SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:44 schreef livelink het volgende:
Zo, die heeft zich er makkelijk vanaf gemaakt met de vertaling.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:43 schreef livelink het volgende:
Als die TT ooit nog een keer inlogt, wordt hij helemaal doodgegooid met mentions.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Op vakantie in Nederland.![]()
[ afbeelding ]
Toen kon dat inderdaad nog.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:46 schreef livelink het volgende:
Hebben die kleine Italianen nooit van liften gehoord?
Andere liftenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:46 schreef livelink het volgende:
Hebben die kleine Italianen nooit van liften gehoord?
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat dit Elvis of lijkt het er op
Oh?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:47 schreef livelink het volgende:
Eigenlijk had ik vanavond bij onze eigen Elvis moeten zijn.
Ja ik zit nu al ruim een week op mijn nieuwe kamer. Bezoek aan de dierentuin was ook erg geslaagd, we hadden ook geluk want Otis het jonge IJsbeertje was die dag voor het eerst buiten, wat een leuk klein ding is het dan nogquote:
Het kan nu nog steeds. Het is alleen niet meer aan te raden.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Toen kon dat inderdaad nog.
Maar ja.... helemaal naar Italië is een heel eind.
Oh ja, dat was vandaag.. hij is erg goed, maar ik zou dat niet een helemaal voorstelling trekken…quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:47 schreef livelink het volgende:
Eigenlijk had ik vanavond bij onze eigen Elvis moeten zijn.
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja ik zit nu al ruim een week op mijn nieuwe kamer. Bezoek aan de dierentuin was ook erg geslaagd, we hadden ook geluk want Otis het jonge IJsbeertje was die dag voor het eerst buiten, wat een leuk klein ding is het dan nog
Oh, dat is zeker leuk.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:48 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja ik zit nu al ruim een week op mijn nieuwe kamer. Bezoek aan de dierentuin was ook erg geslaagd, we hadden ook geluk want Otis het jonge IJsbeertje was die dag voor het eerst buiten, wat een leuk klein ding is het dan nog
Ja op zich wel. Locatie is gewoon prima. Dichtbij een groot winkelcentrum (Woensel voor degene die EIndje een beetje kennen).quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:50 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat klinkt goed![]()
Heb je het een beetje naar je zin in je nieuwe kamer?
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja op zich wel. Locatie is gewoon prima. Dichtbij een groot winkelcentrum (Woensel voor degene die EIndje een beetje kennen).
Ik ken het ook wel. Van heel lang geleden inmiddels wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja op zich wel. Locatie is gewoon prima. Dichtbij een groot winkelcentrum (Woensel voor degene die EIndje een beetje kennen).
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het niet met de tekst eens ben.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:54 schreef Melting het volgende:
Hierna een plaatje voor de voorvrouw van de BBB.
Ja en ook fijn is dat we gewoon van de GGZ bij ons al gratis TV-pakket alle ESPN zenders hebben. Dus kan ik ook PSV vaker zien en ook dat slapstick elftal uit de hoofdstadquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik het niet met de tekst eens ben.
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:57 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja en ook fijn is dat we gewoon van de GGZ bij ons al gratis TV-pakket alle ESPN zenders hebben. Dus kan ik ook PSV vaker zien en ook dat slapstick elftal uit de hoofdstad![]()
Welkom Mad.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:03 schreef MadMaster het volgende:
Ik kom weer op het goede moment binnen…
Hallo!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |