Ik identificeer toch nog immer als Nederlander.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:18 schreef z80 het volgende:
[..]
Het verschil tussen een Aziaat en een Hollander.
Het mond gevoel bij het eten. Kraakbeen, botjes en andere harde stukjes in het vlees. De ene is er dol op, de ander gruwelt er van. Ik heb het inmiddels wel leren waarderen.
Maar dit valt in de zelfde categorie als een herkenbaar dier op tafel. Die hebben dan ook direct geen trek meer. Terwijl dit wel vlees,vis eters zijn.
Gelukkig niet. Zowel grijstinten als kleur zijn gewenst.quote:Op zondag 17 maart 2024 10:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik identificeer toch nog immer als Nederlander.
Ja, Aziaten gaan gewoonlijk wat verder, o.a. met zompig kraakbeen, maar zo zwartwit is de wereld niet verdeeld hoor.
Uhu want ik hoef geen auto te rijdenquote:Op zondag 17 maart 2024 10:07 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Je gaat naar St Moritz in maar en het eerste wat je inpakt is NIET je zonnebril?!
Een goede schouderkarbonade valt zo van het bot afquote:Op zondag 17 maart 2024 10:08 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik hou ook niet zo van bot, zal ook nooit karbonade eten en wanneer ik kippenbouillon maak ben ik heel goed aan het pluizen.
Paar weken geleden at ik bij vrienden en toen kwam er een kwart lam (met bot) op tafel. Vond ik ook wat minder
Ik heb in mijn hoofd nog de karbonade van mijn moeder. Die kon heel goed koken maar karbonade bbbrrrrquote:Op zondag 17 maart 2024 10:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een goede schouderkarbonade valt zo van het bot af
Want je raakt alleen sneeuwblind in de autoquote:Op zondag 17 maart 2024 10:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Uhu want ik hoef geen auto te rijden
Ik deed hardop 'uuuugh' toen ik dit las. Ik zou in een andere kamer gaan zitten dan jij en je pitquote:Op zondag 17 maart 2024 10:12 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik zou ze nooit hebben gelinkt maar ik ben dus niet alleen een botkluiver, ik kan ook een uur geheel content sabbelen op een perzikpit
Tot ie schoon is.
Als je mij vleugels voert krijg je de botjes ook schoon terug. Niks zo erg als vlees aan bot over houden en weinig zo bevredigend als het laatste fliebertje vlees of kip aan een bot weten te ontfutselen.
Tijd dat ik weer eens vlees eet, als ik dit zo schrijf.
Mrs V is ook niet onverdeeld enthousiast over mijn eetjolijt.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:42 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik deed hardop 'uuuugh' toen ik dit las. Ik zou in een andere kamer gaan zitten dan jij en je pit
Dit is überhaupt de eerste keer dat ik dat woord hoor.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:41 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Want je raakt alleen sneeuwblind in de auto
Ik hoop dat je er geen last van hebt. Ik kan op die hoogte in de winter overdag echt geen voet buiten de deur zetten zonder zonnebril. Ook niet als de zon niet schijnt trouwens.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dit is überhaupt de eerste keer dat ik dat woord hoor.
Gut.quote:Op zondag 17 maart 2024 11:52 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mrs V is ook niet onverdeeld enthousiast over mijn eetjolijt.
Op wintersport inderdaad: een man uit de les na 2 dagen skiën zónder bril, was het ellende. Details ben ik vergeten.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er geen last van hebt. Ik kan op die hoogte in de winter overdag echt geen voet buiten de deur zetten zonder zonnebril. Ook niet als de zon niet schijnt trouwens.
Ben alweer beneden, dacht dat je daar boven ook wel wat kon rondlopen ofzo, maar het was enkel een knooppunt van pistes. Beetje jammer van die 50 Frank maar ach ja, heb lekker in het zonnetje gezeten.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:16 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik hoop dat je er geen last van hebt. Ik kan op die hoogte in de winter overdag echt geen voet buiten de deur zetten zonder zonnebril. Ook niet als de zon niet schijnt trouwens.
Och hemelquote:Op zondag 17 maart 2024 12:42 schreef Tele6 het volgende:
De verbouwing van mijn ouders is echt een GRAP.
Bij het plaatsen van voorzetwanden en het stuken, is de parketvloer op sommige plaatsen beschadigd. Krassen en wat waterschade.
Nu hebben ze een offerte van de vloerboer gevraagd om de vloer deels te schuren en opnieuw lakken. Deels. Want ze willen niet weer hun meubels hoeven verplaatsen, die hebben ze namelijk net teruggezet na voorzetwanden & stuken.
Ben benieuwd of ze een vloerenboer kunnen vinden die om de bank heen en tussen de tafelpoten door wil schuren en lakken![]()
![]()
Is een vloerkleed een optie?quote:Op zondag 17 maart 2024 12:42 schreef Tele6 het volgende:
De verbouwing van mijn ouders is echt een GRAP.
Bij het plaatsen van voorzetwanden en het stuken, is de parketvloer op sommige plaatsen beschadigd. Krassen en wat waterschade.
Nu hebben ze een offerte van de vloerboer gevraagd om de vloer deels te schuren en opnieuw lakken. Deels. Want ze willen niet weer hun meubels hoeven verplaatsen, die hebben ze namelijk net teruggezet na voorzetwanden & stuken.
Ben benieuwd of ze een vloerenboer kunnen vinden die om de bank heen en tussen de tafelpoten door wil schuren en lakken![]()
![]()
Nee, want mijn moeders grootste ergernis aan de huidige staat van de vloer is dat de stoelen niet meer goed schuiven bij de tafel. Dus de vloer moet rond de tafel gladgemaakt worden. Een kleed zou natuurlijk niet helpen met het schuiven van de stoelen.quote:
Om te schuiven zijn er vilten doppen in soorten en maten en kleuren.quote:Op zondag 17 maart 2024 12:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Nee, want mijn moeders grootste ergernis aan de huidige staat van de vloer is dat de stoelen niet meer goed schuiven bij de tafel. Dus de vloer moet rond de tafel gladgemaakt worden. Een kleed zou natuurlijk niet helpen met het schuiven van de stoelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |