Hear hear.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:29 schreef Polleke1234 het volgende:
Je zou voor de gein eens alle post over Ashley weg moeten halen hier,denk dat er nog niet de helft van de posts over blijft.
Lijkt me dat je dan wel een van de dragende karakters van deze BB bent.
mag jij vinden hoorquote:
Dan zou een betere titel voor B.B, kunnen zijn "de grote Ashley Show".quote:Op zondag 17 maart 2024 10:29 schreef Polleke1234 het volgende:
Je zou voor de gein eens alle post over Ashley weg moeten halen hier,denk dat er nog niet de helft van de posts over blijft.
Lijkt me dat je dan wel een van de dragende karakters van deze BB bent.
Fijn .Dat vind ik ook , ik ben helemaal klaar met haarquote:Op zondag 17 maart 2024 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
mag jij vinden hoor
Ik blijf haar een leuke speler voor een RLS vinden, zorgt in ieder geval voor reuring.
Ze mag van mij nog steeds de finale halen, hoeft niet perse te winnen.
In principe doet ze helemaal niet zo veel. Alleen maar lullen en slapen.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:32 schreef Verida het volgende:
[..]
mag jij vinden hoor
Ik blijf haar een leuke speler voor een RLS vinden, zorgt in ieder geval voor reuring.
Ze mag van mij nog steeds de finale halen, hoeft niet perse te winnen.
Wat me ook aan haar stoort dat ze altijd denkt de eerste moet zijn en er van gaat daar recht op te hebben.Ze verwijt anderen gedrag waar ze zelf ook debet aan is.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
In principe doet ze helemaal niet zo veel. Alleen maar lullen en slapen.
De reuring wordt voornamelijk veroorzaakt door het fanatieke gedrag van fans wat uitlokt dat anderen daar tegenin gaan.
Het is een mediaoorlog...
Met BB spel heeft het weinig te maken.
Nooit verwacht dit te gaan zeggen: ik ben het volledig met je eens!quote:Op zondag 17 maart 2024 10:46 schreef marky het volgende:
Het is wel mooi om te zien dat ze in een paar dagen tijd van de bovenhand hebben in het spel nu dan toch onder druk komt te staan. Ze ziet het feit dat Danny terug kwam als een reden dat men haar spel waardeerd maar gaat volledig voorbij aan het feit dat Alice als eerste gered is. En als ze goed na zou denken had ze kunnen weten dat Ty al eerder van de bank is gehaald. Hoogmoed komt uiteindelijk voor de val.
Jerrel en Michel. En Jerrel was gewoon een vuile rat. Daarbij verbleekt Ashley...quote:Op zondag 17 maart 2024 10:48 schreef Polleke1234 het volgende:
Vergeet nooit meer dat Tarrel op oorlogspad was tegen die soldaat,ik weet even zijn naam niet meer.
Was de leukste BB televisie die er was ,en wat doen de kijkers die stemmen Tarrel er uit omdat het dan zo leuk pais en vree is
Ik snap dat echt niet maar dat zal wel aan mij liggen dan.
99% van die streams zijn slaapverwekkend.
Iedereen mag zijn spel spelen van Ashley, mits ze dezelfde kant op gaan als zij. Zodra ze hun eigen spel gaan spelen wat niet strookt met haar ideeën ben je af.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:49 schreef OmaJacky het volgende:
Dus omdat Asley vindt dat Jimmy niet te vertrouwen is ( omdat hij zich in 2 groepen mengt ) wat ook zo is natuurlijk, en zo speelt hij zijn spel,vind ze het kinderachtig dat Tom Jimmy bij het gesprek heeft gevraagd zodat zijn woorden niet verkeerd overkomen en verkeerd begrepen worden.
Maar Asley mag wel haar spel zo spelen door zich alleen met Belgen te omringen zodat ze makkelijker als Nederlandse over kan blijven, ook dat is spel spelen en slim.
Dat maakt niet uit .zulke mensen maken de leuke televisie ,niet al die lieve ja kinkkers.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jerrel en Michel. En Jerrel was gewoon een vuile rat. Daarbij verbleekt Ashley...
Jouw televisie maken hoeft niet dat van een ander te zijnquote:Op zondag 17 maart 2024 10:53 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit .zulke mensen maken de leuke televisie ,niet al die lieve ja kinkkers.
Hear hear.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jerrel en Michel. En Jerrel was gewoon een vuile rat. Daarbij verbleekt Ashley...
BB gaat altijd eindigen in harmonie. Dat gebeurd uiteindelijk ieder jaar. Ashley was hoe dan ook de oorzaak van het verdeel en heers en daar heeft ze dus de afgelopen dagen haar hand overspeelt. Ja ze zorgt voor reuring maar het heeft er regelmatig ook voor gezorgd dat ik de streams heb uitgezet. Het eeuwige gekonkel wordt echt vermoeiend.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:48 schreef Polleke1234 het volgende:
Vergeet nooit meer dat Tarrel op oorlogspad was tegen die soldaat,ik weet even zijn naam niet meer.
Was de leukste BB televisie die er was ,en wat doen de kijkers die stemmen Tarrel er uit omdat het dan zo leuk pais en vree is
Ik snap dat echt niet maar dat zal wel aan mij liggen dan.
99% van die streams zijn slaapverwekkend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |