Hier nu in de App een Quarter Pounder Medium voordeelmenu voor ¤8,00, ik dacht dat ze altijd ¤6,50 waren?quote:Op donderdag 23 mei 2024 09:45 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En nog steeds geen enkel menu bij de deals![]()
Dut ut niequote:Op donderdag 30 mei 2024 23:09 schreef foodlover het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
quote:Op donderdag 30 mei 2024 23:09 schreef foodlover het volgende:
[ [url=[ link | afbeelding ]]afbeelding[/url] ]
Thanks! Dit zijn dus hier de menu aanbiedingen in ES. Ze moeten natuurlijk wel concurreren hier met de prijzen van andere lokale restaurants.quote:
Ondanks dat het niet mijn favoriete saus is voor bij de patat is de ketchup altijd gratis in Spanje bij de McDo.quote:Op vrijdag 31 mei 2024 05:08 schreef foodlover het volgende:
[..]
Thanks! Dit zijn dus hier de menu aanbiedingen in ES. Ze moeten natuurlijk wel concurreren hier met de prijzen van andere lokale restaurants.
quote:Op vrijdag 31 mei 2024 06:58 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Ondanks dat het niet mijn favoriete saus is voor bij de patat friet is de ketchup altijd gratis in Spanje bij de McDo.
BK aldaar is ook spotgoedkoop
Dit heb ik ook. Punten wegquote:Op donderdag 30 mei 2024 23:30 schreef Beaurealis het volgende:
McDonalds is de eerste app die niet meer werkt op mijn oude telefoon![]()
Dan maar KFC en BK. Al ga ik de McChicken wel missen
Jup, tijd geleden veranderd rip.quote:Op zondag 2 juni 2024 10:43 schreef Bzzzzt het volgende:
Voor mij was een mcmuffin sausage & egg het perfecte voer na een avondje bieren.
Kom ik net bij de Mac en is het uit het assortiment? Is nu beef en egg wat eigenlijk gewoon een hamburger is. Inclusief uitjes..
Geen kater voer meer bij de Mac halen voor mij.
De doodsteek voor alle aanpassingen bij de Mac. Ze zijn simpelweg niet bereid om een apart varkensbakstation te maken ofzoiets. Die bacon die je af en toe krijgt zal wel kant en klaar zijn.quote:
Vroeger had je weken met speciale burgers uit de hele wereld. Helaas doen ze dat niet meerquote:Op zondag 2 juni 2024 17:00 schreef Nagelslak het volgende:
De Mac zou eigenlijk eens in de zoveel tijd een internationale maand moeten doen. Dat we hier dan tijdelijk de McRib hebben bijv. En dat ze in Vietnam eens een Mckroket kunnen proeven.
Yep kant en klaar, wordt ontdooit en floep op burgers gegooid. Daarom is het ook karton.quote:Op zondag 2 juni 2024 16:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Die bacon die je af en toe krijgt zal wel kant en klaar zijn.
Tijdens het ek/wk/os was dit altijd zo, de mcamerika zal ik nooit vergetenquote:Op zondag 2 juni 2024 17:05 schreef JustinK het volgende:
[..]
Vroeger had je weken met speciale burgers uit de hele wereld. Helaas doen ze dat niet meer
Of de Mc Australiequote:Op zondag 2 juni 2024 22:54 schreef Erosjuhhh het volgende:
[..]
Tijdens het ek/wk/os was dit altijd zo, de mcamerika zal ik nooit vergeten
Nah over 35 jaar serveren ze nog steeds hetzelfde als 35 jaar geleden hier.quote:Op zondag 2 juni 2024 23:07 schreef FutureFairytale het volgende:
McFlurry Pistache (die smeuïge pistachecrème oooh) en Baci Perugina in Italië![]()
Wat zou ik die graag hier willen zien.
Ooit over 35 jaar misschien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |