OnlyCats?quote:
Je perste er nog wat leuks uit!quote:
Nu had je het gemerktquote:
Ojeequote:Op zondag 17 maart 2024 00:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu had je het gemerkt
Bij DTS niet erg dat je geen nieuw topic opent. Maar hier blijft het wel netjes om geen topic kaap te doen. Hè, @:TheStigsDutchCousin ?!?!
Niks in huis?quote:
Hm, thuisbezorgd? Als die nog leveren nu... ergens iets open?quote:Op zondag 17 maart 2024 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wel kipfilet, maar heb zin iets te kluiven
Haha neem wel een cracker met kaas ofzo. En rumquote:Op zondag 17 maart 2024 00:12 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, thuisbezorgd? Als die nog leveren nu... ergens iets open?
Ohw, jij bent van de rum geloof ikquote:Op zondag 17 maart 2024 00:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Haha neem wel een cracker met kaas ofzo. En rum
Zeg, ik gedraag me gewoon netjes hoorquote:Op zondag 17 maart 2024 00:05 schreef Sally het volgende:
[..]
Nu had je het gemerkt
Bij DTS niet erg dat je geen nieuw topic opent. Maar hier blijft het wel netjes om geen topic kaap te doen. Hè, @:TheStigsDutchCousin ?!?!
ZEGquote:
Stiggy stiggy stiggy, can't you see. Sometimes your words just hypnotize me.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg, ik gedraag me gewoon netjes hoor
[..]
ZEG
Nou nouquote:Op zondag 17 maart 2024 00:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Stiggy stiggy stiggy, can't you see. Sometimes your words just hypnotize me.
Ja - inmiddels wel.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zeg, ik gedraag me gewoon netjes hoor
Dat zal ik niet ontkennenquote:Op zondag 17 maart 2024 00:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja - inmiddels wel.
Maar je bent beruchte LaPo-hunter!
ToTGod!quote:
Mag allemaalquote:
Ja prima! Net klaar met huis stofzuigen, keuken en badkamer schoonquote:
Transformer uit elkaar halen? Whut?quote:Op zondag 17 maart 2024 10:06 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja prima! Net klaar met huis stofzuigen, keuken en badkamer schoonNu lekker niksen, al denk ik dat ik dadelijk ga gamen of een Transformer uit elkaar ga halen
En bij jou?
Er staat hier een combined bot op mijn bureau, die ga ik weer in individuele bots tentoon stellenquote:Op zondag 17 maart 2024 10:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Transformer uit elkaar halen? Whut?
Lekker druk bezig geweest dus!
Ach het gaat.
Mini-ToT heeft me tot 8.15 laten slapen; toen rende hij luidruchtig naar de wc en ging daar plassen. Daarna deed hij heel stilletjes m'n slaapkamerdeur dicht en 2 minuten later opende hij hem weer met: "Papa? Ik heb jouw deur dichtgedaan en ben heel stil geweest zodat je kon blijven slapen!"![]()
![]()
Hij is nu tekenfilmfiguurtjes aan het tekenen. Gisteren maakte hij ze al enorm goed en vandaag maakt hij ze duidelijk nog weer VEEL beter dan gisteren!
Mailykequote:
Snoepkontquote:
Yumquote:Op zondag 17 maart 2024 10:30 schreef maily het volgende:
[..]
Eerst maar eens bed afhalen en de wasmachine aanzetten.
Daarna heb ik het verdiend
Sallykequote:
Huppelkequote:
Uitstel van paasei-genot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |