weer goed is.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:49 schreef Tegan het volgende:
Hele ochtend leuk tooltje in Excel gebouwd. Toch verder gevoelsmatig een slechte dag gehad![]()
.
Lief, dankquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:26 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De dag is nog niet voorbij dus kom hier en dan knuffel ik je net zo lang tot je dag weer goed is.
durfde ik nietquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:25 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Heb je hem/haar gemarteld en vernedert?
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:34 schreef DrMarten het volgende:
Zo maar eens een partij paracetamol in mijn mik gooien. Verdoving van de tandarts is uitgewerkt. Zere bek
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:34 schreef DrMarten het volgende:
Zo maar eens een partij paracetamol in mijn mik gooien. Verdoving van de tandarts is uitgewerkt. Zere bek
Wortelkanaalbehandeling gehad?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:34 schreef DrMarten het volgende:
Vorige week dinsdag kies afgebroken. Donderdag viel de noodvulling eruit. Vrijdag vervolgens ruim een half uur in die stoel gelegen om vast voorbereidend werk voor een kroon te doen. Vandaag rest van de werkzaamheden gedaan en tijdelijke kroon gekregen. Over kleine 3 weken de definitieve kroon.quote:
Aah wat shitquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vorige week dinsdag kies afgebroken. Donderdag viel de noodvulling eruit. Vrijdag vervolgens ruim een half uur in die stoel gelegen om vast voorbereidend werk voor een kroon te doen. Vandaag rest van de werkzaamheden gedaan en tijdelijke kroon gekregen. Over kleine 3 weken de definitieve kroon.
Soep en tosti's zometeen. En met de andere kant kan ik gewoon chips knagenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:44 schreef Tegan het volgende:
[..]
Aah wat shit. In de tussentijd veel ijsjes eten?
Wel goed voor de lijn denk ik.
Oh damn! Klinkt niet fijn neequote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vorige week dinsdag kies afgebroken. Donderdag viel de noodvulling eruit. Vrijdag vervolgens ruim een half uur in die stoel gelegen om vast voorbereidend werk voor een kroon te doen. Vandaag rest van de werkzaamheden gedaan en tijdelijke kroon gekregen. Over kleine 3 weken de definitieve kroon.
Ai je hebt wel een soort gen voor dit soort ellende he?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:41 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je bent het waard.quote:
Ruim 30 jaar niks aan de hand en daarna ging het mis. Voordeel was dat deze kies al een wortelkanaalbehandeling had gehad. Nadeel was daardoor dat als er nog iets met die kies zou gebeuren een kroon wel een noodzaak was.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:50 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ai je hebt wel een soort gen voor dit soort ellende he?
Dan hou ik een slag om de arm met mijn kiesquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ruim 30 jaar niks aan de hand en daarna ging het mis. Voordeel was dat deze kies al een wortelkanaalbehandeling had gehad. Nadeel was daardoor dat als er nog iets met die kies zou gebeuren een kroon wel een noodzaak was.
Lang leve het duurste aanvullende tandartspakket
Geen idee wat jou op dit moment kan opvrolijken. Wat wil jij?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:03 schreef Tegan het volgende:
[..]. Zo voel ik me niet. Heb je nog iets wat me kan opvrolijken?
Hoe lang is Tegan?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik had ooit een paar keer afgesproken met iemand die paar cm kleiner dan ik was. Net alsof mijn kleine broertje me probeerde te zoenen. Alles daarboven is dikke prima
.
Foei. Dat verdient straf.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn id-kaart zegt 1.65. Stiekem iets korter.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Geen idee wat jou op dit moment kan opvrolijken. Wat wil jij?
This shit is getting out of hand yoquote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er zat gister iemand op mijn vaste flexplek
Das ruk jaquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ruim 30 jaar niks aan de hand en daarna ging het mis. Voordeel was dat deze kies al een wortelkanaalbehandeling had gehad. Nadeel was daardoor dat als er nog iets met die kies zou gebeuren een kroon wel een noodzaak was.
Lang leve het duurste aanvullende tandartspakket
Nee, dan ben je wel echt uit je doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niets voor mij inderdaad, met zulke persoonlijke informatie strooien.
Wat voor curry?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vanmiddag helemaal curry gemaakt. Maar nu zat ik net aan mijn lippen en die branden nu als een gekterwijl het eten niet eens zo heet was..
Goede curryquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:28 schreef Monsterkoekie het volgende:
Vanmiddag helemaal curry gemaakt. Maar nu zat ik net aan mijn lippen en die branden nu als een gekterwijl het eten niet eens zo heet was..
Stiekeme Teganquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:22 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn id-kaart zegt 1.65. Stiekem iets korter.
Geen cullinaire hoogstandje hoor gewoon een verspakket van de appiequote:
Indiaas is zoooo lekker.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:32 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Geen cullinaire hoogstandje hoor gewoon een verspakket van de appieDonderdag ga ik uit eten idiaans
Ach ja, het is ff een paar weken gedoe, maar dat overleef ik wel weer. De kosten ook wel. En gelukkig een bass waar je zonder problemen thuis kunt werken en tussendoor weg kunt voor dit soort dingen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:26 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Das ruk jazowel vanwege het financiële aspect maar ook de invloed op je leven
Weet ikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo visje bakkenFrietjes erbij met mosterdmayonaise
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Graagquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:32 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoe stiekem ik ben mag jij persoonlijk opmeten.
Is ook treurig en word alleen maar meer.. overigens ik heb afgelopen jaren ook met verbazing ontdekt hoeveel jonge mensen er zijn die niet gaan uit angstquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ach ja, het is ff een paar weken gedoe, maar dat overleef ik wel weer. De kosten ook wel. En gelukkig een bass waar je zonder problemen thuis kunt werken en tussendoor weg kunt voor dit soort dingen.
Ik blijf het alleen schandalig vinden dat veel mensen het niet kunnen betalen en dan maar met pijn en/of verrot gebit rond blijven lopen.
Altijd fijn om in de buurt te hebben. Met wie ga je?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:35 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Weet ikin Den Haag en Amsterdam kennis mee gemaakt en nu eindelijk een restaurant hier in de regio daar moet ik natuurlijk heen
en ook meteen sociale interactie
Je weet dat ik van pittig houd he?quote:
Een goede vriendquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Altijd fijn om in de buurt te hebben. Met wie ga je?
Geniet ervan. Het eten dan.quote:
Uiteraard.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:42 schreef Tegan het volgende:
[..]
Daar is sambal voor uitgevonden.
Wel eerst je handen wassen voor je mij weer mag aanraken![]()
.
Het gezelschap ook, maar dat consumeer je niet.quote:
Spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gezelschap ook, maar dat consumeer je niet.
ja, heb vandaag ook in korte broek gefietstquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:41 schreef Monsterkoekie het volgende:
Morgen 17 graden is dat rokjesdag?
Dan moet ik de beentjes nog scherenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, heb vandaag ook in korte broek gefietst
Nouquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het gezelschap ook, maar dat consumeer je niet.
heb ik ook niet gedaanquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Dan moet ik de beentjes nog scheren
Niet iedereen is zoals jij. Wanneer gaan wij Indiaas eten?quote:
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, heb vandaag ook in korte broek gefietst
Snappikquote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:56 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Noudeze idd niet maar zou niet erg vinden
direct na het werk omgekleed en op de fiets gesprongenquote:
Fanatiek.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
direct na het werk omgekleed en op de fiets gesprongen
Daar lig ik nu ookquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fanatiek.
Ik ben direct na het werk op de bank gesprongen.
Idemquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:03 schreef Tegan het volgende:
[..]
Fanatiek.
Ik ben direct na het werk op de bank gesprongen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:35 schreef Barbusse het volgende:
FrietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga zo visje bakkenFrietjes erbij met mosterdmayonaise
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Ja, dan gaat het nietquote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Idem
Had nog het plan om een rondje te gaan wandelen, maar kwam erachter dat mijn oortjes leeg waren
Wel een andere bankquote:
Het zit je ook niet mee he.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:11 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Idem
Had nog het plan om een rondje te gaan wandelen, maar kwam erachter dat mijn oortjes leeg waren
kunnen we vast wel iets op verzinnenquote:
En voor hete jochiesquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:01 schreef Barbusse het volgende:
Korte broeken zijn voor kostschool jochies.
Oké opaquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:01 schreef Barbusse het volgende:
Heet, pittig, Indiaas.quote:
Graag gedaan, snotkind.quote:
Kom hier danquote:
Wuift in korte broekquote:
dat bepaal ik godverdomme zelf welquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:01 schreef Barbusse het volgende:
Mijn bijnaam is niet voor niks Vindaloo.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:04 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij indiaans dan?
Je zou bij indiaans eerder Running tiger ofzo verwachten.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn bijnaam is niet voor niks Vindaloo.
Sorry wat?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn bijnaam is niet voor niks Vindaloo.
Exotische naam voor diarree.🤔quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je zou bij indiaans eerder Running tiger ofzo verwachten.
Bestel maar morgenquote:
mijn harige benen hebben licht en lucht nodigquote:
Pics van je harige benenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:07 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn harige benen hebben licht en lucht nodig
zijn inmiddels weer in joggingbroek verpaktquote:
Zijn nu nog een beetje witjesquote:
En dat. Maar die is zo uit. Voordeel van een joggingbroek.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 21:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn inmiddels weer in joggingbroek verpakt
Df vergelijken dan maar?quote:
quote:
Neequote:
Kort genoeg dat het neusje koud wordtquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:38 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Hoe kort is jouw kortste broekje?
Loopneus?quote:
Hee lekker dingquote:
Beste plan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:29 schreef Tegan het volgende:
Beetje laat maar, zullen we vandaag gewoon in bed blijven liggen?
Ik kom er aan!quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:29 schreef Tegan het volgende:
Ik ben op kantoorquote:Op woensdag 20 maart 2024 08:29 schreef Tegan het volgende:
zullen we een teams vergadering inplannen?quote:
Oehquote:Op woensdag 20 maart 2024 11:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zullen we een teams vergadering inplannen?
of sTeams, nieuwe chat service voor niet-werkgerelateerde gesprekken.quote:
quote:
Sowquote:Op woensdag 20 maart 2024 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en heeft de tandarts het ook overleefd?
Nee, dat niet...quote:Op woensdag 20 maart 2024 13:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en heeft de tandarts het ook overleefd?
Ooohh... Doe mij dat ook...?!quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:12 schreef Monsterkoekie het volgende:
Ik wil wel weer naar bed ist al bedtijd?
Een leuke man en geen cam nodig hebben?quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:19 schreef Tegan het volgende:
[..]
Een leuke man en een cam, wat meer is er nodig.
Goed punt. Dit is nog beterquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:23 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Een leuke man en geen cam nodig hebben?
Wegwezen daar veel te mooi weerquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:20 schreef Tegan het volgende:
Per ongeluk nog op kantoor.
Nu behoefte aan dat het eten thuis al klaar staat.
En bijna zomertijd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:49 schreef DrMarten het volgende:
Ben zo blij dat het weer langer licht is. Net na werk nog ff 3 kwartier door het park gewandeld
quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:55 schreef DrMarten het volgende:
Gelukkig in het weekend weer 9 graden en regen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |