Ik moest er erg om lachen, maar je kunt nog eerder de tyfus krijgen dan dat ik 'em like.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt voor je like maat
Niek kon er niet om lachen
Ik ga NU kijken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 09:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelachen om je opmerking in NWS makker.
Heb je polio ofzo??quote:Op woensdag 20 maart 2024 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het zal je niet verbazen, maar ik heb niet geklikt
Ik hoop dat jij op 1 juni boven de Atlantische Oceaan een voedselvergiftiging oploopt.quote:
Dat is niet erg aardig.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:02 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij op 1 juni boven de Atlantische Oceaan een voedselvergiftiging oploopt.
Die gozer boven je post op EXACT dezelfde tijd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:00 schreef Scrummie het volgende:
Eet smakelijk allemaal.
Ik ga nu lunchen en ik neem aan de rest ook. Die gozer hierboven kan de tering krijgen met z'n ontbijt tijd.
Dat zou ik heerlijk hebben gevonden.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou Benno L in Duitsland ook aan zijn piemeltje hebben gezeten?
Maar die was op tijd dus het ging om die gozer boven die gozer boven mij.quote:Op woensdag 20 maart 2024 12:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die gozer boven je post op EXACT dezelfde tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |