Veel plezier, en tot zo! De interval act eindigt rond een uur of 11, dus zien we je nog wel even.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:27 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga weer van tussen. Als jullie over een uurtje nog bezig zijn sluit ik weer aan
Ik weet het niet, Ierland heeft vaker gehostquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:32 schreef H_T het volgende:
Zou dit jaar het minst visvriendelijke jaar zijn qua postcards?
Ze verdiende het inderdaad niet de naamgever van die award te zijn.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:37 schreef H_T het volgende:
Zo erg is de outfit van La Dex ook weer niet eigenlijk
De outfit van Heddy Lester vind ik een stuk lelijker om maar iets te noemenquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:38 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ze verdiende het inderdaad niet de naamgever van die award te zijn.
Het is waarschijnlijk meer dat ze totaal niet bij de mode was.quote:Op zaterdag 20 april 2024 21:39 schreef H_T het volgende:
[..]
De outfit van Heddy Lester vind ik een stuk lelijker om maar iets te noemen
En toch nooit gewonnenquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:41 schreef Sableheart het volgende:
Malta had zwaar voordeel van de taalregel
Daarvoor zouden ze een nummer moeten hebben dat de taalregel niet nodig had om het goed te doen, en die hebben ze in de juiste periode niet gestuurd.quote:
Niet per se mijn winnaar, maar ik hoor het liever dan veel andere inzendingen van de avondquote:Op zaterdag 20 april 2024 21:58 schreef Sableheart het volgende:
Oh wow. na zo'n redelijk rijtje had ik dit heel erg hard nodig.Dit is fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |