Een deel van het mogelijke publiek is vandaag in Afas voor Eurovision in concert, dus het zou best een rustige avond kunnen wordenquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:35 schreef Sableheart het volgende:
De reminder:
@:Strani
@:ESF1Gamer
@:molloot200
@:Fred_B
@:Koen66
@:sportfreak
@:Momo
@:usagi414
@:Meke
@:Fascination
@:Cee
@:Guanabana
@:koffieleuk
@:H_T
@:Meridiaan
@:BillDauterive
@:Jason22
@:grazz
@:NailQueen
@:Roger_Epiales
@:Nexum
@:Deisyy
@:Domnivoor
@:chufi
@:PinkLow
@:Saboo
Dat is het helaas vaker de laatste tijd, maar ik heb goede hoop dat er in ieder geval een iemand anders gaat zijn.quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:47 schreef H_T het volgende:
[..]
Een deel van het mogelijke publiek is vandaag in Afas voor Eurovision in concert, dus het zou best een rustige avond kunnen worden
Hoe is de editie van 1983?quote:Op zaterdag 13 april 2024 20:52 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Dat is het helaas vaker de laatste tijd, maar ik heb goede hoop dat er in ieder geval een iemand anders gaat zijn.
Ik start hem met een minuutje in. Volgens mij een paar goede nummers, maar niet een vreselijk spectaculaire editie.quote:
Check. Misschien haak ik zo even aanquote:Op zaterdag 13 april 2024 20:59 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik start hem met een minuutje in. Volgens mij een paar goede nummers, maar niet een vreselijk spectaculaire editie.
Ze hebben geen postcard, dus ze moesten iets.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:40 schreef H_T het volgende:
Wel lief dat elk land een eigen bloemstuk heeft
Die postcard is een goede uitvindingquote:Op zaterdag 13 april 2024 21:42 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ze hebben geen postcard, dus ze moesten iets.
Ik heb niet zo heel erg veel van de mode in de jaren tachtig meegekregen, maar daar voelt hij iets te traditioneel voor. Net als dit nummer.quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:46 schreef H_T het volgende:
Deze jurk zouden ze qua kleuren ook kunnen dragen op de kaasafdeling van een Albert Heijn in de jaren 80
quote:Op zaterdag 13 april 2024 21:47 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik heb niet zo heel erg veel van de mode in de jaren tachtig meegekregen, maar daar voelt hij iets te traditioneel voor. Net als dit nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |