Werkelijk?quote:Op zondag 17 maart 2024 13:17 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Ja, in principe is dat inderdaad het geval. Plus een flinke lading platrechts complotdenken.
Maak maar concreet. Gewoon even een bestaand iemand plus citaat.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Werkelijk?
Vertel eens: hoe zou je het noemen als iemand gepredestineerde, onveranderlijke, gedetermineerde eigenschappen aan een individu toekent op basis van zijn ras?
Beantwoord eerst eens de vraag.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:22 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Maak maar concreet. Gewoon even een bestaand iemand plus citaat.
Calvinisme is er groot mee geworden.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:23 schreef mascara-klodder het volgende:
gepredestineerde googlen! Is dat een echt woord?
Ik ga gewoon niet in op bullshit, want bullshit spuien is hartstikke makkelijk, maar bullshit ontkrachten kost veel meer tijd. Dus maak het eerst maar eens concreet, want ik ga niet mee in jouw fantasiewereld.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:23 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Beantwoord eerst eens de vraag.
Kap eens met duiken.
Nee, het komt gewoon allemaal iets te dichtbij nu ik je gevraagd heb je lasterlijke uitspraak te onderbouwen.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:25 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Ik ga gewoon niet in op bullshit, want bullshit spuien is hartstikke makkelijk, maar bullshit ontkrachten kost veel meer tijd. Dus maak het eerst maar eens concreet, want ik ga niet mee in jouw fantasiewereld.
Het is vooral de media waar het voet aan de grond heeft gekregen, via academia. Totale absurditeit als 'totslaafgemaakten' komt daar vandaan.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
Omdat die hele idiote hype over de Atlantische oceaan aan is komen waaien en hier (vooral op fora zoals Fok) voet aan de grond heeft gekregen om de een of andere reden.
Kwam het maar dichtbij. Er is gewoon niks. Jij hebt een of ander fantasiebeeld en je wilt dat anderen die fantasie ook gaan geloven. Maar concreet maken kun je het niet, want dan staat ineens de realiteit in de weg. Dat 'woke' waar jij zo bang voor bent, dat bestaat in werkelijkheid niet.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:27 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, het komt gewoon allemaal iets te dichtbij nu ik je gevraagd heb je lasterlijke uitspraak te onderbouwen.
Het is op zich wel goed om hier op te letten. Want inderdaad, het niveau is zo laag dat ambtenaren dit soort niet-bestaande problemen proberen op te lossen met vage uitzonderingen en de minister er geen benul van heeft. Dat moet je niet willen, zeker niet nu rechters steeds meer geneigd zijn om op de stoel van de wetgever te gaan zitten.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:19 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Jezus, het stelde gewoon nóg minder voor.
Nou ja, dit is dus het huidige niveau van de landelijke politiek. Om te janken.
Ik heb het al topics lang concreet gemaakt, maar dat werkte toen niet en gaat ook nooit werken, want in je enorm smalle denkkader is het al lang beslist dat ik 'tegen gelijkwaardigheid' ben. Oh, en dat terwijl je me 'amper' kent.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:30 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Kwam het maar dichtbij. Er is gewoon niks. Jij hebt een of ander fantasiebeeld en je wilt dat anderen die fantasie ook gaan geloven. Maar concreet maken kun je het niet, want dan staat ineens de realiteit in de weg. Dat 'woke' waar jij zo bang voor bent, dat bestaat in werkelijkheid niet.
Geef maar een linkje dan. Scheelt weer helemaal een concreet voorbeeld aanhalen.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:33 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik heb het al topics lang concreet gemaakt,
Nou, we zijn weer aanbeland bij 'dan ben jij gewoon dom!'quote:maar dat werkte toen niet en gaat ook nooit werken, want in je enorm smalle denkkader is het al lang beslist dat ik 'tegen gelijkwaardigheid' ben. Oh, en dat terwijl je me 'amper' kent.
Dat is sterk.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:36 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Geef maar een linkje dan. Scheelt weer helemaal een concreet voorbeeld aanhalen.
[..]
Nou, we zijn weer aanbeland bij 'dan ben jij gewoon dom!'
Ook daar maak ik me zorgen over; vreemd dat je dat niet erkent als mede-SP'er.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:39 schreef Tomatenboer het volgende:
Woke bestaat wel en is wel aanwezig in de samenleving, maar niet in die dominante en verschrikkelijke mate als sommige hysterici waaronder Etto ons willen laten geloven.
Ga je druk maken over zaken die er echt toe doen zou ik zeggen, sociaal-economisch ongelijkheid, problemen in de zorg, huisvesting, het klimaat, dat soort zaken.
Zeg ik ook tegen die relatief kleine groep woke-activisten die zich met een grote bek goed weten te manifesteren in de media.
Ja, je constante doodsangst voor 'woke', aangezien dat in werkelijke vorm een strijd voor gelijkwaardigheid is.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is sterk.
Zou jij niet eerst eens kunnen komen met voorbeelden van mijn aversie jegens gelijkwaardigheid?
O, dan is het goed.quote:En ach, anderen roepen liever 'dan ben jij gewoon een racist'. En dat staat net iets kutter op je CV.
Ik zie je tegenwoordig alleen nog maar tekeergaan tegen de linkse partijen en schuimbekken over de overheersing van “woke” in de samenleving.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ook daar maak ik me zorgen over; vreemd dat je dat niet erkent als mede-SP'er.
Dat is het niet.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:42 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Ja, je constante doodsangst voor 'woke', aangezien dat in werkelijke vorm een strijd voor gelijkwaardigheid is.
[..]
O, dan is het goed.
Universiteiten in de VS zijn helemaal ideologie-gedreven bolwerken verworden.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:27 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het is vooral de media waar het voet aan de grond heeft gekregen, via academia. Totale absurditeit als 'totslaafgemaakten' komt daar vandaan.
Laatst nog in NWS, dat het leuk is, al die verduurzaming, maar dat niet iedere Jan Boerenlul een geldboom in de tuin heeft staan.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:42 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ik zie je tegenwoordig alleen nog maar tekeergaan tegen de linkse partijen en schuimbekken over de overheersing van “woke” in de samenleving.
En die constatering is geheel wederzijds.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
En waarom er met mensen als jij ook nooit fatsoenlijk een discussie gevoerd kan worden.
Dan ben ik blij, in ethisch opzicht, dat ik het niet noodzakelijk heb geacht je van grove zaken te beschuldigen.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:51 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
En die constatering is geheel wederzijds.
Nou, jij lijkt me zachtst gezegd niet de allergeschiktste persoon om iets over ethiek te zeggen.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:52 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dan ben ik blij, in ethisch opzicht, dat ik het niet noodzakelijk heb geacht je van grove zaken te beschuldigen.
Gooi er vooral nog meer boven op. Let wel: voor iemand die je 'amper kent'.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:54 schreef Blastbeat het volgende:
[..]
Nou, jij lijkt me zachtst gezegd niet de allergeschiktste persoon om iets over ethiek te zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |