Erg mooi...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:52 schreef hhh38 het volgende:
Vitesse zou zich echt makkelijk moeten kunnen handhaven.
Maar als ze deze niet winnen lijkt het me bijna onmogelijk met dat programma van ze.
Almere speelde het lange tijd vrij slim, al had Vitesse wel wat pech in de afronding, met name eind eerste helft en in de slotfase.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:59 schreef hhh38 het volgende:
AZ (u)
Sparta (t)
NEC (t)
PSV (u)
Fortuna (t)
Utrecht (u)
Heerenveen (u)
Ajax (t)
Alle 8 in de top 11.
Ben nog steeds woest dat ADO twee jaar terug die play-off niet won.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 22:45 schreef KingRoland het volgende:
[..]
@:zipportal en ik wensen Excelsior het allerbeste toe
quote:Op zondag 17 maart 2024 12:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
https://fcvolendam.nl/nieuws/in-memoriam-ramon-visser/
Geen goal. Volendam is een topploeg.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
En de goal. Volendam kan er écht niets van.
En dan zo'n Simons aanstellen als coach LOLquote:Op zondag 17 maart 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
En de goal. Volendam kan er écht niets van.
Flopshow.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geen goal. Volendam is een topploeg.
Uit dat licht.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ze gaan degraderen.
Heel erg mooi.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk zelfs dat ze gaan degraderen.
Volendam, Vitesse en RKC eruitquote:
Vuilnisman, mogen deze zakken ook mee?quote:Op zondag 17 maart 2024 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volendam, Vitesse en RKC eruit
Wat een heerlijke opruimbeurt zou dat zijn.
Excelsior ipv RKC.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heracles en Excelsior vind ik ook clubs van niks. Almere eigenlijk ook niet maar die doen het best goed dit seizoen.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vitesse hoort gewoon in de Eredivisie, ondanks de puinzooi die daar gaande is. Liever Volendam, RKC en Excelsior weg.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Rotterdammer heb ik een zwak voor Excelsior dus die hou ik er graag bij, maar ik snap dat het voor ieder ander persoon niet geldt.quote:
Heracles heeft wel een prima stadion tegenwoordig en als dat kunstgras straks weg is, vind ik het prima.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Heracles en Excelsior vind ik ook clubs van niks. Almere eigenlijk ook niet maar die doen het best goed dit seizoen.
Nog 1 jaar kunstgrasaids. Daarna eindelijk verlost van die troep.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heracles heeft wel een prima stadion tegenwoordig en als dat kunstgras straks weg is, vind ik het prima.
Excelsior is in heel veel dingen toch gewoon een eerste divisieclub.
Nee hoor, dat het al een lange tijd vervelend en luidruchtig aanwezig is betekent niet dat ze erbij horen. Hop naar de KKD ermee en dan gebruiken we het stadion voor het enige waar het goed voor is: technofeesten.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vitesse hoort gewoon in de Eredivisie, ondanks de puinzooi die daar gaande is. Liever Volendam, RKC en Excelsior weg.
EN MONSTERTRUCK MADNESSquote:Op zondag 17 maart 2024 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hoor, dat het al een lange tijd vervelend en luidruchtig aanwezig is betekent niet dat ze erbij horen. Hop naar de KKD ermee en dan gebruiken we het stadion voor het enige waar het goed voor is: technofeesten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U MAD?
Mwoah. Ze horen er wel bij vind ik, maar anderzijds is het wel terecht dat ze even helemaal opnieuw moeten beginnen. Wat een puinzooi hebben ze er daar van gemaakt.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee hoor, dat het al een lange tijd vervelend en luidruchtig aanwezig is betekent niet dat ze erbij horen. Hop naar de KKD ermee en dan gebruiken we het stadion voor het enige waar het goed voor is: technofeesten.
Liever kutwedstrijden dan het zoveelste kutmuziekfeest.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Techno is geen muziek.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:00 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Liever kutwedstrijden dan het zoveelste kutmuziekfeest.
Bij Twente was het wel echt genot.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Ze horen er wel bij vind ik, maar anderzijds is het wel terecht dat ze even helemaal opnieuw moeten beginnen. Wat een puinzooi hebben ze er daar van gemaakt.
Ergens wel jammer dat ze gaan degraderen ook al vind ik het zelf een enorme zaadclub. Vond het met Groningen en Willem II ook wel zonde destijds.
Het is naar mijn idee wel een stuk minder hinderlijk geworden sinds Feyenoord goed is gaan voetballen.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:56 schreef fetX het volgende:
[..]
Nog 1 jaar kunstgrasaids. Daarna eindelijk verlost van die troep.
Ik heb een beetje hetzelfde ermee als met Roda JC, die zijn nu ook al jaren weg en worden ook door echt niemand gemist. Behalve dat Vitesse een nóg grotere schijtclub is.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:00 schreef fetX het volgende:
[..]
Mwoah. Ze horen er wel bij vind ik, maar anderzijds is het wel terecht dat ze even helemaal opnieuw moeten beginnen. Wat een puinzooi hebben ze er daar van gemaakt.
Ergens wel jammer dat ze gaan degraderen ook al vind ik het zelf een enorme zaadclub. Vond het met Groningen en Willem II ook wel zonde destijds.
Spreek voor jezelf.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hetzelfde ermee als met Roda JC, die zijn nu ook al jaren weg en worden ook door echt niemand gemist. Behalve dat Vitesse een nóg grotere schijtclub is.
Harde kop.quote:Yassin Ayoub blijft persona non grata bij Excelsior: ‘Hij loopt hier helaas nog steeds rond’
Ik ben al vrij lang geen fan van Vitesse hoor.quote:
Roda, Groningen en Vitesse hebben voor leuke Europacupavondjes gezorgd, Excelsior niet, die zie ik liever afzakken.quote:Op zondag 17 maart 2024 13:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik heb een beetje hetzelfde ermee als met Roda JC, die zijn nu ook al jaren weg en worden ook door echt niemand gemist. Behalve dat Vitesse een nóg grotere schijtclub is.
Ik lach graag om Ajax of Twente maar puntje bij paaltje zijn het échte clubs die erbij horen. Maar Vitesse voegt wezenlijk al twintig jaar niks toe behalve kutvoetbal, vervelende spelers, schimmige Ruslandconnecties en een lelijk stadion zonder supporters. En @:yats
Daar had ik niet zo'n zin in, maar als @maxi-mus dat doet doe ik meequote:Op zondag 17 maart 2024 14:09 schreef Coco het volgende:
Wij juichen samen met @:maxi-mus voor Heerenveen.
Arme stumpers.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:09 schreef Coco het volgende:
Wij juichen samen met @:maxi-mus voor Heerenveen.
Ik juich niet voor Heerenveen maar ze mogen best van Feyenoord winnen.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar had ik niet zo'n zin in, maar als @:maxi-mus dat doet doe ik mee
Mag ook in de krant, Almere konden ze laatst niet vinden.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die zijn keurig op tijd. Die speler van Heerenveen niet.
Stukje cockringquote:Op zondag 17 maart 2024 14:11 schreef Zipportal het volgende:
Die regenboog troep mag EPSN wel achterwege laten. Vooral die reclame van vanmorgen. Dat kon echt niet.
Van een huisvrouw gestolen?quote:Op zondag 17 maart 2024 14:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n klapper, van bijna 10 jaar geleden.
[ afbeelding ]
Heeft niet geholpen.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb nog zo'n klapper, van bijna 10 jaar geleden.
[ afbeelding ]
Oh, ik wel.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:15 schreef Coco het volgende:
Ik vind wedstrijden om 20:00 op zondag niet zo leuk.
Eens.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:15 schreef Coco het volgende:
Daar kijk ik ook niet naar, belachelijke tijd.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:15 schreef Coco het volgende:
Parels voor de zwijnen.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:15 schreef Coco het volgende:
Moderator @R-woud93 popt net een Amstel openquote:Op zondag 17 maart 2024 14:21 schreef Coco het volgende:
Wat drinken/knabbelen jullie op deze voetbalmiddag?
Ik drink nu een kopje koffie, zo dadelijk gaat er een flesje bier open.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:21 schreef Coco het volgende:
Een glaasje water.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:21 schreef Coco het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2024 14:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Moderator @:R-woud93 popt net een Amstel open
Ohquote:
Ohquote:Op zondag 17 maart 2024 14:25 schreef onlogisch het volgende:
Maar wel in het Feyenoordtopic totdat we een veilige voorsprong hebben.
quote:Op zondag 17 maart 2024 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
De feyenoorders vluchten als ratten weer naar hun eigen topic.
Goh.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2024 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
Ik verwacht er snel te zijn maat. Maar veiligheid voor allesquote:Op zondag 17 maart 2024 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
Dan woon ik aan zeequote:Op zondag 17 maart 2024 14:28 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
BOOOOO GEEF FRIESLAND AAN DE ENGELSEN
Misschien dat ik hier gewoon mee ga posten.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:27 schreef maxi-mus het volgende:
Het is wat.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:28 schreef RipCity het volgende:
Feyenoord fans kunnen zich weer niet gedragen en fluiten op hun vingertjes.
Dit is dan ook een ongekend bizarre kutact van die gekke Friezen.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:28 schreef RipCity het volgende:
Dat zou voor alle partijen een uitstekende keuze zijn makker.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Misschien dat ik hier gewoon mee ga posten.
Dat doet echt elk uitvak bij Heerenveen.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:28 schreef RipCity het volgende:
Iedereen altijd de mond vol van: mooi tradities en alles maar dit vinden ze dan kutquote:Op zondag 17 maart 2024 14:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dit is dan ook een ongekend bizarre kutact van die gekke Friezen.
Daar zit echt niemand op te wachten.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien moet FC Emmen ook maar het Drentse volkslied gaan spelen
Moeten hunnie weten.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Misschien moet FC Emmen ook maar het Drentse volkslied gaan spelen
Omdat dit ook kut is.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:30 schreef RipCity het volgende:
[..]
Iedereen altijd de mond vol van: mooi tradities en alles maar dit vinden ze dan kut
Dan heb jij dat volkslied nog nooit gehoord!quote:Op zondag 17 maart 2024 14:30 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Daar zit echt niemand op te wachten.
Het zijn Feyenoorders, dus @Slobeend vindt het niet ergquote:Op zondag 17 maart 2024 14:28 schreef RipCity het volgende:
Ik zat vanmorgen RTV Drenthe te kijken en weet nu wel dat het Drents volkslied ''Mien Drenthe'' heet!quote:Op zondag 17 maart 2024 14:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan heb jij dat volkslied nog nooit gehoord!
Vieze vuile gore Dat staat je helemaal vrij maatquote:Op zondag 17 maart 2024 14:32 schreef Salina het volgende:
Wij juichen uiteraard voor Heerenveen vandaag.
Weet je ook hoe het Brabants volkslied heet?quote:Op zondag 17 maart 2024 14:32 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zat vanmorgen RTV Drenthe te kijken en weet nu wel dat het Drents volkslied ''Mien Drenthe'' heet!
Warm badded.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vieze vuile gore Dat staat je helemaal vrij maat
Brabantquote:Op zondag 17 maart 2024 14:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Weet je ook hoe het Brabants volkslied heet?
Nee dat weet ik nietquote:Op zondag 17 maart 2024 14:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Het Brabants volkslied?quote:Op zondag 17 maart 2024 14:35 schreef Coco het volgende:
[..]
Als het draait.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ivanusec is zo een heerlijke voetballer
Ja echt typisch zo'n speler waar je elke week heerlijk voor gaat zittenquote:Op zondag 17 maart 2024 14:38 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ivanusec is zo een heerlijke voetballer
Gohquote:Op zondag 17 maart 2024 14:42 schreef maxi-mus het volgende:
In het feyenoord topic vinden ze het onterecht.
Ja eens maar die collectieve verontwaardiging is nergens voor nodig. Er is inmiddels toch wel duidelijk dat dit volgens de regels gewoon buitenspel is?quote:Op zondag 17 maart 2024 14:42 schreef Zorro het volgende:
Ik vind dit erg grappig, maar evengoed zou voor dit soort ridicule momenten buitenspel gewoon moeten worden afgeschaft.
Vargezocht.quote:
Klopt.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja eens maar die collectieve verontwaardiging is nergens voor nodig. Er is inmiddels toch wel duidelijk dat dit volgens de regels gewoon buitenspel is?
Rugby??quote:Op zondag 17 maart 2024 14:44 schreef RipCity het volgende:
Op Ziggo sport staat een stel bonken het NL volkslied uit volle borst mee te zingen.
Kan Hartman wat van leren.
Ik word daar een beetje moe van.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:44 schreef de_boswachter het volgende:
Weer een dode. Nu het uitvak met een banner.
Tegen Almere vond ik het helemaal nergens op slaan, hier kan ik het wat meer volgenquote:Op zondag 17 maart 2024 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja eens maar die collectieve verontwaardiging is nergens voor nodig. Er is inmiddels toch wel duidelijk dat dit volgens de regels gewoon buitenspel is?
Ja eens.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Tegen Almere vond ik het helemaal nergens op slaan, hier kan ik het wat meer volgen
Oneens, maar ik vind er geen bal aan.quote:
Alleen 6nations kan nog wel eens aardig zijn. Maar meer qua sfeer dan qua sport.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Oneens, maar ik vind er geen bal aan.
Je bent er maar druk mee.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
In het feyenoord topic denken ze dat ze benadeeld worden terwijl ze elke thuiswedstrijd een penalty of kaart meekrijgen.
Ja dat is waarquote:Op zondag 17 maart 2024 14:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Alleen 6nations kan nog wel eens aardig zijn. Maar meer qua sfeer dan qua sport.
Kunne jij dit even naast de meetlat leggen?quote:Op zondag 17 maart 2024 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
In het feyenoord topic denken ze dat ze benadeeld worden terwijl ze elke thuiswedstrijd een penalty of kaart meekrijgen.
Hypocriete calimerosquote:Op zondag 17 maart 2024 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
Dit bespreek ik net in het Feyenoord-topic!quote:Op zondag 17 maart 2024 14:52 schreef GGMM het volgende:
@:dombohetolifantje1 @:gurneyisbestoke was dat de fout van Hancko of van Beelen?
Maar ze hebben een 'abonnement op afgekeurde doelpunten!'quote:Op zondag 17 maart 2024 14:47 schreef maxi-mus het volgende:
quote:Op zondag 17 maart 2024 14:55 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar ze hebben een 'abonnement op afgekeurde doelpunten!'
Jazeker.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:52 schreef GGMM het volgende:
@:dombohetolifantje1 @:gurneyisbestoke was dat de fout van Hancko of van Beelen?
Nou nou nou.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
Feyenoord mongooltjes op het thuisvak. Kapot schup’n.
Wat een onnodige agressie.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
"Er is inmiddels toch wel duidelijk dat" is niet correct Nederlands.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dit is zinloos geweld.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:10 schreef de_boswachter het volgende:
Stukje Limburgs spraakgebrekquote:Op zondag 17 maart 2024 15:13 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
"Er is inmiddels toch wel duidelijk dat" is niet correct Nederlands.
We zitten in het hol.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:18 schreef Slobeend het volgende:
Waarom is hier niet gemeld dat het 1-1 is geworden?
Omdat jullie altijd in eigen topic zittenquote:Op zondag 17 maart 2024 15:18 schreef Slobeend het volgende:
We dachten dat jij hier zou posten, dus we gaven je even de ruimte om te juichenquote:Op zondag 17 maart 2024 15:18 schreef Slobeend het volgende:
Dat komt ook een beetje door de kille sfeer die hier heerst.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Omdat jullie altijd in eigen topic zitten
Ik zit planten te verpotten dus heb weinig tijd om te kijken🥵.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
We dachten dat jij hier zou posten, dus we gaven je even de ruimte om te juichen
IK GA KIJKENquote:Op zondag 17 maart 2024 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
Om 15:22 ordinairo SUZANNE SCHULTING voor de gouden plak @:zipportal @:nos
Een twee kut op haar rug.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
Om 15:22 ordinairo SUZANNE SCHULTING voor de gouden plak @:zipportal @:nos
Straks interviews via Zoom? Genotquote:Op zondag 17 maart 2024 15:24 schreef De_Kraam het volgende:
Gelachen om de goal van Heerenveen.
Maggewoonniegebeure.
De zorg is een puinhoopquote:Op zondag 17 maart 2024 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zipportal heeft een verkeerd pilletje van zijn begeleider gehad
Je bedoelde ‘tweede’ ipv ‘twee’ zatlap. Geef mij niet de schuld van je gezuip ja.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De situatieschets dagjesvolk.
Comedy capersquote:Op zondag 17 maart 2024 15:24 schreef De_Kraam het volgende:
Gelachen om de goal van Heerenveen.
Maggewoonniegebeure.
Graag in een spoiler!quote:Op zondag 17 maart 2024 15:25 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De situatieschets dagjesvolk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |