maakt niet uit, ik heb de fipo te pakken. dus is helemaal goedquote:Op zondag 17 maart 2024 20:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik was bezig met een nieuw topic maar ach
Met een abo was je sneller.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:17 schreef TweedeKlum het volgende:
@Coco is onverbiddelijk.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:17 schreef TweedeKlum het volgende:
Coco regeert vandaag met ijzeren hand.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:17 schreef TweedeKlum het volgende:
quote:
Doet pijn hèquote:Op zondag 17 maart 2024 20:22 schreef KingRoland het volgende:
hoe de fuck is dit psv ongeslagen dan moet de rest echt mokerslecht zijn
Zeer correct.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:22 schreef KingRoland het volgende:
Dit is een juiste constatering.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:22 schreef KingRoland het volgende:
Je overdrijftquote:Op zondag 17 maart 2024 20:21 schreef klaasweetalles het volgende:
Twente domineert
psv weet het niet meer
Precies, eigenlijk staat Feyenoord ruim bovenaan.quote:Op zondag 17 maart 2024 20:24 schreef klaasweetalles het volgende:
Feyenoord heeft meer punten dan vorig seizoen na gespeelde wedstrijden tot nu toe
feyenoord is wel een paar keer goed genaaid dit seizoen door scheidsrechterlijke beslissingen
psv heeft gewoon veel geluk gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |