Geef eens een voorbeeld.quote:Op maandag 18 maart 2024 20:52 schreef QAnonn het volgende:
[..]
Dezelfde oorlogshitsers als op de Nederlandse tv.
Nou, dan moet het niet zo moeilijk zijn een voorbeeld te geven.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:07 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Bekijk eens een X/twitter timeline van een willekeurige D66 politicus.
En ook voor jou niet zo moeilijk om even op te zoeken.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:10 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, dan moet het niet zo moeilijk zijn een voorbeeld te geven.
Je hebt dus niets.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:13 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
En ook voor jou niet zo moeilijk om even op te zoeken.
Je hebt gelijk, D66'ers zijn geen oorloghitsers.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je hebt dus niets.
Maar dat wist ik vantevoren.
Ach, volgende week wordt hier toch ontkent dat is gezegd dat Nederlandse politici oorloghitsers zijn.quote:Op maandag 18 maart 2024 21:24 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, D66'ers zijn geen oorloghitsers.
Als je het hier zo vervelend vind waarom zit je hier dan de godganse dag?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ach, volgende week wordt hier toch ontkent dat is gezegd dat Nederlandse politici oorloghitsers zijn.
Waarom doe jij die aanname?quote:Op maandag 18 maart 2024 21:50 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als je het hier zo vervelend vind waarom zit je hier dan de godganse dag?
Is dat een soort binaire SM ofzo?
Als er een vraagteken bij staat is het geen aanname maar een vraag.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 21:58 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als er een vraagteken bij staat is het geen aanname maar een vraag.
Vandaar de naam 'vraagteken'
Dat is een aanname.quote:Als je het hier zo vervelend vind
Nee het is heel duidelijk dat je niks van BNW moet hebben. Wat je goed recht is natuurlijk, maar het blijft wel bijzonder dat je dan één van de top posters bent. Die alleen maar negativiteit brengt en elke vorm van normale communicatie probeert te saboteren. Waarom doe je dat?quote:
Ik ben blij dat Wantie meedoet aan de discussie, het is een openbaar forum.quote:Op maandag 18 maart 2024 22:07 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee het is heel duidelijk dat je niks van BNW moet hebben. Wat je goed recht is natuurlijk, maar het blijft wel bijzonder dat je dan één van de top posters bent. Die alleen maar negativiteit brengt en elke vorm van normale communicatie probeert te saboteren. Waarom doe je dat?
O zeker, iedereen is welkom maar als diegene niks bijdraagt en alleen maar het subforum de grond in trapt is het toch niet vreemd dat mensen zich afvragen wat die user hier doet.quote:Op maandag 18 maart 2024 22:08 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Wantie meedoet aan de discussie, het is een openbaar forum.
Hij stelt kritische vragen hier, lijkt mij prima passen.quote:Op maandag 18 maart 2024 22:12 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
O zeker, iedereen is welkom maar als diegene niks bijdraagt en alleen maar het subforums de grond in trapt is het toch niet vreemd dat mensen zich afvragen wat die user hier doet.
Zoals?quote:Op maandag 18 maart 2024 22:13 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Hij stelt kritische vragen hier, lijkt mij prima passen.
Ik vraag je om een voorbeeld van oorlogshitserij door een Nederlandse politicus, en dan geef je niet thuis.quote:Op maandag 18 maart 2024 22:07 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee het is heel duidelijk dat je niks van BNW moet hebben. Wat je goed recht is natuurlijk, maar het blijft wel bijzonder dat je dan één van de top posters bent. Die alleen maar negativiteit brengt en elke vorm van normale communicatie probeert te saboteren. Waarom doe je dat?
Ik heb je ook wat gevraagd en wacht ook nog op antwoord.quote:Op maandag 18 maart 2024 22:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vraag je om een voorbeeld van oorlogshitserij door een Nederlandse politicus, en dan geef je niet thuis.
Maar ondertussen ben ik degene die de discussie saboteert?
Dat is het hele punt, hij doet niet mee, hij is vooral met hele andere dingen bezig.quote:Op maandag 18 maart 2024 22:08 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Ik ben blij dat Wantie meedoet aan de discussie, het is een openbaar forum.
Ten eerste vroeg je dat in eerste instantie niet eens aan mij, maar ik gaf slechts een hint in welke richting je het kon zoeken. Maar vooruit, ik help je nog een beetje:quote:Op maandag 18 maart 2024 22:15 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vraag je om een voorbeeld van oorlogshitserij door een Nederlandse politicus, en dan geef je niet thuis.
Maar ondertussen ben ik degene die de discussie saboteert?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |