Dat zou heel goed kunnen idd, of dat z'n ouders worden afgebeeld (mss abstract) die trots toekijken, en dan langzaam vervagen waarna Joost uiteindelijk nog maar met één spotlight eenzaam op het podium staat, omringd door een zee van duisternis en stilte. Dat zou wel heel impactvol en emotioneel zijn.quote:Op zondag 21 april 2024 18:50 schreef Tinkepink het volgende:
Ik denk op het einde (outro) hologrammen van oude en jonge Joost en de molen die in de fik vliegt. Sowieso hologrammen denk ik.
Ik denk dat het "zijn ouders" gedeelte niet te prominent moet gaan worden.quote:Op zondag 21 april 2024 20:22 schreef Nashipeer het volgende:
Dat zou heel goed kunnen idd, of dat z'n ouders worden afgebeeld (mss abstract) die trots toekijken, en dan langzaam vervagen waarna Joost uiteindelijk nog maar met één spotlight eenzaam op het podium staat, omringd door een zee van duisternis en stilte. Dat zou wel heel impactvol en emotioneel zijn.
Goeie! Misschien ook wel een 90's effectje, een videoband met zo'n ruisrafeltje eraan van het te vaak terugspoelen. (Mensen die oud genoeg zijn snappen dit.quote:Op maandag 22 april 2024 20:23 schreef Dave het volgende:
Om het nineties gevoel te benadrukken komt er in het begin denk ik een transitie van 16:9 naar 4:3 (zwarte balken aan de zijkant), en aan het eind terug van 4:3 naar 16:9, net zoals de clip.
[ afbeelding ]
Ja, leuk, maar ik verwacht het niet hoor. Dit vraagt wel om bepaalde maatregelen van de organisatie en ik denk niet dat ze voor Joost een uitzondering gaan maken hiervoor. En het blijft een tv-optreden. Heb liever dat ie zich richt op de kijkers thuis. En ik verwacht dat de sfeer in de zaal sowieso wel voelbaar is in de huiskamers.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:30 schreef Niels93 het volgende:
Ik heb nog even doorgedacht op het interview van gisteren bij Sophie. Wat nou als de Portugal 2017-referentie slaat op dat Joost een deel van de performance in het publiek gaat staan, dus niet op het podium?
Dat mocht Spanje in 2019 in ieder geval niet, zou me verbazen als dat tegenwoordig wel mag.quote:Op woensdag 24 april 2024 11:30 schreef Niels93 het volgende:
Ik heb nog even doorgedacht op het interview van gisteren bij Sophie. Wat nou als de Portugal 2017-referentie slaat op dat Joost een deel van de performance in het publiek gaat staan, dus niet op het podium?
Door alle omstandigheden denk ik dat het zeker dit jaar niet mag vanwege veiligheid en zo... Ik denk meer dat Portugal werd aangehaald om te laten zien hoe kwetsbaarheid en emoties overgebracht kunnen worden. Dus ik denk gewoon Joost alleen op het podium, spotlight op hem, misschien wat visuals op de achtergrond en dat hij recht de camera in kijkt en zingt.quote:Op woensdag 24 april 2024 12:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat mocht Spanje in 2019 in ieder geval niet, zou me verbazen als dat tegenwoordig wel mag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |