Het is ook nog gezondquote:Op zaterdag 16 maart 2024 21:43 schreef Sableheart het volgende:
Noorwegen: Het vult niet echt, maar smaakt wel lekker.
De jaren daarna net niet copycatsquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:00 schreef Sableheart het volgende:
Spanje: waar Blanco voor italie niet lekker overkwam, staat het nummer van Spanje gewoon. Niet mijn stijl, maar wat een uitstraling
Het is ook niet zo dat zij nu zo vreselijk origineel was. Fuego was een paar jaar eerder, en in 2021 had je ook een nummer of 3-5 die vergelijkbaar waren.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De jaren daarna net niet copycats
Als die oorlog er niet was geweestquote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:09 schreef Sableheart het volgende:
Oekraine: goed nummer, dat sowieso wel top 5 was geeindigd.
quote:Op zaterdag 6 april 2024 15:26 schreef Momo het volgende:
Ook even hier, Barcelona pre party wordt vanavond vanaf 20:20 gestreamd.
Bedankt voor de melding! Dan kijk ik vanavond niet alleen, alleen kijk ik geen 1983.quote:Op zaterdag 6 april 2024 19:15 schreef usagi414 het volgende:
Ik vrees dat je vanavond weer alleen gaat kijken.
Momo in ESF / [SLOWCHAT] #2347 Tijd voor Belgische pizza met friet en kaarsjes voor Meke!
[..]
Een deel van het mogelijke publiek is vandaag in Afas voor Eurovision in concert, dus het zou best een rustige avond kunnen wordenquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef Sableheart het volgende:
De reminder:
@:Strani
@:ESF1Gamer
@:molloot200
@:Fred_B
@:Koen66
@:sportfreak
@:Momo
@:usagi414
@:Meke
@:Fascination
@:Cee
@:Guanabana
@:koffieleuk
@:H_T
@:Meridiaan
@:BillDauterive
@:Jason22
@:grazz
@:NailQueen
@:Roger_Epiales
@:Nexum
@:Deisyy
@:Domnivoor
@:chufi
@:PinkLow
@:Saboo
Dat is het helaas vaker de laatste tijd, maar ik heb goede hoop dat er in ieder geval een iemand anders gaat zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Een deel van het mogelijke publiek is vandaag in Afas voor Eurovision in concert, dus het zou best een rustige avond kunnen worden
Hoe is de editie van 1983?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat is het helaas vaker de laatste tijd, maar ik heb goede hoop dat er in ieder geval een iemand anders gaat zijn.
Ik start hem met een minuutje in. Volgens mij een paar goede nummers, maar niet een vreselijk spectaculaire editie.quote:
Check. Misschien haak ik zo even aanquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:59 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik start hem met een minuutje in. Volgens mij een paar goede nummers, maar niet een vreselijk spectaculaire editie.
Ze hebben geen postcard, dus ze moesten iets.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:40 schreef H_T het volgende:
Wel lief dat elk land een eigen bloemstuk heeft
Die postcard is een goede uitvindingquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:42 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ze hebben geen postcard, dus ze moesten iets.
Ik heb niet zo heel erg veel van de mode in de jaren tachtig meegekregen, maar daar voelt hij iets te traditioneel voor. Net als dit nummer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:46 schreef H_T het volgende:
Deze jurk zouden ze qua kleuren ook kunnen dragen op de kaasafdeling van een Albert Heijn in de jaren 80
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:47 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel erg veel van de mode in de jaren tachtig meegekregen, maar daar voelt hij iets te traditioneel voor. Net als dit nummer.
Ze komen uit Finland, daar is het koud, dus ze dragen wanten?quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:55 schreef H_T het volgende:
Waarom hebben de achtergrondzangers ovenwanten aan?
Met eentje per week volgens mij op de avond van 2024quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:57 schreef NailQueen het volgende:
Hoihoi! Even tussen EIC door. Wanneer is 2023 aan de beurt? Misschien een idee om die te bewaren een week voor de editie van 2024.
Als we geen edities meer missen, zou 2023 in de week na 2024 aan de beurt zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:57 schreef NailQueen het volgende:
Hoihoi! Even tussen EIC door. Wanneer is 2023 aan de beurt? Misschien een idee om die te bewaren een week voor de editie van 2024.
Nou ja het is niet zo zeer herinneren want ik heb het nooit geweten.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:44 schreef Sableheart het volgende:
@:Strani waardeer je het als ik je herinner aan de 0-punter uit 1983?
Mijn favoriete zin was Kloden drajerquote:Op zaterdag 13 april 2024 22:26 schreef Sableheart het volgende:
Die ene regel in het refrein (alting vokser op på ny) is leuk, maar daarnaast...
Graag gedaanquote:Op zaterdag 13 april 2024 23:07 schreef Sableheart het volgende:
Dat was hem weer voor deze week.
Bedankt dat ik vandaag niet alleen was, @:H_T!
Even tot hier kijk ik later wel terugquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:05 schreef NailQueen het volgende:
Joejoe. Ik ben er eventjes bij. Straks schakel ik over naar Even tot hier
Aangemoedigd door de Ierenquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:11 schreef H_T het volgende:
De show is nog maar net begonnen of er staan al Italianen te schieten met vuurwapens
Wel een spannender activiteit dan vissenquote:
Veel plezier, en tot zo! De interval act eindigt rond een uur of 11, dus zien we je nog wel even.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga weer van tussen. Als jullie over een uurtje nog bezig zijn sluit ik weer aan
Ik weet het niet, Ierland heeft vaker gehostquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:32 schreef H_T het volgende:
Zou dit jaar het minst visvriendelijke jaar zijn qua postcards?
Ze verdiende het inderdaad niet de naamgever van die award te zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:37 schreef H_T het volgende:
Zo erg is de outfit van La Dex ook weer niet eigenlijk
De outfit van Heddy Lester vind ik een stuk lelijker om maar iets te noemenquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:38 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ze verdiende het inderdaad niet de naamgever van die award te zijn.
Het is waarschijnlijk meer dat ze totaal niet bij de mode was.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:39 schreef H_T het volgende:
[..]
De outfit van Heddy Lester vind ik een stuk lelijker om maar iets te noemen
En toch nooit gewonnenquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:41 schreef Sableheart het volgende:
Malta had zwaar voordeel van de taalregel
Daarvoor zouden ze een nummer moeten hebben dat de taalregel niet nodig had om het goed te doen, en die hebben ze in de juiste periode niet gestuurd.quote:
Niet per se mijn winnaar, maar ik hoor het liever dan veel andere inzendingen van de avondquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:58 schreef Sableheart het volgende:
Oh wow. na zo'n redelijk rijtje had ik dit heel erg hard nodig.Dit is fantastisch
Hoi! Dank je wel. Ik ben net thuis (en net voor een felle korte buiquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:14 schreef Sableheart het volgende:
Welkom @:BillDauterive, goed je te zien!
Dan kom je precies op het goede moment binnenquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:15 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hoi! Dank je wel. Ik ben net thuis (en net voor een felle korte bui). Ik heb niet heel veel zin, maar een stuk of 10 liedjes kan ik wel aan
Dat mag, als wij maar geen opvulling zijnquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:17 schreef Sableheart het volgende:
helaas is het nummer van Slovenie opvulling, maar toch goed dat jullie er zijn
Ergerde je je niet aan die triangel of ziets die er steeds doorheen zat?quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:22 schreef Sableheart het volgende:
Dit komt erg hoog mijn lijstje binnen, maar dat zegt minstens zo veel over dit jaar als geheel als over dit nummer
niet echt, neequote:Op zaterdag 20 april 2024 22:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Ergerde je je niet aan die triangel of ziets die er steeds doorheen zat?
Zou in dit jaar geen slechte winnaar zijn geweest, nee.quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:31 schreef NailQueen het volgende:
Dit is na De Troubadour mijn favoriete Nederlandse inzending. Had van mij mogen winnen
Dat magquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:48 schreef BillDauterive het volgende:
Oei, ik vond Cyprus wel weer leuk!
NailQueen en ik zitten nog even te dubben of we de IJslandse of Engelse versie van Bashar's liedje gaan zetten in de afterparty.quote:
Oh hebben we een afterparty?quote:Op zaterdag 20 april 2024 22:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
NailQueen en ik zitten nog even te dubben of we de IJslandse of Engelse versie van Bashar's liedje gaan zetten in de afterparty.
Dat mag van mij ook wel een andere keer hoorquote:Op zaterdag 20 april 2024 22:58 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb niet echt inspiratie voor een afterparty
Je mag er wel wat inzetten. Ik kijk wel even wat er in me op komtquote:Op zaterdag 20 april 2024 23:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat mag van mij ook wel een andere keer hoor
Dustin?quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Je mag er wel wat inzetten. Ik kijk wel even wat er in me op komt
En een groot deel van het publiek dood waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 april 2024 23:05 schreef NailQueen het volgende:
Deze kindjes zijn nu allemaal dik in de 30.
Heb je ook zo'n mooie jurk?quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:21 schreef BillDauterive het volgende:
*pakt NailQueen's hand en gaat met haar dansen*
Bijna, maar dan in een playsuit.quote:Op zaterdag 20 april 2024 23:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, maar niet in het rood.
Jij?
Ruim! Maar te laat voor Jannesquote:Op zaterdag 27 april 2024 21:10 schreef NailQueen het volgende:
Ben ik nog op tijd voor Koning Alf Poeier?
Je hebt geen nummer gemist, alleen een matige opening.quote:Op zaterdag 27 april 2024 21:10 schreef NailQueen het volgende:
Ben ik nog op tijd voor Koning Alf Poeier?
Inclusief de moves?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |