Maar die doen überhaupt enkel alibi-beurtjesquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Wellens wilden ze bewaren voor de Poggio en die rijdt al op plek twee. Ulissi en Hirschi hebben niks gedaan, maar rijden ergens op plek 40.
Hirschi moet zijn krachten natuurlijk sparen om wat kleinere Pro koersen te winnenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Wellens wilden ze bewaren voor de Poggio en die rijdt al op plek twee. Ulissi en Hirschi hebben niks gedaan, maar rijden ergens op plek 40.
Der gebeurt tot aan de cipressa ook geen reet in Milaan San remoquote:
Ze komen ook nauwelijks dichter bij de kopgroep.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:02 schreef DeeBee het volgende:
Hier blijven nog teveel mannen aan hangen
Ik bedoel hier op de Cipressaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:02 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Der gebeurt tot aan de cipressa ook geen reet in Milaan San remo
Sparen voor aanval zoquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:03 schreef Koffieplanter het volgende:
Hirschi rijdt zo'n beetje in laatst wiel.
RIP droomplanquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Ach die helpers zijn toch voor de bühne, Pogi kan dat prima solo afquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:05 schreef Koffieplanter het volgende:
UAE wilde een keihard tempo en het enige wat ze hebben bereikt is dat Pogacar na de Cipressa geïsoleerd zit.
Hij gaat Van der Poel er niet afrijden met dit slakkentempo.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:06 schreef Funzel het volgende:
[..]
Ach die helpers zijn toch voor de bühne, Pogi kan dat prima solo af
Heel dit topic ziedend.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zouden mensen dan boos worden?
Je trapt in de act.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:05 schreef Funzel het volgende:
Vandaag is de comeback van Flip, u las het hier als eerst
Daar ga ik zeker een ziedende post aan wijdenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:06 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Zouden mensen dan boos worden?
Zeker gezien de vorm waarin die verkeerd ja. Hou die lekker achter de handquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:08 schreef wimderon het volgende:
Het is echt volkomen nutteloos om Skujins hier al op te offeren.
Gaat niet gebeuren. Flipsen kan toch niet mee als poggi op de poggio gaat.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:09 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Matje straks zijn eigen kansen opofferen en de sprint aantrekken
Loopt gelukkig goed af.quote:
Gaat sowieso gaatje vallen op top van Poggioquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Koers ook niet hard genoeg voor Mathieu?
Alles op de Poggio is vrij normaal toch?quote:
Ik bedoel vanaf de voet van de Cipressa. Een beetje hollen en stilstaan.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:14 schreef Felagund het volgende:
[..]
Alles op de Poggio is vrij normaal toch?
Piddles reed er schuin achterquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:14 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ja of Pidcock, één van de 2 kleintjes
Pogacar is één van de weinigen die niet meer bij San Millan traint toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:17 schreef DeeBee het volgende:
Ik EIS dat San Millan de trainingen weer overneemt
En toch gaat t gebeurenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Van der Poel die de kaart Philipsen trekt zou ik echt hilarisch vinden.
Het lijkt toch echt te gebeuren (ook niet geheel verrassend)quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Van der Poel die de kaart Philipsen trekt zou ik echt hilarisch vinden.
Niet per se, maar dat is een natuurlijke rolverdeling als Philipsen erbij zit. Maar het is zuur, deze klassieker had Mathieu denk ik zelf gewonnen als Philipsen bij een andere ploeg had gezeten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Ik snap de ploeg wel maar ik snap vd poel niet. En dan wil philipsen in Parijs roubaix zeker ook dat vd poel voor m koerst?
Pidcock had nog wel aangesloten.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:34 schreef Zorro het volgende:
Als Matje gewoon met Pogi meewerkt blijven ze toch makkelijk weg? Waarom?
Pogi volledig in de tang, dat was op zich wel knap van Alpecin.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet per se, maar dat is een natuurlijke rolverdeling als Philipsen erbij zit. Maar het is zuur, deze klassieker had Mathieu denk ik zelf gewonnen als Philipsen bij een andere ploeg had gezeten.
Ja, we zijn keihard genept door Matxin. De enige echte frauduleuze charlatan.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:34 schreef Pistolero het volgende:
Mogen we nu met zijn allen gaan lachen om UAE?
Wat te denken van die debiel met zn praatjes op dat andere forumquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:36 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Ja, we zijn keihard genept door Matxin. De enige echte bald fraud.
Hij reed ook eindelijk eens met lefquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:37 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Matthews had ook prima kunnen winnen die sprint
Matje heeft geen winnaarsmentaliteit.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:37 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind het wel dubbel van VDP. Ergens vind ik het juist ook wel mooi dat de beste renner van de wereld tegelijkertijd zo'n teamplayer is.
Al zal ik heel WLR nu wel achter me aan krijgen
Hoho, die zei dat Sanremo niet de graadmeter is. Vanaf overmorgen gaan we het beleven.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:37 schreef Szura het volgende:
[..]
Wat te denken van die debiel met zn praatjes op dat andere forum
Hij rijdt iedereen los en rijdt naar Pogacar toe. Maar het was niet zo schroeiend als vorig jaar.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:36 schreef DeeBee het volgende:
Pogi is echt belachelijk snel
Matje niet zo goed als vorig jaar denk? Alhoewel, als je ziet hoe hij dat gat nog dicht.Want hij zat wel te tukken op de top...
Ik ben het met je eens.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:37 schreef Mansjester het volgende:
Ik vind het wel dubbel van VDP. Ergens vind ik het juist ook wel mooi dat de beste renner van de wereld tegelijkertijd zo'n teamplayer is.
Al zal ik heel WLR nu wel achter me aan krijgen
Het lijkt me nogal logisch dat als Philipsen beneden nog bij de voorsten zit, dat je dan vol die kaart dan speelt.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Philipsen die zich afvroeg of hij niet naar een andere ploeg moest gaan. Nou, dan lijkt vandaag me wel het definitieve antwoord op die vraag.
Mathieu had zelf een eind kunnen komen, maar de afspraken waren duidelijk. Om voor ons onduidelijke redenen.
Niet zo goed? Ik zou zeggen beter dan vorig jaar. Hoe hij dat gat bovenop dichtte, pfoe. Maarja, teamorders.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:36 schreef DeeBee het volgende:
Pogi is echt belachelijk snel
Matje niet zo goed als vorig jaar denk? Alhoewel, als je ziet hoe hij dat gat nog dicht.Want hij zat wel te tukken op de top...
Maar hij mag natuurlijk dankbaar zijn, want Mathieu en Pogacar samen zie je wellicht niet terug.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:39 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal logisch dat als Philipsen beneden nog bij de voorsten zit, dat je dan vol die kaart dan speelt.
VDP rijdt bijna te vaak voor anderen en de ploeg wint hier fantastisch, het is niet zo heel raar en prima dat hij dat doet.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:37 schreef DiegoFuser het volgende:
Dat bijna heel WLR hier full HLN gaat als VDP niet voor eigen kans gaat is ook een bijzonder debiele rubriek. En straks wel massaal Van Aert uitlachen.
Philipsen is trouwens een uitermate vervelende winnaar van een nog vervelendere ploeg. Niet leuk dit.
Toen ze met z'n tweeën weg waren zat Philipsen evengoed in een zetel in het achtervolgende groepje.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:35 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Niet per se, maar dat is een natuurlijke rolverdeling als Philipsen erbij zit. Maar het is zuur, deze klassieker had Mathieu denk ik zelf gewonnen als Philipsen bij een andere ploeg had gezeten.
KOmt ieder jaar een plekje dichter.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:39 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Eerste keer podium voor Pogacar hier toch?
En het is al een upgrade ten opzichte van Flecha en Bert die in onverstaanbaar Spanglish wartaal uitsloegen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:38 schreef DeeBee het volgende:
Leuke rubriek, Gilbert die geen Engels spreekt in het Engels laten interviewen
Noem je zelf ook niet gewoon de reden? Even duidelijk laten weten waar z'n toekomstperspectieven het beste zijn.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Philipsen die zich afvroeg of hij niet naar een andere ploeg moest gaan. Nou, dan lijkt vandaag me wel het definitieve antwoord op die vraag.
Mathieu had zelf een eind kunnen komen, maar de afspraken waren duidelijk. Om voor ons onduidelijke redenen.
Philipsen speelde ook een goede teammaat in Roubaix vorig jaar. Niet helemaal vergelijkbaar natuurlijk maar toch.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
VDP rijdt bijna te vaak voor anderen en de ploeg wint hier fantastisch, het is niet zo heel raar en prima dat hij dat doet.
MSR blijft gewoon ongelofelijk moeilijk om te winnen en er bleven er gewoon 10 teveel aanhangen op de Poggio. De altijd onsympathieke Philipsen is geen fantastische winnaar, maar ja...
Pidcuck beter dan gedacht, het moet gezegd.
Steef zegt aflopend contract (al weet je dat bij Vohters nooit zeker).quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:24 schreef Mani89 het volgende:
Betjol heeft weer een bijzondere vormpiek te pakken.
Nou in een andere ploeg gaat men toch meer naar hem kijken om het gat dicht te rijden. Stuyven zal het in z'n eentje niet dicht krijgen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:40 schreef wimderon het volgende:
[..]
Toen ze met z'n tweeën weg waren zat Philipsen evengoed in een zetel in het achtervolgende groepje.
Hij lijkt jou wel rechtstreeks aan te spreken in die tweetquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ x ]
Steef heeft ook een goede dag gehad.
Disclaimer: ik ben niet Steef.
Dat was hij altijd al toch?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:45 schreef DeeBee het volgende:
Zijn we er toch ingetuind, Mathieu is een Belg vandaag
Zijn ploegmaat wint Hans.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:46 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat is dit nu weer voor een einde, MvP die alles dicht loopt te rijden en niet eens kan mee sprinten?
Waarom zou Thieu meesprinten?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:46 schreef Soldier2000 het volgende:
Wat is dit nu weer voor een einde, MvP die alles dicht loopt te rijden en niet eens kan mee sprinten?
Grensoverschrijdend gedrag van Matje inderdaad.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:46 schreef Soldier2000 het volgende:
Allemaal aan zijn vrouw te dankenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:49 schreef DIJK het volgende:
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat Matthews nog ooit zo goed zou zijn.
Stiekem had ik het die wieltjeszuiger meer gegund danquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:50 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Allemaal aan zijn vrouw te danken
Won nog wel een bergetappe in de Giro vorig jaar geloof ik? Sprint wel verrassend dichtbij Philipsen nog (wiens sprint dan weer niet op z'n best is).quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:49 schreef DIJK het volgende:
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat Matthews nog ooit zo goed zou zijn.
Of je had Politt kunnen selecteren.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:48 schreef Koffieplanter het volgende:
Matxin moet deze zomer dringend opzoek naar een type Rowe. Ulissi en Hirschi hebben vandaag geld gestolen.
De sjeik vond dat een slecht planquote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Of je had Politt kunnen selecteren.
Lek toch ofzo?quote:
Beweer je nu dat Visma het vooral op professionaliteit wint?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 16:59 schreef DeeBee het volgende:
[..]
De sjeik vond dat een slecht plan
UAE is eigenlijk wel een belachelijk amateuristische ploeg op een hoop vlakken
Ja hij brengt de lijst van eendaagse wedstrijden waaraan hij minimaal drie keer deelnam maar nooit podium reed naar 0.quote:
Als Van der Poel overneemt blijven ze dit jaar toch ook gewoon weg? Het gat had nog groter kunnen zijn, want in verhouding tot Van der Poel en Pidders kan Pogacar echt voor geen meter dalen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:12 schreef Zwansen het volgende:
Zou vorig jaar dan een gelukje zijn met die 4 mannen alleen? Als dat gaatje namelijk niet was gevallen op de Poggio (toen die UAE-renner bewust dat gat liet) dan was dat misschien ook een groepsprint geworden?
Tempo op de heuveltjes lag dit jaar te laag om een goed gat te slaan, en Mathieu was zelf ook minder dan vorig jaar. Maar in MSR moet het meezitten om te winnen, dat zat het vorig jaar dus ook voor Mathieu.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:12 schreef Zwansen het volgende:
Zou vorig jaar dan een gelukje zijn met die 4 mannen alleen? Als dat gaatje namelijk niet was gevallen op de Poggio (toen die UAE-renner bewust dat gat liet) dan was dat misschien ook een groepsprint geworden?
MVDP hoeft blijkbaar niet zo nodig 5x hetzelfde moment te winnen. Dus liet hem aan zijn ploegmaat.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:22 schreef Reljem het volgende:
Als je ziet hoe Mathieu nog over 5 man heen klapt en naar Pogi sprint einde Poggio, dan kunnen ze absoluut gewoon samen wegblijven. Hij nam niet over en keek waar Philipsen zat. Mooie teamgenoot, zelf niet zo’n fan van en vanuit de ploeg snap ik het niet want het risico op het verliezen van de groepssprint door Philipsen lijkt mij groter dan met 2 of 3 naar de vorm. Mathieu was de beste op de Poggio volgens mij.
Behalve Vlaanderen denk ik:+quote:Op zaterdag 16 maart 2024 17:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
MVDP hoeft blijkbaar niet zo nodig 5x hetzelfde moment te winnen. Dus liet hem aan zijn ploegmaat.
Hij gaat later kijken wat hij kan op LBL...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |