Ik zal naar je zwaaien. We gaan ook eindelijk weer eens. C. Is groter liefhebber van hitte dan ik, maar beetje bubbelen en relaxen zonder telefoon is voor mij ook wel heel heilzaamquote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Ik ga vandaag voor het eerst naar de sauna. Ben benieuwd of het wat voor me is, zo'n zwamparadijs voor volwassenen.
Zo, dat is balenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:45 schreef derLudolf het volgende:
Godverdegodver, panoramarijtuig ontbreekt
Om te geven is het ook pittig, vind ik. Zo lang zenden.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja ik ben dus het bewijs van die >
2 uur is me trouwens nog steeds minstens een uur te lang, dus ik vind dat van mjan zeer te prefereren
Vind ik inderdaad ook. Daarom deel ik 'm dus ook net anders in, 3x 25-30 min met 10min pauze tussendoor ipv 2x 45min achter elkaar. Nog steeds wel intensief, maar voor mij wel net beter te doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:17 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Om te geven is het ook pittig, vind ik. Zo lang zenden.
En 1 met de auto en 1 met de motor is geen optie ?quote:Op maandag 18 maart 2024 23:33 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ja, maar ik verwacht niet dat dat goedkoper is dan een motortrailer
Enjoy!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 06:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mogge. Ik ga vandaag voor het eerst naar de sauna. Ben benieuwd of het wat voor me is, zo'n zwamparadijs voor volwassenen.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:22 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik ging overigens vroeger ook zeer zelden naar college,
Klote, maar wel on topicquote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:45 schreef derLudolf het volgende:
Godverdegodver, panoramarijtuig ontbreekt
Haha! Ik had meestal wel een of twee verplichte werkgroepen per week. Wel meer dan de rest ook, want ik deed meestal 3 ipv de normale 2 vakken per periode. En bij een zeer klein aantal vakken ging ik wel naar de colleges, want docenten die echt interessant konden vertellen en dan lukte het nog wel om erbij te blijven. En die vertelden dan ook nog wel dingen die niét ook in het boek of op de sheets stonden, dat hielp ook wel om er dan wel heen te gaan. Maar ik heb wel met enige regelmaat heimwee naar zoveel vrije tijd jaquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat waren nog eens tijden. 10 contacturen in de week waarvan nul verplichtDe vakanties tussen tentamenweken leken wel oneindig (7 weken om precies te zijn
![]()
plus natuurlijk de officiële vakanties, die zou ik nog vergeten
)
Ik vind van wel, maar degene zonder rijbewijzen vind van nietquote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
En 1 met de auto en 1 met de motor is geen optie ?
Ahja dat oplossen is duurder.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:56 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik vind van wel, maar degene zonder rijbewijzen vind van niet
Trailer nieuw 800, gebruikt de helftquote:Op dinsdag 19 maart 2024 08:05 schreef mjan het volgende:
[..]
Geen idee hoe duur een trailer is, inclusief extra brandstofverbruik. Motor laten vervoeren kwam ik tegen vanaf ~550 euro. Maar goed, een trailer tot je beschikking hebben natuurlijk ook voordelen.
Veel plezier in de sauna, Lucky!
En een basis aanhanger met een erin geschroefde motor-voorwiel-beugel? Zodat je na arriveren aldaar een gewone aanhanger hebt ?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:58 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Trailer nieuw 800, gebruikt de helft
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 09:51 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha! Ik had meestal wel een of twee verplichte werkgroepen per week.
Leukste tijd van op de uni zijn, beetje aankloten en plezier maken. Niet presterende studenten flikkerde je gewoon uit de groep.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:28 schreef fietsie het volgende:
Werkgroepen![]()
![]()
Het falen van anderen moeten compenseren bovenop je eigen werk
Maar werkgroepen is lang niet altijd samenwerken, vooral ook veel vaardigheden oefenen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 10:28 schreef fietsie het volgende:
Werkgroepen![]()
![]()
Het falen van anderen moeten compenseren bovenop je eigen werk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |