dan komen er mensen dingen in leggen en dat mogen de bewoners niet betrappen hahaquote:Op maandag 18 maart 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moeten ze toch steeds kijkjen of de deur van de de voorraadkamer dicht is?
Vind hetniet fijn naar deze twee te luisteren, ben nu ik Ran een tijdje in beeld heb blij dat hij niet vaak in beeld isquote:Op maandag 18 maart 2024 09:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan komen er mensen dingen in leggen en dat mogen de bewoners niet betrappen haha
erg fijn weer een TwinStream
Ja vreselijk hequote:Op maandag 18 maart 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hetniet fijn naar deze twee te luisteren, ben nu ik Ran een tijdje in beeld heb blij dat hij niet vaak in beeld is
Gek bro, gek bro ja man
Erger mij zo aan dat gebro en geman
no span Bro krijgen zo weer 2 streamsquote:Op maandag 18 maart 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hetniet fijn naar deze twee te luisteren, ben nu ik Ran een tijdje in beeld heb blij dat hij niet vaak in beeld is
Gek bro, gek bro ja man
Erger mij zo aan dat gebro en geman
Ja man,quote:Op maandag 18 maart 2024 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Bro hier man daar, bro hier man daar, bro bro man man bro bro man man shit man, weet ik niet meer man
Ik vind het fucktup. man vindt het gruwelijk man
Bro bro man man weet je bro, ja man
Bro heb je die gekkuh freestyel van hem gehoord
Ty en Ran in gesprek
quote:
Ja bro, niet normaal man, het is fuck up broquote:Op maandag 18 maart 2024 09:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
no span Bro krijgen zo weer 2 streams![]()
whahaha
Straattaal is wel een onderdeel van de Nederlandse cultuur.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:33 schreef KangaP het volgende:
In vorige edities van BB waren er deelnemers die een andere taal machtig waren zoals Frans, maar BB greep steeds in dat dit niet mocht.
Wat met ‘’street talk ‘’dan
Akkoord , maar het is op de duur ook een code waar je er niks van begrijpt,quote:Op maandag 18 maart 2024 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Straattaal is wel een onderdeel van de Nederlandse cultuur.
BB heeft dit jaar een klein rolletjequote:Op maandag 18 maart 2024 09:33 schreef KangaP het volgende:
In vorige edities van BB waren er deelnemers die een andere taal machtig waren zoals Frans,
maar BB greep steeds in dat dit niet mocht.
Ja en Belgisch.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:33 schreef KangaP het volgende:
In vorige edities van BB waren er deelnemers die een andere taal machtig waren zoals Frans,
maar BB greep steeds in dat dit niet mocht.
Vergeet Karen niet die is het meest onverstaandbare van de Belgen vind ikquote:Op maandag 18 maart 2024 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en Belgisch.
Als Tom en Danny en Glenn praten:
lksdjhf;i alee ewjs alee ksdfj alee jkshfvjdf alee ksjdfhigfu alee khjfv alee
Ik mute haar ze heeft een snerp stem.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vergeet Karen niet die is het meest onverstaandbare van de Belgen vind ik
Wij noemen die taal “Boers “vooral Glenn heeft ervan,quote:Op maandag 18 maart 2024 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en Belgisch.
Als Tom en Danny en Glenn praten:
lksdjhf;i alee ewjs alee ksdfj alee jkshfvjdf alee ksjdfhigfu alee khjfv alee
Had hij net ook met Karin besproken zij gaat het bij anderen doenquote:Op maandag 18 maart 2024 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice en Tom handschudden erop dat ze allebei geen undercover zijn.
Jimmy probeert twijfel te zaaien
Dat hebben ze dan snel door en wat goed dat jij dat kan verstaan ik hoor niet eens wat ze zeggen zo fluisteren zequote:Op maandag 18 maart 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom en Alice zijn het er over eens dat Jimmy, Danny en Karen undercover zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |