SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:44 schreef livelink het volgende:
Zo, die heeft zich er makkelijk vanaf gemaakt met de vertaling.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:43 schreef livelink het volgende:
Als die TT ooit nog een keer inlogt, wordt hij helemaal doodgegooid met mentions.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Op vakantie in Nederland.![]()
[ afbeelding ]
Toen kon dat inderdaad nog.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:46 schreef livelink het volgende:
Hebben die kleine Italianen nooit van liften gehoord?
Andere liftenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:46 schreef livelink het volgende:
Hebben die kleine Italianen nooit van liften gehoord?
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat dit Elvis of lijkt het er op
Oh?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:47 schreef livelink het volgende:
Eigenlijk had ik vanavond bij onze eigen Elvis moeten zijn.
Ja ik zit nu al ruim een week op mijn nieuwe kamer. Bezoek aan de dierentuin was ook erg geslaagd, we hadden ook geluk want Otis het jonge IJsbeertje was die dag voor het eerst buiten, wat een leuk klein ding is het dan nogquote:
Het kan nu nog steeds. Het is alleen niet meer aan te raden.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Toen kon dat inderdaad nog.
Maar ja.... helemaal naar Italië is een heel eind.
Oh ja, dat was vandaag.. hij is erg goed, maar ik zou dat niet een helemaal voorstelling trekken…quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:47 schreef livelink het volgende:
Eigenlijk had ik vanavond bij onze eigen Elvis moeten zijn.
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja ik zit nu al ruim een week op mijn nieuwe kamer. Bezoek aan de dierentuin was ook erg geslaagd, we hadden ook geluk want Otis het jonge IJsbeertje was die dag voor het eerst buiten, wat een leuk klein ding is het dan nog
Oh, dat is zeker leuk.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja ik zit nu al ruim een week op mijn nieuwe kamer. Bezoek aan de dierentuin was ook erg geslaagd, we hadden ook geluk want Otis het jonge IJsbeertje was die dag voor het eerst buiten, wat een leuk klein ding is het dan nog
Ja op zich wel. Locatie is gewoon prima. Dichtbij een groot winkelcentrum (Woensel voor degene die EIndje een beetje kennen).quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat klinkt goed![]()
Heb je het een beetje naar je zin in je nieuwe kamer?
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja op zich wel. Locatie is gewoon prima. Dichtbij een groot winkelcentrum (Woensel voor degene die EIndje een beetje kennen).
Ik ken het ook wel. Van heel lang geleden inmiddels wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja op zich wel. Locatie is gewoon prima. Dichtbij een groot winkelcentrum (Woensel voor degene die EIndje een beetje kennen).
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het niet met de tekst eens ben.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:54 schreef Melting het volgende:
Hierna een plaatje voor de voorvrouw van de BBB.
Ja en ook fijn is dat we gewoon van de GGZ bij ons al gratis TV-pakket alle ESPN zenders hebben. Dus kan ik ook PSV vaker zien en ook dat slapstick elftal uit de hoofdstadquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het niet met de tekst eens ben.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en ook fijn is dat we gewoon van de GGZ bij ons al gratis TV-pakket alle ESPN zenders hebben. Dus kan ik ook PSV vaker zien en ook dat slapstick elftal uit de hoofdstad![]()
Welkom Mad.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom weer op het goede moment binnen…
Hallo!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Blue_Haze_(band)quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:08 schreef Melting het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Blue_Haze_(band)
Dat verklaart een hoop….quote:Blue Haze was een Britse popgroep die met name bekend is van het maken van covers van popliedjes, met reggae-invloeden.
quote:
Is dat de moeder van George?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:10 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
En wie is dat dan?
Nu snap ik hem.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net een berichtje dat het entertainmentsysteem in het vliegtuig niet beschikbaar is en dat we zelf maar een tablet met films en zo moeten meenemen.
We kunnen wel een vergoeding aanvragen.
Mooi, want ik kijk nooit films aan boord en daarvoor krijgen we eindelijk een keer compensatie…
Nou ja, mooi tochquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Krijg net een berichtje dat het entertainmentsysteem in het vliegtuig niet beschikbaar is en dat we zelf maar een tablet met films en zo moeten meenemen.
We kunnen wel een vergoeding aanvragen.
Mooi, want ik kijk nooit films aan boord en daarvoor krijgen we eindelijk een keer compensatie…
Het vliegtuig is nu op weg naar Nederland.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:18 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Wel bijzonder dat ze nu al weten dat het niet werkt, en dat ze dat niet even maken dan.
Na laten kijken als het in Nederland is natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het vliegtuig is nu op weg naar Nederland.
Ik denk niet dat er een elektricien aan boord is…
Anderhalf uur hebben ze dan.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Na laten kijken als het in Nederland is natuurlijk.
Maar misschien te weinig tijd. Dat kan natuurlijk.
Dat zit er wel in jaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Anderhalf uur hebben ze dan.
Daarna gaat 'ie weer de lucht in.
Ze wachten wel op de volgende APK beurt, denk ik…
Ach, dat is wel triest.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik ken dit niet van Toon, maar het is wel herkenbaar.
Bij het honkbal hadden we ook zo'n onafscheidelijk koppel, Willem en Wesley.
Willem is vorig jaar overleden en Wesley vindt er nu niks meer aan om alleen naar het honkbal te gaan…
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Willem is vorig jaar overleden en Wesley vindt er nu niks meer aan om alleen naar het honkbal te gaan…
Aandoenlijk en sneu ook…quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:26 schreef MadMaster het volgende:
Er zijn er genoeg met wie hij mee kan gaan, maar zonder Willem vindt hij het niet compleet.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:28 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Dat is wel sneu voor Wesley.
Zou mooi zijn als hij toch weer iemand vind, waar hij graag mee kan gaan kijken.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:31 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bette MIdler - The WInd beneath my wings
Nee, morgen om 7.00 uur worden we opgehaald en dan zijn we een kwartiertje later op de luchthaven.quote:
Dat is wel relaxt en ook het voordeel van dicht bij Schiphol wonenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, morgen om 7.00 uur worden we opgehaald en dan zijn we een kwartiertje later op de luchthaven.
We vliegen rond 10.30u, maar gaan eerst nog even ontbijten in de lounge…
Goede reis alvast, en veel plezier daar.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, morgen om 7.00 uur worden we opgehaald en dan zijn we een kwartiertje later op de luchthaven.
Zeker.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat is wel relaxt en ook het voordeel van dicht bij Schiphol wonen
Klinkt goed en relaxt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, ook richt @Bomenverzamelingquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede reis alvast, en veel plezier daar.
Euh, hoe doen ze dat met hun bagage?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:37 schreef livelink het volgende:
Mijn zus en zwager wonen ook dicht bij Schiphol. Als zij op vakantie gaan, pakken ze de fiets. Dat vind ik ook wel het ultieme gemak hoor.
Mijn zwager heeft zo'n karretje achter zijn fiets dan.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Euh, hoe doen ze dat met hun bagage?
Kun je de fiets ook op Schiphol parkeren? Ik heb namelijk werkelijk geen idee.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft zo'n karretje achter zijn fiets dan.
Ja, ze hebben fietsenstallingen bij de terminals zelf. Je mag je fiets daar 4 weken parkeren.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je de fiets ook op Schiphol parkeren? Ik heb namelijk werkelijk geen idee.
Bijzonder.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zwager heeft zo'n karretje achter zijn fiets dan.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bijzonder.
Ik zou dan een tandemasser nodig hebben…
We mogen samen 80 kilo meenemen, maar het zijn er 'slechts' zo'n 60, gok ik.quote:
Ah.... ook duikspullen en zo... dat scheelt wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We mogen samen 80 kilo meenemen, maar het zijn er 'slechts' zo'n 60, gok ik.
Twee grote reistassen, een koffer met onze duikspullen en 2 handbagagekoffers.
Met duikspullen gaat het hard denk ikquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We mogen samen 80 kilo meenemen, maar het zijn er 'slechts' zo'n 60, gok ik.
Twee grote reistassen, een koffer met onze duikspullen en 2 handbagagekoffers.
Niet de flessen, Symph.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Met duikspullen gaat het hard denk ik
Jij speelt de bas!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:47 schreef Symphonic het volgende:
Heerlijk nummer om de bas mee te zingen
Geen flessen, maar wel mijn (snorkel)lood, schoenen voor in de zwemvliezen en een hoop redelijk zwaar ander rubber/kunststof (brillen, snorkels, de vinnen zelf)…quote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:49 schreef Symphonic het volgende:
How much is that doggie in the window
Mijn ouders zaten vroegàh altijd mee te blaffen bij dit nummer.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:49 schreef Symphonic het volgende:
How much is that doggie in the window
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn ouders zaten vroegàh altijd mee te blaffen bij dit nummer.
Een mindere eigenschap van mijn ouders…
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn moeder zomg ook altijd mee met de meest onmogelijke liedjesquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:54 schreef livelink het volgende:
Mijn moeder vindt dat ze heel goed kan zingen en dat kan ze ook wel, maar ze zingt heel hoog en dat is niet echt aangenaam om te horen.
Vroeger in de kerk was dat helemaal erg. Je hoorde haar overal bovenuit en dan schaamden wij ons vooral.
Deze song hebben ze voor de commercials van die cassettebandjes gebruikt.quote:
Ik had veel TDK maar ook wel Thatsquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze song hebben ze voor de commercials van die cassettebandjes gebruikt.
Vandaar mijn associatie…
TDK, Sony en BasF waren populairder…
Tof!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:58 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga volgende week ook weer een keer draaien op het strand.
De muziek staat op 3 identieke USB sticks, zekerheid voor alles…
Ik kocht inderdaad altijd TDK. Die waren hier het beste verkrijgbaar. Maar die had je ook in verschillende types.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:56 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Deze song hebben ze voor de commercials van die cassettebandjes gebruikt.
Vandaar mijn associatie…
TDK, Sony en BasF waren populairder…
Ik heb volgens mij nooit Thats gehad…quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had veel TDK maar ook wel Thats
Maxell had je ook nog, met hun 120 minuten bandjes.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik kocht inderdaad altijd TDK. Die waren hier het beste verkrijgbaar. Maar die had je ook in verschillende types.
Oh ja... die had ik ook nog wat. Van die groene labels.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maxell had je ook nog, met hun 120 minuten bandjes.
Die had ik wel veel…
Ik heb er ooit twee of drie van mijn ouders gekregen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb volgens mij nooit Thats gehad…
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:03 schreef MadMaster het volgende:
De katten zijn er klaar voor…
[ afbeelding ]
Ja, die kocht ik ook meestal.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maxell had je ook nog, met hun 120 minuten bandjes.
Die had ik wel veel…
[ afbeelding ]
De winkel waar ik ze kocht had bijna alleen maar TDK en basf..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Hier volgens mij veelal bandjes van Philips. maar k kan me ook TDK bandjes herinneren
[ afbeelding ]
De 3 buurvrouwen, ja…quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Die willen niet dat je gaat.
Zorgt de buurvrouw weer voor ze, zo lang?
[ afbeelding ]
Nee, alles zit al dicht en ze komen nooit buiten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Je mag morgen wel checken of ze er niet in zijn gekropen
Pa werkte bij Philips, dus kwam je al snel bij dat merk uit. Wat niet wilde zeggen dat bij ons alles van Philips was, want we hadden ook dingen van Sony e.d. in huis..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De winkel waar ik ze kocht had bijna alleen maar TDK en basf..
TDK ging lang mee
Verstandig.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, alles zit al dicht en ze komen nooit buiten.
Het laatste wat we altijd doen als we op pad gaan, is checken waar de katten zijn…
Bij ons kwam Philips er destijds uit principe niet in.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Pa werkte bij Philips, dus kwam je al snel bij dat merk uit. Wat niet wilde zeggen dat bij ons alles van Philips was, want we hadden ook dingen van Sony e.d. in huis..
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij ons kwam Philips er destijds uit principe niet in.
Ik heb alleen ooit een sound processor van Philips gekocht, omdat niemand anders die dingen had, en mijn echtgenote kocht een Senseo, toen ik met Ajax in het buitenland zat.
Ik heb haar vervloekt. In meerdere opzichten terecht, want die koffie was niet te hachelen…
Gaaf dingquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Deze sound processor was het, die nu al zeker 40 jaar oud is en nog steeds heel gewild is.
[ afbeelding ]
En die heb jij nog steeds?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:12 schreef MadMaster het volgende:
Deze sound processor was het, die nu al zeker 40 jaar oud is en nog steeds heel gewild is.
[ afbeelding ]
Weet je ook wat hij gekocht heeft toen?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]Senseo is zo smerig
Mijn vader kocht de eerste phillips cd speler. Die was vaker stuk dan dat hij speelde. Hij heeft hem weggemieterd en een fatsoenlijke gekocht
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij PSV heeft een paar jaar een man naast me gezeten die bij de wervingselectie zat voor het ontwerpen van de Senseo. Kwam een keer bij hem op de koffie had ie een Nespresso
Lijkt me nuff said
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:16 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bij PSV heeft een paar jaar een man naast me gezeten die bij de wervingselectie zat voor het ontwerpen van de Senseo. Kwam een keer bij hem op de koffie had ie een Nespresso
Lijkt me nuff said
Dat is de enige koffie die ik heb.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:17 schreef livelink het volgende:
Die Senseo was anders commercieel wel een succes. Er was echt een tijd dat iedereen die had.
Dat klopt. Ik heb er ook wel een paar gehad tbh. Maar sinds ik eerst de Dole GUsto en nu de Nespresso heb "ontdekt", wil ik echt niet meer naar de senseo terugquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:17 schreef livelink het volgende:
Die Senseo was anders commercieel wel een succes. Er was echt een tijd dat iedereen die had.
Ik heb nog steeds een ouderwets koffiezetapparaat voor filterkoffie.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is de enige koffie die ik heb.
Drink hem zelf niet.
Maar als iemand koffie wil drinken, zeg ik altijd wel.... ik heb alleen Senseo.
Scheelt dat hier niet vaak koffie gedronken word. Ik drink het zelf al nooit.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een ouderwets koffiezetapparaat voor filterkoffie.
Voordat wij thuis naar de Senseo over zijn gestapt, zetten we nog koffie ahdv waterkoker, filterkoffie en opgieten..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:19 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds een ouderwets koffiezetapparaat voor filterkoffie.
Ik alleen nog maar 's ochtends en dan 1 of hooguit 2 kopjes. De tijd dat ik de hele dag koffie dronk is al lang voorbij. Maar 's ochtends wil ik mijn kopje koffie nog helemaal niet missen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:20 schreef Melting het volgende:
[..]
Scheelt dat hier niet vaak koffie gedronken word. Ik drink het zelf al nooit.
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo afsluiten, tijd om te gaan slapen.
Goede reis morgen MadMaster!
Dank voor de fijne muziek Melting.
Fijne avond nog
Welterusten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:25 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo afsluiten, tijd om te gaan slapen.
Goede reis morgen MadMaster!
Dank voor de fijne muziek Melting.
Fijne avond nog
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Welterusten.
Ik ga ook richting bed, morgen vroeg op.
Dank voor de evergreens, al dan niet met kraak…
CU!
Die choco variant ken ik (nog) niet.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Tijd voor de Licor43 (choco)
Ik had wel een reden om die fles te kopen![]()
Ik vind het best lekkerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:27 schreef Melting het volgende:
[..]
Die choco variant ken ik (nog) niet.
Is die een beetje te drinken?
43 wordenquote:En wat was de reden?
Gefeliciteerd nog!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het best lekker
[..]
43 worden(gisteren)
Goede reden dan.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik vind het best lekker
[..]
43 worden(gisteren)
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoop dat ik morgen dit nummer ben vergeten.
Maar dit klinkt als iemand uit het Oosten...![]()
Het klinkt als een kind.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:37 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik hoop dat ik morgen dit nummer ben vergeten.
Maar dit klinkt als iemand uit het Oosten...![]()
Ook jaquote:
Maar ik hoorde het gdus goedquote:Wikipedia
https://nl.wikipedia.org › wiki › Wilma_Landkroon
Wilma Landkroon (Enschede, 28 april 1957) is een Nederlandse zangeres die op jeugdige leeftijd onder de artiestennaam Wilma een bliksemcarrière in het ...
Waarom heb je dit nummer eigenlijk opgeslagen?quote:
Ik zit aan de thee, maar dat is ook wel lekker.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:42 schreef Melting het volgende:
Ik zit nu aan deze:
[ afbeelding ]
Niet slecht, als ik het mag zeggen.
https://rockcitybrewing.nl/products/amersfoort-pale-ale-5-8quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:42 schreef Melting het volgende:
Ik zit nu aan deze:
[ afbeelding ]
Niet slecht, als ik het mag zeggen.
Welke smaak neem je dan?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zit aan de thee, maar dat is ook wel lekker.
Die vind ik persoonlijk niet zo.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
https://rockcitybrewing.nl/products/amersfoort-pale-ale-5-8
Die had ik deze week. Vond ik ook best prima
Die ken ik zo niet.quote:
Is het ook.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit vind ik gewoon een lekkere plaat![]()
Bij wind is het gegarandeerd kut muziek zonder wind kan het nog wel mooi zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Is het ook.
Ik weet ook nooit wanneer het Earth & Fire is, of wanneer er de wind nog tussendoor komt.
Ik heb die serie sowieso nooit gezien.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zullen er nog steeds mensen die denken dat de serie MASH zich afspeelde tijdens de Vietnam oorlog??
Dat gevoel heb ik wel eens gehad namelijk, terwijl het natuurlijk een andere oorlog in Azie was...
Nee, ik wist wel dat het Korea was.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Zullen er nog steeds mensen die denken dat de serie MASH zich afspeelde tijdens de Vietnam oorlog??
Dat gevoel heb ik wel eens gehad namelijk, terwijl het natuurlijk een andere oorlog in Azie was...
Ah, het was echt een goede serie.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb die serie sowieso nooit gezien.
Ik vond het best welquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb die serie sowieso nooit gezien.
Zou het voor nu nog een goede serie zijn, denk je?quote:
Ja, ik vond het wel redelijk tijdloos goed.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou het voor nu nog een goede serie zijn, denk je?
Nee. misschien iets voor Nostalgische zenders. De jeugd zal er echt geen snars van begrijpen...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou het voor nu nog een goede serie zijn, denk je?
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:58 schreef Bomenverzameling het volgende:
HAHAHAHAHA STEEEJING ALLAAAIFFFFFFFFFFF
quote:Op zondag 17 maart 2024 00:01 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb dit nummer leren kennen door de Sterren playback show. toen drie toenmalige Feyenoorders dit playbackten. Met John de Wolf als Barry en Rob Witschge en John van Loen als de tweeling
Slaap lekker.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik duik er ook in
Bedankt voor de muziekjes![]()
Welterusten Bos.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:04 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik duik er ook in
Bedankt voor de muziekjes![]()
Dat nummer ken ik wel.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:15 schreef livelink het volgende:
Toen wij van Rotterdam vertrokken, vertrokken wij van Rotterdam (zoals mijn vader altijd zong)
Dit kende ik ook niet, maar vond het gek genoeg wel mooi.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:17 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat nummer ken ik wel.
Dit nummer niet.
[ afbeelding ]
Zeker mooi. De titel had ik moeten weten. Hoe je haar naam schreef wist ik echt niet.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijna goed.
Maar wat een mooie zangeres was dat. Wist ik eigenlijk niet.
[ afbeelding ]
Weet je hoe het van Rob heet?quote:Op zondag 17 maart 2024 00:22 schreef livelink het volgende:
Dit ken ik van Rob de Nijs. Mooi nummer, maar geen idee wie het origineel zingt.
Alleen is maar alleenquote:Op zondag 17 maart 2024 00:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Weet je hoe het van Rob heet?
[ afbeelding ]
Het is Symph.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:27 schreef livelink het volgende:
Gaat hier nog gezongen worden of is het Symph op zijn orgeltje?
Jij ook bedankt voor het draaien. Was weer leuk. Veel mooie nummers gehoord!quote:Op zondag 17 maart 2024 00:31 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Allemaal bedankt voor het luisteren.
En wellicht tot komende donderdag.
Welterusten.
[ afbeelding ]
Is een ander mapje als op donderdag.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij ook bedankt voor het draaien. Was weer leuk. Veel mooie nummers gehoord!
Hoop dat het goed komt voor jullie.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag waait het hier niet hard, dus ze zijn de kas aan het monteren. Ik hoop zo dat ze het nu wel voor elkaar krijgen. Volgens mij zijn ze goed op weg
En? Gelukt om de planken op te hangen?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Morgen gaan ze verder. Ik heb al vanalles voorgezaaid en dan hoop ik woensdag zelf de planken op te kunnen hangen om daar m’n zaaibakjes op te zetten. Dan heb ik binnen weer plaats voor de volgende zaaibakjes. Hier in de grond kun je nog niks hoor, het is nog erg nat, maar dat is ook niet erg, voorzaaien werkt voor veel dingen goed en dan kan het over een paar weken als plantje de grond in.
Nope, ze kregen het niet af. Vandaag zijn de mannen vrij, dus morgen maken ze ‘m af en doen ze hopelijk nog de laatste verdere klusjes zodat de baas over een maand alleen nog de vaste planten moet komen planten. We zijn even naar de Welkoop geweest en hebben een roze blauwe bes en rabarber gekocht.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:28 schreef Melting het volgende:
[..]
En? Gelukt om de planken op te hangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |